Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Компетентність атестаторів

Питанням компетентності присвячена окрема глава стандарту. вимоги до компетентності атестаторів формулюються в наступному вигляді:

Для проведення атестації атестатори демонструють свою компетентність

Компетентність є результатом:

- знання процесу, що відноситься до програмних засобу;

- володіння основними технологіями ISO 15504, включаючи еталонну модель, атестаційні моделі, методи та інструментальні засоби, а також процеси виставлення рейтингів;

- особистих якостей, що сприяють ефективній роботі;

Знання, навички та особисті якості набуваються в результаті утворення, спеціальної підготовки і досвіду

Альтернативою демонстрації компетентності є підтвердження освіти, спеціальної підготовки і досвіду.

У стандарті також обмовляється, що атестатори повинні мати такими особистими якостями: ефективне письмове та усне спілкування; дипломатичність; відповідальність; наполегливість і вміння долати опір; розважливість і лідерство; прямота; здатність до взаєморозуміння.


Читайте також:

  1. Збутовий потенціал: кількість зайнятих працівників, їхня кваліфікація, компетентність, індивідуальні рейтинги.
  2. ІІ. Компетентність
  3. Майстерність і компетентність аудитора
  4. Мовна компетентність особистості.
  5. Професійна компетентність вчителя. Професійний розвиток вчителя. Поняття про професіограму вчителя. Складові педагогічної майстерності.
  6. Професійна компетентність, педагогічні здібності, та педагогічна техніка.
  7. Професійна компетентність.
  8. УСВІДОМЛЕНА І НЕУСВІДОМЛЕНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ І НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ISO 15504. Процес атестації | ISO15504. Резюме: ISO15504 в тезах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.