Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



CMM. Резюме: CMM в тезах

Схематично основні принципи CMM можна представити у вигляді наступних тез:

· Зрілість організації є можливість виконувати складні проекти

· Зрілість організації визначається через зрілість її технологічних процесів

· Можна виділити рівні зрілості організацій (процесів). В CMM їх п'ять.

· Модель зрілості - опис способу оцінки рівня зрілості і шляхів переходу на наступний рівень

· Модель зрілості описується:

-Ключовими процесами, які повинні виконуватися на кожному рівні зрілості

-Кожен ключовий процес описується цілями і набором розділів - атрибутів, що визначають різні аспекти виконання процесу

-Кожен атрибут описується у вигляді ключових практик - окремих дій і умов, які повинні виконуватися

· Досягнення рівня зрілості визначається за критерієм:

-рівень досягнуто, коли задоволені всі ключові процеси цього рівня

-ключовий процес задоволений, якщо досягнуті всі його цілі

-цілі процесу досягнуті, якщо виконуються всі ключові практики всіх розділів або їх аналоги.

Представлена схема дає спосіб оцінки рівня зрілості організації та визначення шляхів переходу на наступний рівень.

Питання для контролю знань

1. Процес забезпечення якісттю.

2. Процес удосконалення

3. CMM, зрілість організацій та процесів

4. Модель технологічної зрілості

5. Рівні зрілості організації

6. Визначення моделі зрілості

7. Групи ключових процесів.

 


 

 

Лекція №21

Тема: ISО15504: процеси атестації. Компетентність атестаторів. Тематичний контроль.

Мета: Вивчення стандарту ISО15504.

Перелік питань, що розглядаються на лекції:

1. Причини та історія створення стандарту ISО15504

2. Призначення і структура стандарту

3. Структура еталонної моделі

4. Рейтинги атрибутів

5. Процес атестації

6. Роль атестаторів

7. Компетенції атестаторів


Читайте також:

  1. ISO15504. Резюме: ISO15504 в тезах
  2. Втрата непараметричними критеріями згоди „свободи від розподілу” при складних гіпотезах
  3. Особисте резюме: типи резюме, порядок складання, вимоги




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
CMM. Групи ключових процесів | ISO 15504. Причини та історія створення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.