Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ISO15504. Резюме: ISO15504 в тезах

Схематично основні принципи ISO / IEC15504 можна представити у вигляді наступних тез:

Призначення стандарту складається в атестації, вдосконаленні та визначенні зрілості процесів створення ПЗ.

Основу стандарту становить еталонна модель процесів та їх зрілості. Еталонна модель має два виміри: «Процеси» і «Зрілість».

Вимірювання «Процеси» містить класифікацію процесів ЖЦ ПЗ. ця класифікація є розвитком стандарту ISO12207 і включає:

- три групи і п'ять категорій процесів;

- поділ процесів (по відношенню до ISO12207) на базові,

- розширені, нові, складові і розширені складові.

На відміну від CMM, у вимірі «Зрілість» представлено 6 рівнів зрілості процесів, по кожному з яких встановлені атрибути, що відображають досягнення процесом рівня зрілості. Значення атрибутів оцінюються в відсотках від повного досягнення атрибута. Для якісної оцінки вводяться рейтинги атрибутів.

Атестація процесів становить основу для їх оцінки та удосконалення. Атестація процесів:

- полягає у визначенні значень рейтингів атрибутів процесів;

- починається в вибору моделі процесів та їх зрілості організації, що атестується, сумісної з еталонною моделлю стандарту;

- є документованим процесом, представленим в стандарті в вигляді інструкцій і регламентованої процедури атестації;

- проводяться атестаторами, вимоги до компетентності яких також прописані в стандарті.

Оцінка зрілості та удосконалення процесів виконуються за результатами атестації процесів і також є документально оформленими процесами стандарту.

 

Питання для контролю знань студентів

1. Причини та історія створення стандарту ISО15504

2. Призначення і структура стандарту

3. Структура еталонної моделі

4. Рейтинги атрибутів

5. Процес атестації

6. Роль атестаторів

7. Компетенції атестаторів


 


Читайте також:

  1. CMM. Резюме: CMM в тезах
  2. Втрата непараметричними критеріями згоди „свободи від розподілу” при складних гіпотезах
  3. Особисте резюме: типи резюме, порядок складання, вимоги




Переглядів: 867

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компетентність атестаторів | Розділ «Інструменти програмної інженерії»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.