МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Кантрольныя пытанні.
1. Коратка сфармулюйце асноўныя элементы ўнутранай тэхнікі моўнага дзеяння (бачанне, адносіны, зносіны). 2. Сфармулюйце і раскрыйце асноўныя прыёмы стварэння вобразных бачанняў. 3. Як дапамагаюць жывапіс, музыка, кіно ў выпрацоўцы вобразных бачанняў? 4. Як узаемадзейнічаюць прапанаваныя абставіны і бачанні? 5. У чым праяўляюцца адносіны выканаўца да тэкста? 6. Дайце характарыстыку асноўным рысам зносін у дзейнасці выканаўца.
Практычныя заданні.
1. Ажыццявіце ідэйна-дзейсны аналіз выбраных твораў (разбіць на кускі, знайсці дзеясловы, якія выражаюць задачы расказчыка, выявіць лагічную перспектыву). Зрабіце лагічны разбор тэкста. 2. У выбраных творах устанавіце дакладныя адносіны да зместу твора і намецце перспектыву перадаваемага пачуцця. 3. У выбраных творах распрацуйце “кінастужку” бачанняў, падпарадкоўваючы яе звышзадачы выканаўцы. 4. З мэтай замацавання прыёмаў стварэння вобразных бачанняў, зрабіце невялікія моўныя эцюды на знаёмыя вам тэмы: “Мая сям’я”, “Мой любімы занятак”, “Цікавая сустрэча” і інш. 5. Вызначце дакладныя аб’екты зносін у будучым апавяданні.
Літаратура:
1. Каляда, Андрэй Андрэевіч.Сцэнічная мова : вучэбна-метадычны дапаможнік / Андрэй Каляда. - Мінск : Беллітфонд, 2006. - 478, [1] с. - Бібліягр.: с. 469-470. 2. Петрова, Анна Николаевна. Сценическая речь / А. Н. Петрова. – Москва, 1981. – 191 с. 3. Петрова, Эмма Александровна.Искусство рассказа / Э. А. Петрова. – Ленинград, 1973. – 86 с. 4. Станиславский, Константин Сергеевич. Собрание сочинений. В 8 т. Т. 2 / К. С. Станиславский. – Москва : Искусство, 1954. (глава «Действие»). 5. Сценическая речь : учебное пособие для средних театральных и культурно-просветительных учебных заведений и институтов культуры / С. А. Аристархова [и др.] ; под ред. И. П. Козляниновой. - Москва : Просвещение, 1976. - 335, [1] с. : ил. - Библиогр. в конце частей, в подстроч. примеч. - Прил.: Образцы текстов для работы на начальных курсах. 6. Шагидевич, Альбина Александровна. Сценическая речь : учебное пособие для учащихся средних специальных учебных заведений культуры и искусства / А. А. Шагидевич. - Минск : Дизайн ПРО, 2000. - 287 с. - Библиогр.: с. 285-287 (59 назв.), библиогр. в подстроч. примеч. - Словарь: с. 283-284.
Тэма.5.Моўнае дзеянне ў вершаваных творах.
Пытанні: 1. Вершаваная мова: змест і форма. 2. Кампаненты вершаванай мовы (памер, рыфма, страфа, міжрадковая паўза, перанос). 3. Асновы вершаскладання ў майстэрстве выканаўцы.
Мэта:раскрыццё кампанентаў вершаванай мовы, узаемасувязі зместа і формы вершаваных твораў, значэння асноў вершаскладання ў майстэрстве выканаўцы. Ключавыя паняцці: Сілаба-танічная сістэма вершаскладання, рытм, памер, стапа, міжрадковая паўза, страфа, перанос, вершадзеянне.
Читайте також:
|
||||||||
|