МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
PMBOK: 9 областей управлінських знаньPMBOK (Project Management Body of Knowledge - Звід знань з управління проектами) - міжнародний стандарт складу знань з управління проектами, який розроблений і розвивається Інститутом Проектного Менеджменту (Project Management Institute - PMI) [8]. PMBOK cодержит опису складу знань з наступним 9 розділами (областям знань) управління проектами, кожен з яких ділиться на відповідні підрозділи:
1. Управління інтеграцією проекту (Integration) - Створення плану проекту (Project Plan Development) - Виконання плану проекту (Project Plan Execution) - Контроль змін у проекті (Integrated Change Control) 2. Управління обсягом робіт (Scope) - Ініціювання (Initiation) - формальне ухвалення рішення про початок проекту (наступної фази проекту) - Планування обсягу робіт (Scope Planning) - розробка документа, що описує обсяг робіт - Формалізація обсягу робіт (Scope Definition) - декомпозиція всього обсягу робіт (основних необхідних результатів) на дрібні, вимірні завдання - Верифікація (Scope Verification) - підтвердження обсягу робіт - формальна перевірка прийнятності результатів роботи. - Управління змінами обсягу робіт (Scope Change Control) - контроль і затвердження змін 3. Управління часом виконання (Time) - Визначення складу робіт (Activity Definition) - Визначення взаємозв'язків робіт (Activity Sequencing) - Оцінка тривалостей робіт (Activity Duration Estimating) - Складання розкладу проекту (Schedule Development) 4. Управління вартістю (Cost) - Планування ресурсів (Resource Planning) - які ресурси в якій кількості потрібні для робіт - Оцінка вартостей (Cost Estimating) - ресурсів, необхідних для робіт - Розробка бюджету (Cost Budgeting) - бюджетування - розподіл витрат по компонентам проекту - Контроль вартості (Cost Control) - управління змінами бюджету 5. Управління якістю (Quality) - Планування якості (Quality Planning) - визначення стандартів якості та коштів для їх досягнення - Забезпечення якості процесу (Quality Assurance) - планова, регулярна оцінка виконання - перевірка виробничих процесів - Контроль якості результатів (Quality Control) - моніторинг результатів проекту, визначення їх відповідності стандартам, виявлення й усунення причин невідповідності якості 6. Управління персоналом (Human Resource) - Організаційне планування (Organizational Planning) - ідентифікація, документування, і призначення проектних ролей, обов'язків і структури звітності - Підбір кадрів (Staff Acquisition) - отримання необхідних для проекту людських ресурсів, призначення персоналу в команду проекту - Розвиток команди проекту (Team Development) - підвищення продуктивності праці: індивідуальної і команди в цілому (поліпшення взаємодії) 7. Управління комунікаціями (Communications) - Планування взаємодії (Communications Planning) - визначення потреб учасників проекту в інформації та планування інформаційних потоків - Розподіл інформації (Information Distribution) - регулярне і своєчасне забезпечення учасників проекту необхідною інформацією - Оцінка виконання (Performance Reporting) - збір і поширення звітності про поточний стан проекту, досягнутому прогресі і очікуваних результатах - Адміністративне завершення (Administrative Closure) - створення, поширення (знищення) інформації, необхідні для формального завершення проекту / фази 8 Управління ризиками (Risk) - Планування управління ризиками (Risk Management Planning) - Ідентифікація ризиків (Risk Identification) - Якісний аналіз ризиків (Qualitative Risk Analysis) - Кількісний аналіз ризиків (Quantitative Risk Analysis) - Планування реагування на ризики (Risk Response Planning) - Моніторинг та контроль ризиків (Risk Monitoring and Control) 9. Управління закупівлями і поставками (Procurement) - Планування закупівель (Procurement Planning) - визначення якісь продуктів і послуг потрібні ззовні - Планування пропозицій (Solicitation Planning) - документування вимог до продукції та послуг від зовнішніх постачальників - Отримання пропозицій (Solicitation) - Вибір постачальників (Source Selection) - Управління контрактами (Contract Administration) - регулювання відносин з постачальниками - Завершення контрактів (Contract Closeout) - підтвердження виконання, вирішення спорів
Читайте також:
|
||||||||
|