МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ISO15504. Резюме: ISO15504 в тезахСхематично основні принципи ISO / IEC15504 можна представити у вигляді наступних тез: Призначення стандарту складається в атестації, вдосконаленні та визначенні зрілості процесів створення ПЗ. Основу стандарту становить еталонна модель процесів та їх зрілості. Еталонна модель має два виміри: «Процеси» і «Зрілість». Вимірювання «Процеси» містить класифікацію процесів ЖЦ ПЗ. ця класифікація є розвитком стандарту ISO12207 і включає: - три групи і п'ять категорій процесів; - поділ процесів (по відношенню до ISO12207) на базові, - розширені, нові, складові і розширені складові. На відміну від CMM, у вимірі «Зрілість» представлено 6 рівнів зрілості процесів, по кожному з яких встановлені атрибути, що відображають досягнення процесом рівня зрілості. Значення атрибутів оцінюються в відсотках від повного досягнення атрибута. Для якісної оцінки вводяться рейтинги атрибутів. Атестація процесів становить основу для їх оцінки та удосконалення. Атестація процесів: - полягає у визначенні значень рейтингів атрибутів процесів; - починається в вибору моделі процесів та їх зрілості організації, що атестується, сумісної з еталонною моделлю стандарту; - є документованим процесом, представленим в стандарті в вигляді інструкцій і регламентованої процедури атестації; - проводяться атестаторами, вимоги до компетентності яких також прописані в стандарті. Оцінка зрілості та удосконалення процесів виконуються за результатами атестації процесів і також є документально оформленими процесами стандарту.
Питання для контролю знань студентів 1. Причини та історія створення стандарту ISО15504 2. Призначення і структура стандарту 3. Структура еталонної моделі 4. Рейтинги атрибутів 5. Процес атестації 6. Роль атестаторів 7. Компетенції атестаторів
Читайте також:
|
||||||||
|