МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Максималды балл – 100.
Балл қорытындысы ________________________________
Оқытушының қолы _______________________________ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Студенттің аты-жөні _______________________________________________ Курс _____________Топ____________ Топша________________ Ауызша (жазбаша) жауапты бағалау критерийлері
Максималды балл – 100 Оқытушының қолы ________
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Студенттің аты-жөні _______________________________________________ Курс _____________Топ____________ Топша________________
Мультимедиялық форматтағы презентацияларды бағалау критерийлері
Максималды балл – 100 Оқытушы қолы ___________
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Студенттің аты-жөні _______________________________________________ Курс _____________Топ____________ Топша________________
Коммуникативтік дағдыларды бағалау критерийлері (Әңгімелесу)
Максималды балл – 100 Оқытушының қолы ________________
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Студенттің аты-жөні _______________________________________________ Курс _____________Топ____________ Топша________________ Жағдайатты есептерді шешу дағдыларды бағалау критерийлері
Максималды балл – 100 Оқытушының қолы ________
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ Студенттің аты-жөні _______________________________________________ Курс _____________Топ____________ Топша________________
Эссені бағалау критерийлері
Максималды балл – 100 Оқытушының қолы __________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|