Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Введение

 

Методические указания к практическим занятиям по дисциплине «Охрана труда в отрасли»

на тему «Гигиеническая классификация труда. Аттестация рабочих мест по условиям труда» предназначены для студентов всех специальностей университета. В них рассматриваются как теоретические вопросы данной темы, так и практические навыки по аттестации рабочих мест по условиям труда.

Студенты знакомятся с нормативными актами: Постановлением «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці», «Методичні рекомендації для проведення атестації робочих місць за умовами праці», «Типовое положение про оценку условий труда на рабочих местах и порядок применения отраслевых перечней работ, по которым может устанавливаться доплата работникам за условия труда», «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості і небезпеки факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу» и Постановлением «Про затвердження списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах».

Студенты рассматривают практический пример заполнения Карты условий труда и после ее заполнения учатся устанавливать процент доплаты за вредные условия труда. Материалы методических указаний дают возможность рассмотреть вопросы льгот и компенсаций за вредные условия труда, как для рабочих, так и для руководящего состава и специалистов, использование экспресс-оценки условий труда, а также применения внеочередной аттестации рабочих мест по условиям труда.

Студенты приобретут навыки по организации аттестации рабочих мест по условиям труда и научатся определять размеры доплат в зависимости от фактического состояния условий труда и учитывать право работника на пенсию по возрасту на льготных условиях.

 

 


 

Методические указания

Для студентов всех специальностей

к практическим занятиям по дисциплине «Охрана труда в отрасли»

На тему

«Гигиеническая классификация труда.

Аттестация рабочих мест по условиям труда»

 

Цель занятий

Приобрести навыки по организации и проведению аттестации рабочих мест по условиям труда, используя «Гігієнічну класифікацію праці за показниками шкідливості і небезпеки факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу», далее «Гигиеническую классификацию труда».


Читайте також:

  1. ВВЕДЕНИЕ
  2. Введение
  3. ВВЕДЕНИЕ
  4. ВВЕДЕНИЕ
  5. Введение
  6. Введение
  7. ВВЕДЕНИЕ
  8. ВВЕДЕНИЕ
  9. Введение
  10. ВВЕДЕНИЕ
  11. Введение




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обеспечение безопасности движения поездов на участках дирекции железнодорожных перевозок, охрана труда работников и окружающей среды | Программа занятий

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.