МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Література1. Баранов А.П. Автоматическое управление судовыми электроэнергетическими установками. - М.: Транспорт, 1981. 2. Иващенко. Н.Н., Автоматическое регулирование. -М.: Машиностроение, 1978. 3. Крутов В.И. Сборник задач по автоматическому регулированию двигателей внутреннего сгорания. -М. Машиностроение, 1972. 4. Международный Кодекс по дипломированию моряков и несенню вахты 1995р.
Лекція №7. Тема: Сепаратори палива і мастил. Вибір режиму роботи для забезпечення високої якості сепарації. Мета: Вивчення основних типів суднових сепараторів палива та мастилта, вибір безпечного режиму роботи, характеристик діапазону їх використання, для забезпечення високої якості сепарації.
План лекції 1. Основні типи сепараторів палива і мастил.; 2. Вибір безпечного режиму роботи, для забезпечення високої якості сепарації; 3. Принцип дії сепаратора; 4. Засоби безпечного використання паливо підготовчого обладнання на судні;
В даний час на судах світового флоту найбільш поширені суднові дизельні установки, що працюють на важких сортах палива (мазутах). На початку роботи сепаратора (з метою запобігання витоку очищеного нафтопродукту через отвір шайби) у обертовий барабан заливають воду, яка утворює гідравлічний затвор. Після цього подається сепарована рідина через канал. Потім через тарілко тримач вона проходить в канали, утворені отворами в тарілках, і надходить в зазори між тарілками. Під дією відцентрових сил вода, що міститься в паливі або маслі, як більш важка складова відкидається до периферії Барабана. Там вона змішується з водою гідравлічного затвора і відводиться з барабана через отвори в змінній регулювальної шайбі. Очищений нафтопродукт, як більш легкий, відтісняється до центру барабана і відводиться через патрубок б розділової тарілки 6. Для безаварійної і ефективної роботи суднових дизелів при використанні важких сортів палива (мазуту в’язкістю до 700 сСт.) Необхідно особливу увагу до його очищення. На судні використовуються три способи очищення важкого палива. Перший спосіб - відстій в відстійнії цистерні 20-22 годин. За цей час важкі частинки і вода осідають на дні відстійної цистерни з подальшим видаленням через спускний кран. Розглянемо роботу сепаратора тарілчастого типу. На (рис. 1) наведена схема барабана - кларіфікатора і стрілками показано рух палива. Неочищене паливо по центрального каналу 3 безперервно подається у обертовий барабан 7.
Рисунок. 1. Схема барабана - кларіфікатора. 1 - пакет тарілок барабана; 2 - кларіфікаторна насадка; 3 - центральний канал; 4 - тарілкотримач; 5 - верхня захисна тарілка; 6 - канали втарілках.
Далі воно надходить до периферії барабана, протікає між тарілками 1 і відводиться через кільцьовий канал кларіфікаторної насадки 2, як показано стрілками. Забруднюючі паливо домішки під дією відчентрової сили осідають на внутрішніх стінках барабана Г і на кінцевих поверхнях тарілок 1. У період пуску сепаратора (для попередження виходу неочищеного палива через отвір 6 регульовочної шайби 2) у обертовий барабан попередньо заливають воду для утворення гідравлічного затвора. Тільки після цього можна подавати паливо, яке через тарілкотримач 3 надійде в канали 10, наявні в нижній і інших тарілках 8, і буде розподілятися по міжтарільчастому просторі. Під дією відцентрових сил вода, як більш тяжка складова, відкидається до периферії барабана 9, змішується з водою гідравлічного затвора і відводиться через кільцевий отвір 6 регулювальної шайби 2 а паливо, як більш легка частина , відтісняється до центру барабана і відводиться через патрубок 5 розділової тарілки Г по стрілці А. При сталому процесі сепарування в барабані створюється так званий "нейтральний шар" - умовного циліндрична поверхня розділу фаз палива і води. Зазвичай діаметр цієї поверхні має бути приблизно дорівнює діаметру Дот розташованих отворів 10 в дисках 8, однак він може бути і менше, і більше Дот, тобто "Нейтральний шар" може зміщуватися або до центру барабана 9, або до його періферіі. Положення "нейтрального шару" залежить від гідродинамічної рівноваги трьох потоків: вступника палива і вихідних потоків чистого палива і води. Необхідна рівновага досягається регулюванням одного по струму - отсепарірованої води - за допомогою підбору регулювальної змінної шайби 2. До сепаратора додається комплект таких шайб. Вони відрізняються різними діаметром рами вихідних отворів Дш.
Робота насоса в судновій системі. Основні показники роботи насоса: подача, напір, потужність, ККД, вакууметрична висота всмоктування. G = Qγ. Напором насоса Н називають прирощення енергії 1 кг рідини при вході в насос і виході з насоса. Якщо енергію 1 кг рідини у всмоктуючого і нагнітального патрубків позначити відповідно ЕВ та ЕН, то напір насоса Н = Eн + Eв. Потужність - енергія, передана потоку рідини в насосі за одиницю часу. Питання для самоконтролю: 1. Найбільш поширені сепаратори палива на нових судах? 2. Вимоги до механізмів та систем паливо підготовки на судні? 3. Автоматична сигналізація сепаратора палива та мастила? 4. Вимоги які встановлюються для безпечного використання сепаратора? Вибір режиму роботи для забезпечення високої якості сепарації. 5.Вибір режиму роботи для забезпечення високої якості сепарації?
Читайте також:
|
||||||||
|