Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УСВІДОМЛЕНА І НЕУСВІДОМЛЕНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ І НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ

На навчання можна також дивитись з погляду гештальту. Психологи гештальту вважають, що люди володіють світоглядом, в якому щось на передньому плані, а щось — на задньому.

Приклад. Припустимо, я — досвідчений водій, багаті прийомів водіння для мене лежать у сфері неусвідомленого. Сподіваюся, і компетентний у всіх цих аспектах. Отже, я спокійно проїжджаю безлі кілометрів трасою, знаючи, що дію практично на автоматі. Можна сказати, що я володію неусвідомленою компетентністю. Але, опинившись в незнайомі ситуації, за кермом нової машини, розумію, що більше не можу так само добре виконувати дії, які легко давалися мені раніше. Я усвідомлюю свою некомпетентність. Методом проб і помилок, практикуючись і накопичуючі досвід, я знову стаю компетентним — вже абсолютно усвідомлено. Але цьому потрібно було приділити увагу. Останні задачі були на першому плані світу і свідомості. Тільки через якийсь час вони перемістяться на задній і я знову володітиму неусвідомленою компетентністю (рис.3).


 

 

 


Рис. 3. Еволюція компетентності


Читайте також:

  1. Збутовий потенціал: кількість зайнятих працівників, їхня кваліфікація, компетентність, індивідуальні рейтинги.
  2. ІІ. Компетентність
  3. Майстерність і компетентність аудитора
  4. Мовна компетентність особистості.
  5. Професійна компетентність вчителя. Професійний розвиток вчителя. Поняття про професіограму вчителя. Складові педагогічної майстерності.
  6. Професійна компетентність, педагогічні здібності, та педагогічна техніка.
  7. Професійна компетентність.




Переглядів: 2168

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Крива навчання | ЦИКЛ НАВЧАННЯ КОЛБА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.