Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Трикутник обмежень проекту

Ключовою категорією, що бере участь у процесі управління проектами, є обмеження. Відомий закон Лермана говорить: "Будь-яку технічну проблему можна подолати, маючи достатньо часу і грошей ", а наслідок Лермана уточнює:" Вам ніколи не буде вистачати або часу, або грошей ". Якщо попросити менеджера описати, як він розуміє свою основну задачу в виконанні проекту, то він відповість: "Забезпечити виконання робіт в строк, в рамках виділених коштів, відповідно до технічного завдання ". Саме ці три моменти: час, бюджет і якість робіт знаходяться під постійною увагою керівника проекту. Їх також можна назвати основними обмеженнями, що накладаються на проект.

Ці три основні обмеження (терміни, витрати і якість результату) взаємопов'язані. Для ілюстрації взаємозв'язку використовують трикутник обмежень, в якому якість, час і гроші інтерпретуються площами внутрішніх трикутників. В цьому трикутнику центр і верхня вершини фіксовані, а нижні вершини можуть переміщатися. Трикутник ілюструє, що будь-яке скорочення фінансів або часу веде до скорочення якості, а збільшення якості можна досягнути за рахунок збільшення фінансування або строків.

Питання для контролю знань

1. Дайте визначення поняттям проект, мета проекту, унікальність проекту, складність проекту, програма.

2. Назовіть базові принципи управління проектами.

3. Назовіть і дайте стислу характеристику критеріям управління проектами.

4. Обмеження проекту та їх вплив на яість проекту.


 

Лекція №7

Тема: Менеджер проекту та його компетентність

Мета: Вивчення задач та компетентностей менеджера проектів

Перелік питань, що розглядаються на лекції:

1. Менеджер проекту та його роль

2. Області управлінських знань

3. Компетенції IT Менеджера

 

Що повинен знати менеджер проекту?

Головна дійова особа проекту - менеджер. Він повинен мати ЗНАННЯ і НАВИЧКИ. Хто він відносно програмного проекту? Програміст? Спочатку так і було. грали роль знання в предметній області (проектування і розробка ПЗ). Але потім на перше місце стали виходити знання та навички про управління.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  6. Актуальність проекту
  7. Актуальність проекту
  8. Актуальність проекту
  9. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
  10. Аналіз комерційної здійснимості (спроможності) проекту
  11. АНАЛІЗ КРИТИЧНИХ ТОЧОК БІЗНЕС-ПРОЕКТУ
  12. Аналіз обмежень дефіцитних і недефіцитних ресурсів




Переглядів: 1188

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Категорії управління проектами | PMBOK: 9 областей управлінських знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.