Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



PMBOK: 9 областей управлінських знань

PMBOK (Project Management Body of Knowledge - Звід знань з управління проектами) - міжнародний стандарт складу знань з управління проектами, який розроблений і розвивається Інститутом Проектного Менеджменту (Project Management Institute - PMI) [8]. PMBOK cодержит опису складу знань з наступним 9 розділами (областям знань) управління проектами, кожен з яких ділиться на відповідні підрозділи:

 

1. Управління інтеграцією проекту (Integration)

- Створення плану проекту (Project Plan Development)

- Виконання плану проекту (Project Plan Execution)

- Контроль змін у проекті (Integrated Change Control)

2. Управління обсягом робіт (Scope)

- Ініціювання (Initiation) - формальне ухвалення рішення про початок проекту (наступної фази проекту)

- Планування обсягу робіт (Scope Planning) - розробка документа, що описує обсяг робіт

- Формалізація обсягу робіт (Scope Definition) - декомпозиція всього обсягу робіт (основних необхідних результатів) на дрібні, вимірні завдання

- Верифікація (Scope Verification) - підтвердження обсягу робіт - формальна перевірка прийнятності результатів роботи.

- Управління змінами обсягу робіт (Scope Change Control) - контроль і затвердження змін

3. Управління часом виконання (Time)

- Визначення складу робіт (Activity Definition)

- Визначення взаємозв'язків робіт (Activity Sequencing)

- Оцінка тривалостей робіт (Activity Duration Estimating)

- Складання розкладу проекту (Schedule Development)

4. Управління вартістю (Cost)

- Планування ресурсів (Resource Planning) - які ресурси в якій кількості потрібні для робіт

- Оцінка вартостей (Cost Estimating) - ресурсів, необхідних для робіт

- Розробка бюджету (Cost Budgeting) - бюджетування - розподіл витрат по компонентам проекту

- Контроль вартості (Cost Control) - управління змінами бюджету

5. Управління якістю (Quality)

- Планування якості (Quality Planning) - визначення стандартів якості та коштів для їх досягнення

- Забезпечення якості процесу (Quality Assurance) - планова, регулярна оцінка виконання - перевірка виробничих процесів

- Контроль якості результатів (Quality Control) - моніторинг результатів проекту, визначення їх відповідності стандартам, виявлення й усунення причин невідповідності якості

6. Управління персоналом (Human Resource)

- Організаційне планування (Organizational Planning) - ідентифікація, документування, і призначення проектних ролей, обов'язків і структури звітності

- Підбір кадрів (Staff Acquisition) - отримання необхідних для проекту людських ресурсів, призначення персоналу в команду проекту

- Розвиток команди проекту (Team Development) - підвищення продуктивності праці: індивідуальної і команди в цілому (поліпшення взаємодії)

7. Управління комунікаціями (Communications)

- Планування взаємодії (Communications Planning) - визначення потреб учасників проекту в інформації та планування інформаційних потоків

- Розподіл інформації (Information Distribution) - регулярне і своєчасне забезпечення учасників проекту необхідною інформацією

- Оцінка виконання (Performance Reporting) - збір і поширення звітності про поточний стан проекту, досягнутому прогресі і очікуваних результатах

- Адміністративне завершення (Administrative Closure) - створення, поширення (знищення) інформації, необхідні для формального завершення проекту / фази

8 Управління ризиками (Risk)

- Планування управління ризиками (Risk Management Planning)

- Ідентифікація ризиків (Risk Identification)

- Якісний аналіз ризиків (Qualitative Risk Analysis)

- Кількісний аналіз ризиків (Quantitative Risk Analysis)

- Планування реагування на ризики (Risk Response Planning)

- Моніторинг та контроль ризиків (Risk Monitoring and Control)

9. Управління закупівлями і поставками (Procurement)

- Планування закупівель (Procurement Planning) - визначення якісь продуктів і послуг потрібні ззовні

- Планування пропозицій (Solicitation Planning) - документування вимог до продукції та послуг від зовнішніх постачальників

- Отримання пропозицій (Solicitation)

- Вибір постачальників (Source Selection)

- Управління контрактами (Contract Administration) - регулювання відносин з постачальниками

- Завершення контрактів (Contract Closeout) - підтвердження виконання, вирішення спорів

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 1116

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Трикутник обмежень проекту | SQI: 34 компетенції IT менеджера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.