Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ISO 15504. Процес атестації

В ISO / IEC155404 процес атестації представлений як документований процес в вигляді набору інструкцій і процедури для проведення атестації. Основні вимоги до процесові атестації полягають у тому, що в залежності від підходу, документований процес повинен забезпечувати вказівки з наступних тем:

- Ролі та обов'язки

- Застосування інструментальних засобів і методик

- Необхідні ресурси

- Послідовності видів діяльності і процедур, що належать наступним категоріям: планування; збір даних; підтвердження даних; формування рейтингів процесу.

Процес атестації починається з вибору сумісної моделі, вимоги до якої сформульовані у другому розділі стандарту. Сумісна модель, це модель:

- Яка підходить для конкретного призначення атестації процесів;

- Чиї фундаментальні елементи можуть бути співставлені і зіставляються з вимірами «процес» і «зрілість» еталонної моделі;

- Яка містить набір показників для застосування під час атестації для збору інформації про процеси та їх атрибутах;

- Яка має формальний механізм перетворення інформації, зібраної з застосуванням моделі, в рейтинги атрибутів процесів, як описано в стандарті.

Допоміжні інструменти та інструментальні засоби. документований процес атестації повинен підтримуватися різними інструментами і інструментальними засобами для збору інформації, її обробки та подання. Для деяких атестацій допоміжні інструментальні засоби та інструменти можуть бути ручними і заснованими на паперових документах (форми, анкети, перевірочні листи і т. д.). В деяких випадках обсяг і складність атестаційної інформації призводять до потреби в допоміжних інструментальних засобах, орієнтованих на застосування комп'ютерів.

Фактори успіху атестації процесів. Наступні фактори істотні для успішної атестації процесів:

Зобов'язання замовника і атестатора. Замовник атестації повинен взяти на себе зобов'язання щодо досягнення встановлених цілей атестації, щоб забезпечити повноваження для проведення атестації в організації. ці зобов'язання вимагають, щоб для проведення атестації були надані необхідні ресурси, час і персонал. Зобов'язання замовника атестації та атестатором надзвичайно важливі для досягнення цілей атестації.

Мотивація - підтримка процесів, а не пошук винних. позиція керівництва організації та задокументований процес атестації, за допомогою якого збирається інформація, справляють істотний вплив на результат атестації. Таким чином, керівництво організації повинно мотивувати учасників бути відкритими і конструктивними. атестація процесів концентрується на процесі, а не на продуктивності членів організаційної одиниці, що виконують процес. Її мета в тому, щоб зробити процеси більш ефективними, щоб підтримувати певні бізнес- мети, а не в тому, щоб покласти провину на співробітників. Забезпечення зворотного зв'язку і підтримання в ході атестації атмосфери, сприяє відкритому обговоренню попередніх висновків, допомагає забезпечити значимість вихідних даних атестації для організаційної одиниці. Організація повинна усвідомлювати, що учасники є головним джерелом знань і досвіду щодо процесу і що вони мають хорошу можливість виявити потенційні слабкості.

Конфіденційність. Увага до конфіденційності джерел інформації та документації, зібраних в ході атестації, є істотним для забезпечення інформаційної безпеки. якщо використовуються методики обговорень, особлива увага повинна бути приділена того, щоб учасники не відчували, що їм що-небудь загрожує і не мали б причин турбуватися щодо конфіденційності. частина наданої інформації може бути власністю організації. Таким чином, важливо передбачити адекватні важелі управління такою інформацією.

Релевантність - впевненість у вигоді атестації. співробітники організаційної одиниці повинні бути впевнені, що атестація призведе до певних вигодам, які торкнуться їх прямо або побічно.

Довіра. Замовник атестації, а також керівництво та персонал організаційної одиниці повинні бути впевнені, що атестація принесе результат, який є об'єктивним і характеризує обсяг атестації. Важливо, щоб усі сторони були впевнені в тому, що атестатори мають належний досвід атестації, досить неупереджені і мають належне розуміння організаційної одиниці і її бізнесу для того, щоб проводити атестацію.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  6. ISO 15504. Причини та історія створення
  7. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  8. ISO15504. Резюме: ISO15504 в тезах
  9. IV. План навчального процесу.
  10. Iзобаричний процес
  11. Iзотермiчний процес




Переглядів: 1057

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рейтинги атрибутів | Компетентність атестаторів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.