МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Введение
Методические указания к практическим занятиям по дисциплине «Охрана труда в отрасли» на тему «Гигиеническая классификация труда. Аттестация рабочих мест по условиям труда» предназначены для студентов всех специальностей университета. В них рассматриваются как теоретические вопросы данной темы, так и практические навыки по аттестации рабочих мест по условиям труда. Студенты знакомятся с нормативными актами: Постановлением «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці», «Методичні рекомендації для проведення атестації робочих місць за умовами праці», «Типовое положение про оценку условий труда на рабочих местах и порядок применения отраслевых перечней работ, по которым может устанавливаться доплата работникам за условия труда», «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості і небезпеки факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу» и Постановлением «Про затвердження списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах». Студенты рассматривают практический пример заполнения Карты условий труда и после ее заполнения учатся устанавливать процент доплаты за вредные условия труда. Материалы методических указаний дают возможность рассмотреть вопросы льгот и компенсаций за вредные условия труда, как для рабочих, так и для руководящего состава и специалистов, использование экспресс-оценки условий труда, а также применения внеочередной аттестации рабочих мест по условиям труда. Студенты приобретут навыки по организации аттестации рабочих мест по условиям труда и научатся определять размеры доплат в зависимости от фактического состояния условий труда и учитывать право работника на пенсию по возрасту на льготных условиях.
Методические указания Для студентов всех специальностей к практическим занятиям по дисциплине «Охрана труда в отрасли» На тему «Гигиеническая классификация труда. Аттестация рабочих мест по условиям труда»
Цель занятий Приобрести навыки по организации и проведению аттестации рабочих мест по условиям труда, используя «Гігієнічну класифікацію праці за показниками шкідливості і небезпеки факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу», далее «Гигиеническую классификацию труда». Читайте також:
|
||||||||
|