Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Описати методику роботи з дітьми при розгляді вправи 48-1.

7. Описати методику роботи з дітьми у вправах виду 10+7, 15-5.

8. Описати методику роботи із вправами виду 80-30.

9. Описати методику пояснення дітям обчислювального прийому у випадку виду 83-28.

10. Обґрунтуйте сутність підготовчої роботи перед введенням письмового прийому віднімання.

11. На основі аналізу підручника визначити порядок введення випадків письмового віднімання.

12. На основі аналізу діючого підручника визначить систему вправ, яка використовується для формування уміння виконувати алгоритм письмового віднімання та опишіть методику роботи над кожною вправою.

13. На основі аналізу діючих підручників з математики для третього класу провести аналіз системи вправ, які є підготовчими до ознайомлення учнів з усними та письмовими прийомами додавання і віднімання чисел у концентрі “Тисяча”.

14. Описати різні варіанти методики ознайомлення школярів з двома письмовими прийомами додавання і віднімання, які розглядаються у концентрі “Тисяча”.

15. На основі аналізу вправ діючого підручника з математики для ІУ класу виписати систему вправ, яка використовується для формування умінь додавати і віднімати багатоцифрові числа усно, та описати методику роботи над кожною з них.

16. Опишіть різні варіанти введення одного з усних прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел відповідно до індивідуальних особливостей учнів класу.

17. Описати різні варіанти скорочення пояснень при виконанні письмових прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

18. На основі аналізу системи вправ підручника “Математика 4(3)” виписати завдання для письмового додавання і віднімання абстрактних багатоцифрових чисел і розробити різні варіанти роботи з однією із них для різних за індивідуальними особливостями учнів.

19. Описати методику роботи з іменованими числами з використанням особистісно-зорієнтованого підходу.

20. На основі аналізу системи вправ підручника та методичних посібників для вчителів виписати по аналогії з дією множення вправи, які використовуються для формування конкретного змісту дії ділення та описати методику роботи з кожною з них.

21. Порівняйте системи вправ для формування конкретного змісту дій множення і ділення та вкажіть схожі та відмінні риси.

22. На основі аналізу нині діючого підручника з математики випишіть систему вправ для використання та запам’ятовування таблиці множення числа 5 і ділення на 7. Опишіть методику використання кожної вправи!

23. Проаналізувавши системи вправ підручника і методичних посібників для вчителів, спробуйте встановити відмінності у вивченні таблиць ділення на 2 і 3 та таблиць ділення на числа 4, 5, 6, 7, 8, 9.

24. На основі аналізу методичних посібників для вчителів та підручників з математики розробіть щонайменше два варіанта проведення фрагменту уроку при ознайомлення дітей з випадками множення десяти на одноцифрове число, наприклад 10·3.

25. Описати можливі варіанти введення правила ділення нуля на будь-яке число та відповідного символічного запису 0:а=а.

26. Підготувати фрагмент уроку для ознайомлення учнів з випадками ділення круглих чисел на 10.

27. На основі аналізу системи вправ підручника та методичних посібників для вчителів виписати систему завдань, які використовуються для засвоєння учнями особливих випадків множення і ділення та описати методику роботи над кожною з вправ.

28. Підготувати фрагмент уроку, на якому пояснюється прийом ділення круглого двоцифрового числа на одноцифрове.

29. Обґрунтуйте, що є теоретичною основою розгляду випадків ділення виду 80:20. Підберіть систему підготовчих вправ до ознайомлення учнів з цим випадком ділення.

30. Опишіть різні варіанти ознайомлення учнів з прийомом обчислень у випадках виду 60:30.

31. Опишіть різні варіанти методики ознайомлення учнів з переставним законом множення і з правилами множення числа на суму та суми на число. Обґрунтуйте доцільність використання різних варіантів з погляду вимог особистісно-зорієнтованого навчання.

32. Опишіть різні варіанти методики ознайомлення учнів з прийомом множення одноцифрового числа на двоцифрове.

33. На основі аналізу підручника з математики для 3 класу і методичних посібників для вчителів проведіть класифікацію усних прийомів обчислень концентру “Тисяча” спочатку за зовнішнім виглядом чисел, а потім за теоретичною основою, що лежить в основі обчислювальних прийомів.

34. На основі аналізу підручника з математики для 3 класу та методичних посібників для вчителів розробіть варіанти особистісно-зорієнтованого ознайомлення учнів з обчислювальними прийомами у випадках множення і ділення виду 100·3, 3·100, 500:10, 500:100, 700:7, 200·4, 900:3.

35. Розробити різні варіанти особистісно-зорієнтованого ознайомлення учнів з правилами множення і ділення, які вивчаються у концентрі “Тисяча”.

36. Проаналізувавши підручник з математики для 3 класу та методичні посібники для вчителів, розробіть різні варіанти особистісно-зорієнтованого підходу до ознайомлення учнів з випадками множення і ділення виду 70·8 і 420:6.

37. Підготувати фрагменти уроків з ознайомлення школярів з письмовими прийомами додавання і віднімання трицифрових чисел, передбачивши в них відповідно до індивідуальних особливостей учнів не менше двох варіантів особистісно-зорієнтованого пояснення.

38. Проаналізувавши систему вправ підручника, випишіть вправи, які слід використати для актуалізації опорних знань перед ознайомленням з письмовим прийомом ділення, та опишіть методику роботу з кожною з них.

39. Описати різні варіанти показування необхідності введенні письмового прийому ділення на одноцифрове число.

40. Підготуйте фрагменти уроків, на яких розглядаються випадки ділення виду 370:2, 804:3 та обґрунтуйте різні варіанти пояснень учнів.

41. На основі аналізу підручника з математики для 4 класу та методичних посібників для вчителів виписати систему вправ, яка використовується для формування у дітей усних прийомів множення та ділення в концентрі “Багатоцифрові числа” та описати методику роботи з кожною з них.

42. Підготувати особистісно-зорієнтовані фрагменти уроків при введенні випадків множенні і ділення: 3000●10, 500●100, 7000●1000, 6000:10, 50000:100, 300000:1000, 2000·4, 6000:3, 12000·3, 84000:2.

43. Підготуйте фрагменти уроків, на яких описано особистісно-зорієнтовану роботу вчителя при розгляді підготовчих вправ до введення письмових прийомів множення і ділення на одноцифрове число.

44. Підготуйте фрагмент уроку, на якому діти у відповідності з їхніми індивідуальними особливостями ознайомлюються з випадками множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями, на одноцифрове число.

45. Підготуйте фрагменти уроків, на яких з використанням особистісно-зорієнтованого підходу ознайомлюватимемо учнів з такими випадками письмового ділення на одноцифрове число: 34104:6, 148460:4, 12282:6, 67000:5, 10032:3, 282024:6, 656024:8, 60006:3, 540042:3·2, 100640-2048:8, 2 т 016 кг : 8 + 15 т, 46800:300, 32400:60.

46. Розробіть різні варіанти пояснення прийому обчислень для випадку виду 54897:70.

47. Підготуйте фрагмент уроку, на якому Ви пояснюватимете алгоритм ділення багатоцифрового числа на трицифрове число з використанням особистісно-зорієнтованого підходу.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 1319

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Описати методику початкового ознайомлення дітей із дією віднімання. | МОДУЛЬ ІУ. «ТМО ВИВЧЕННЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВЕЛИЧИН У КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.046 сек.