Рівні зрілості включають такі групи ключових процесів:
Початковий - Компетентність фахівців, самопожертву і героїзм.
Процес, що повторюється - Управління вимогами. Планування проекту ПЗ. Відстеження і контроль проекту ПЗ. Управління субпідряду. Забезпечення якості ПЗ. Конфігураційне управління ПЗ
Певний (Визначений) - Фокус організації на процесах. Визначення процесів в організації. Програма навчання. Інтегральне управління ПО. Розробка програмної продукції. Координація між групами. колегіальне розгляд (Peer Review).
Керований - Кількісне управління процесами. Менеджмент якості ПЗ.
Процес, що оптимізується - Попередження дефектів. Управління змінами в технологіях. Управління змінами в процесах.
CMM. Критерії оцінки рівня зрілості
В CMM пропонуються наступні критерії оцінки відповідності організації того чи іншого рівня зрілості:
Цільові установки групи ключових процесів вважаються задоволеними, якщо чинна в організації практика відповідає всім ключовим елементам практики СММ для даної області або їх адекватному еквіваленту.
Група ключових процесів вважається задовольняє відповідному рівню, якщо всі цільові установки СММ в даній області задоволені і не задовольняє, якщо повністю не задоволена хоча б одна її цільова установка.
Організація вважається яка відповідає рівню зрілості, якщо всі ключові області процесів цього і всіх нижчих рівнів задоволені і не вважається відповідною, якщо хоча б одна ключова область процесів цього або будь-якого нижчестоящого рівня не задовольняє СММ.