МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ».
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1.3. (ЗМ13): «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ШКОЛИ».
ПЛАН
1. Урок математики у початкових класах школи та його особливості. ТМО сучасного уроку математики. Система уроків математики.
2. Теоретико-методичні особливості проведення уроків математики з дітьми шестирічного віку. Використання ігрових форм організації навчального процесу.
3. ТМО підготовки вчителя до уроку: вибір змісту, методів, засобів і організаційних форм (колективні, групові, індивідуальні) навчання відповідно до освітніх, розвивальних і виховних завдань уроку.
4. ТМО перевірки та оцінки знань, вмінь і навичок учнів з математики. Вимоги до ведення зошитів.
5. ТМО організації, керівництва і контролю за виконанням домашніх завдань молодшими школярами.
6. Позаурочна і позакласна робота з математики у початкових класах.
ЛІТЕРАТУРА:основна:[1] – С. 107-118; [2] – С. 41-70; [3] – С. 18-27; [4] – С.22-43, 37-70.