МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Література1. Ахметов Н. С. Общая и неорганическая химия. Учебник для вузов. Высшая школа, 1981 – 680с. 2. Глинка Н. Л. Общая химия. Учебное пособие для вузов. – Л., Химия, 198 3. Хомченко И. Г. Общая химия. – 1987 4. Потапов В. М., Хомченко П. Г. – Вища школа, 1987 5. Телегус В. С. Основи загальної хімії – Світ, Львів,2000. 6. Михайличенко Я И. Курс общей и неорганической химии., М.- 1965.
Лекція 14-15 Тема. Гідроліз солей. Обробка води для котлів. Мета лекції: Дати поняття про гідроліз солей, Рh–розчину,визначення Рh–розчину за допомогою індекаторів, способи обробки води для котлів. Матеріал лекції сприяє формуванню наступних компетенцій: загально-наукові компетентності КЗН-4 (Базові знання фундаментальних наук в обсязі, необхідному для освоєння загально-професійних дисциплін); Інструментальні компетентності КІ-5 (Усне і письмове спілкування рідною мовою); Системні компетентності (застосувати свої знання на практиці) КС-1 В процесі вивчення теми: «Гідроліз солей. Обробка води для котлів» курсант повинен отримати: знання, про: - що таке гідроліз солей; - що таке РН-розчину; - види гідролізу солей; - методи загального застосування для обробки котлової води Гідроліз-цевзаємодія іонів солі з іонами води, що приводить Досвід показує, що розчини середніх солей мають лужну, кислу або нейтральну реакцію, хоча вони і не містять ні водневих, ні гідроксильних іонів. Це явище пояснюється тим, що сіль можна представити як результат взаємодії кислоти та основи. Солі – електроліти, при дисоціації яких утворюються катіони металів і аніони кислотних залишків.
Класифікація електролітів (таблиця 4.1)
Існує 3 випадки гідролізу солей: 1. Сіль утворена сильною основою та слабкою кислотою (Na2CO3) Na2CO3 + HOH= NaOH + Na HCO3 CO32- + H2O = HCO3- + OH- pH > 7 реакція лужна 2. Сіль утворена слабкою основою та сильною кислотою (CuCl2) CuCl2 + HOH= HCl + CuOHCl Cu2+ + H2O = CuOH+ + H+ рН < 7 реакція кисла 3. Сіль утворена слабкою основою та слабкою кислотою (MgS) MgS + 2HOH = Mg (OH)2 + H2S Mg2+ + S2- + H2O = Mg(OH)2 + H2S рН=7 реакція нейтральна Солі утворені сильною основою та сильною кислотою не гідролізують: KCl, NaNO3, NaCl, Na2SO4, K2SO4. Читайте також:
|
||||||||||||||
|