МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ – 2 год.
1. Сутність сфери інноваційної діяльності. 2. Основні етапи та стадії інноваційного процесу. 3. Система класифікації інновацій: зміст і типологія. 4. Життєвий цикл інновацій. Інновація —кінцевий результат упровадження нововведення з метою зміни об’єкта управління й одержання економічного, соціального, екологічного, науково-технічного або іншого виду ефекту. Інноваційний процес можна розглядати як процес фінансування розроблення та впровадження нового продукту чи послуги; як паралельно-послідовний процес здійснення науково-дослідних, науково-технічних, виробничих, маркетингових робіт. Ми його розглянемо як тимчасові етапи життєвого циклу цієї ідеї. Ці етапи називають фазами інноваційного процесу. 1. Фаза «наука» 2. Фаза «дослідження» 3. Фаза «розробка». 4. Фаза «виробництво» 5. Фаза «споживання». Основними критеріями класифікації інновацій мають бути ті, що враховують: а) комплексність набору класифікаційних ознак для аналізу і кодування; б) можливість кількісного (якісного) визначення критерію; в) наукову новизну і практичну цінність запропонованої ознаки класифікації. Наведена класифікація охоплює, на наш погляд, усі аспек- Звернемо увагу на ще одне визначення, яке характеризує інноваційний процес у часі. Ідеться про життєвий цикл інновацій. Життєвий цикл інновацій — це період від зародження ідеї, створення і поширення нововведення до його використання. Але ми розглядаємо життєвий цикл інновацій не враховуючи зовнішні чинники, що впливають на інноваційний процес, такі як конкуренція, інфляція, попит та ін. Контрольні питання 1. Поняття продуктових та процесних інновацій. 2. Причини нерівномірності інноваційної активності в умовах ринкової економіки? 3. Система кодування інновацій. 4. Розподіл інновацій за типом новизни для ринку. Література 1. Гунин В. Н. и др. Управление инновациями. — М.: ИНФРА-М, 1999.- 401 с. 2. Денисов Б. Ф. Инновационный процесс в условиях рыночной экономики. — СПб.: СПБУ экономики и финансов, 1993. — 340 с. 3. Инновационный менеджмент: Справ. пособие / Под ред. П. Н. Завлина и др. — М.: ЦИСИН, 1998. — 503 c. 4. Ковалев Г. Д. Основы инновационного менеджмента: Учеб. для вузов / Под ред. проф. В. А. Швандара. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. — 284 с. 5. Морозов Ю. П. Инновационный менеджмент: Учеб. пособие. —Н. Новгород: ННГУ,1997. — 446 с. 6. Фатхутдинов Р. Инновационный менеджмент: Учеб. для вузов. — М.: Интел-Синтез, 1998. — 560 с.
ТЕСТИ 1. Результатом інноваційних процесів є: а) нововведення; б) новинки; в) інвенція; г) інновація; д) винахід. 2. Під час інноваційного процесу фундаментальні дослідження проводяться: а) на фазі «наука»; б) на фазі «дослідження»; в) на фазі « розробка»; г) на фазі «виробництво»; ґ) на фазі «споживання». 3. Корисність інноваційних товарів відбиває їх: а) вартість; б) споживча вартість; в) якість; г) правильні відповіді «а» і «б»; ґ) правильні відповіді «а» і «в». 4. За змістом «технічний рівень»: а) є поняття якості; б) ширше поняття якості; в) непорівнянний із поняттям якості; г) рівнозначний поняттю якості; ґ) усі відповіді неправильні. 5. Розвиток науки визначається: а) потребами технічного прогресу; б) соціальними потребами; в) економічними потребами; г) фінансовими потребами; ґ) духовними потребами. 6. Пропозиція з використання якоїсь вже обґрунтованої та впровадженої ідеї інновацій називається: а) ініціацією інновацій; б) дифузією інновацій; в) нововведенням; г) інвенцією інновацій; ґ) усі відповіді правильні. 7. Інновації, що забезпечують виживання підприємств (як реакція на нововведення, здійснюване конкурентами), називаються: а) стратегічними інноваціями; б) реактивними інноваціями; в) псевдоінноваціями; г) юридичними інноваціями; ґ) соціальними інноваціями. 8. За характером участі в процесі виробництва інновації поділяють на: а) науково-технічні і соціально-культурні; б) реактивні і стратегічні; в) ринкові і соціально-культурні; г) основні і додаткові; ґ) виробничі. 9. Інновації поділяються на реактивні та стратегічні за таким критерієм: а) роль у процесі виробництва; б) характер задоволення попиту; в) час виникнення; г) масштаб поширення; ґ) рівень корисності. 10. До основних напрямів науково-технічного прогресу в промисловості не належать: а) комплексна механізація та автоматизація промисловості; б) комп’ютеризація промисловості; в) спеціалізація промисловості; г) хімізація промисловості; ґ) упровадження нових технологій.
Читайте також:
|
||||||||
|