МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список рекомендованої літератури1. Березок О.С. Методика трудового виховання та профорієнтації учнів // Практикум з педагогіки: Навчальний посібник / За ред. О. Дубасюк, А. Іванченко. – К.: ІСДО, 1996. – 432 с. 2. Білоусова В.О., Говорун Т.В., Кисельова Н.Й. Виховання культури поведінки учнів. – К.: Радянська школа, 1986. – 160 с. 3. Виховний потенціал народного календаря // Радянська школа - 1990. - №9. – С. 12-14. 4. Виховні бесіди. 5-8 класи / Упоярд. Л. Шелестові, Ю. Царенко. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. – 128 с. 5. Калюжний А.А. Психология формирования имиджа учителя. – М.: ВЛАДОС, 2004. – 222 с. 6. Кондрашова Л.В. Методика подготовки будущего учителя к педагогическому взаимодействию с учащимися. – М.: Прометей, 1990 – 160 с. 7. Кремень В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. – К.: Ґенеза, 2005. – 447 с. 8. Крикунов А.С., Чернышев А.С., Луньков А.И. Соціально-психологические основы работы классного руководителя. – М.: Просвещение. – 1989. – 108с. 9. Крисаченко В.С. Екологічна культура: Навч. посібник. – К.: Либідь, 1996. – 352с. 10. Куликова Т.А. Семейная педагогика и домашнее воспитание: Учеб. для студентов. – М.: Академия, 2000. – 230 с. 11. Лутошкин А.Н. Как вести за собой. – М.: Просвещение, 1986. – 202 с. 12. Матьоша І.К. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: Шкільний світ, 1995. – 110 с. 13. Методичне забезпечення виховної роботи в школі //Завуч. – 2001. - №4(82). – С. 3-4. 14. Мистецтво шкільного самоврядування / Упор. М. Голубенко. – К.: Ред. загальнопедагог. газ., 2004. – 120 с. 15. Николаева С.Н. Теорія и методика экологического образования детей: Учеб. пособие для студ. высш. пед. уч. заведений. – М.: Академия, 2002. – 336 с. 16. Організація роботи з батьками в середніх закладах освіти. Методичні рекомендації // Шкільний світ. – 2002. - № 33. – 30 с. 17. Підготовка майбутнього вчителя до морального виховання учнів/ За заг. ред. В. Дімеденка. – К.: ІЗМН, 1996. – 204 с. 18. Планирование воспитательной работы в классе: Методическое пособие / Под ред.. Е.Н. Степанова. – М.: СФЕРА, 2001. – 128 с. 19. Проблеми становлення особистості у навчально-виховному процесі// Основи практичної психології. – К.: Либідь, 1999. – С. 402-447. 20. Профессиональная ориентация учащихся: Учеб. пособие для студентов пед.ин-тов /Под ред. А.Д. Сазонова. – М.: Просвещение, 1988. – 221 с. 21. Психологические тесты /Под ред. А.А.Карелина: в 2-х томах. – М.: Академия, 2002.–500 с. 22. Пустовіт Н.О., Плечова З.Н. Екологічні задачі, ігри та вікторини. – – К.: Освіта, 1995. – 55 с. 23. Сорока Г.І., Черновол-Ткаченко Р.І. Виховна система класу: Методичні рекомендації. – Х.: Світ дитинства, 2004. – 128 с. 24. Сухомлинська О.В. Сучасні цінності у вихованні: проблеми, перспективи // Шлях освіти. – 1996. - №1. – С. 10-15. 25. Сценарії народних свят / Упорядник Л. Курінчук. – К.: Шкільний світ, 2003. – 112 с. 26. Фридман Л.М., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 288 с. 27. Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович И.Д. Изучение личности учащихся и ученических коллективов. – М.: Просвещение, 1988. – 207 с. 28. Щербань П.М. Прикладна педагогіка: Навчально-методичний посібник для вузів. - К.: Вища школа, 2002. – 215 с. 29. Щукина Г.И. Актививзация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. – М., Просвещение, 1979. – 160 с. Читайте також:
|
||||||||
|