МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ ЗА РОЗДІЛОМ ІУ.1. Які засоби навчання математики Ви знаєте? 2. Які особливості зошитів з друкованою основою? карток з математичними завданнями? 3. Для якої роботи можна використовувати альбоми завдань з математики? Які їх особливості? 4. Яке основне призначення методичних посібників для вчителів? 5. Хто є авторами підручників з математики для початкової школи? 6. Чому підручник вважають основним засобом навчання? 7. Які особливості підручників з математики Ви можете назвати? 8. Які основи класифікації та види наочних посібників Ви знаєте? 9. Які характерні особливості використання різних видів наочних посібників у навчанні математики? 10. Назвіть характерні особливості таких засобів навчання як інструменти, прилади, моделі! Які види інструментів Ви можете назвати? Чому при їх використанні слід звертати увагу на техніку безпеки? 11. Які прилади використовуються при вивченні нумерації чисел та дій над ними? 12. Які моделі використовуються при вивченні математики у І-ІУ класах? 13. Які характерні особливості використання різних видів таблиць у навчанні математики? 14. Що включають в себе ТЗН? Які з них найбільше використовуються при вивченні математики? У чому суть відмінностей у методиці використання діафільмів і діапозитивів, діапроекторів і кодоскопів? Які основні методичні вказівки до використання екранних засобів навчання? 15 Проведіть порівняльний аналіз таблиць в підручниках математики для різних класів чотирирічної початкової школи. 16. Складіть перелік екранних засобів навчання, які можна використовувати при вивченні геометричного матеріалу. 17. Виготовить два види абаків.
МОДУЛЬ І. «ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ». ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 1.5. (ЗМ15): «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ У МАЛОКОМПЛЕКТНІЙ ШКОЛІ». ПЛАН 1. Теоретико-методичні особливості організації навчального процесу малокомплектної школи. 2. Урок математики у малокомплектній школі: його місце в розкладі, поєднання з іншими уроками, особливості побудови з урахуванням навчання шестирічок. 3. Теоретико-методичні особливості керівництва самостійною роботою учнів на уроках математики у малокомплектній школі. 4. Теоретико-методичні основи оснащення навчального процесу в умовах малокомплектних шкіл. ЛІТЕРАТУРА: [1] – С. [2] – С.; [3] – С.45-52; [4] – С.; [5] -Василенко І.3. Методика викладання математики в початкових класах. - К.: Вища школа, 1971, с. 71-76; [5] -Средства обучения математике в начальных классах. //Сост.: М.И.Моро, А.М.Пышкало. – М.: Просвещение, 1981.-144 с., ил.
Читайте також:
|
||||||||
|