МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Баранов А.П. Автоматическое управление судовыми электроэнергетическими установками. - М.: Транспорт, 1981. 2. Иващенко. Н.Н., Автоматическое регулирование. -М.: Машиностроение, 1978. 3. Крутов В.И. Сборник задач по автоматическому регулированию двигателей внутреннего сгорания. -М. Машиностроение, 1972. 4. Международный Кодекс по дипломированию моряков и несенню вахты 1995р.
Лекція №6. Тема: Багатоцільовий судновий кран , обслуговуючий рятувальні засоби. Мета: Вивчення основних типів суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби та основних характеристик діапазону їх використання.
План лекції 1. Основні типи суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби; 2. Принцип дії суднових кранів; 3. Класифікація та характеристика діапазону використання суднових кранів обслуговуючих рятувальні засоби.
Виконується випробування механізмів підйому вантажу (на кожному гаку), механізму повороту і механізму зміни вильоту стріли при роботі крана вхолосту (без вантажу). Тривалість випробувань - не менше 10 хв. на кожному режимі. У період випробувань перевіряється:
Виконується випробування спускового пристрою для спускається плоту і чергової шлюпки шляхом триразового спуску на гаку г / п 14,0 кН і підвісці для чергової шлюпки вантажу масою 435кг (маса чергової шлюпки і постачання). Керування спуском проводиться за допомогою розташованих на крані органів управління та дистанційного керування, призначеного для управління з черговою шлюпки. При цьому перевіряється: Виконується випробування спускового пристрою для спускається плоту і чергової шлюпки під навантаженням шляхом триразового спуску на гаку г / п 14,0 кН вантажу масою 1030кг (літ.г) (маса плоту, постачання і повного кількості людей). Керування спуском проводиться за допомогою розташованих на крані органів управління. При випробуванні перевіряється швидкість спуску і робота роз'єднувального пристрою. Роз'єднувальний пристрій не повинно роз'єднувальний при наявності на ньому навантаження. а) шляхом триразового спуску вантажу. При випробуванні перевіряється швидкість спуску; Випробування проводиться на гаку г / п 14,0 кН і підвісці для плоту. Швидкість спуску при цьому не повинна перевищувати 0,7 м / сек. а) підвішування шлюпки на вивалених за борт стрілі крана і подальшого роз'єднання роз'єднувального механізму. При цьому шлюпка повинна бути навантажена вантажем масою 575 кг (1,1 Р раб.), Висота підвісу над водою 150 ... 200мм.;
Поворот здійснюється: З підвішеною чергової шлюпкою, навантаженої вантажем масою 485 кг. Проводиться перевірка наявності маркування роз'єднувального гака для чергової шлюпки і спускається плоту. Виробляється візуальна перевірка гака для рятувального плоту на відсутність тріщин і деформацій. Виробляється випробування крана номінальним вантажем масою 4000x1, 25кг шляхом підіймання і переміщення вантажу на гаку г / п 40 кН в крайні положення (над люком завантаження в МО - в р-н 51/2 шп. На палубі юта). При випробуванні перевіряється можливість ручного розгальмовування механізму підйому з номінальним вантажем на гаку і знеструмленому електродвигуні.
Питання для самоконтролю: 1. Склад системи живлення гідравліки? 2. Безпечне використання гідравлічної системи під час обслуговування? 3. Настроювання робочих тисків гідромотора: вантажного, топенанту, поворота стріли? 4. Безпечне управління вантажними кранакми при спарюванні на роботу через топенант? 5. Засоби відключення крану в граничних зонах роботи? Читайте також:
|
||||||||
|