МОДУЛЬ ІУ. «ТМО ВИВЧЕННЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВЕЛИЧИН У КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.».
ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 4.1. (ЗМ41): «ТМО ВИВЧЕННЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ВЕЛИЧИН У КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.».
ПЛАН.
1. ТМО недоліків у формуванні уявлень учнів про величини, способи та одиниці їх вимірювання.
2. Загальні ТМО формування понять про величини, що вивчаються в курсі математики І-ІУ класів (довжина, площа, маса, місткість, час, швидкість, ціна, вартість, тощо).
3. ТМО вивчення довжини, способів її вимірювання, одиниць вимірювання та співвідношень між ними.
4. ТМО вивчення площі, способів її вимірювання, одиниць її вимірювання та співвідношень між ними.
5. ТМО вивчення маси та місткості, способів їх вимірювання, одиниць вимірювання та співвідношень між ними. Дії над іменованими числами, вираженими мірами маси.
6. ТМО формування уявлень про ціну та вартість. Вивчення взаємозв’язку між ціною, кількістю та вартістю.
7. ТМО вивчення часу, швидкості, відстані та зв'язку між ними. Методика ознайомлення з одиницями вимірювання часу. Дії над іменованими числами, вираженими мірами часу.
8. ТМО вивчення взаємозв’язку між пропорційними величинами.
ЛІТЕРАТУРА: а) основна: [1] – с. 232-242; [2] – с. 117-122, 184-196, 270-281, 306-310, 332-336, 355-367; [3] – с. 284-302; [4] – с. 268-289; б) додаткова: [].