МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III* Пізнання - це складний, діалектично суперечливий процес постійного відтворення у свідомості, у системі ідеальних образів сутності речей, процесів, явищ, включаючи людину і життя суспільства, а також вивчення шляхів і мету самого процесу утворення понять. * Пізнання виникає у свідомості людини не тільки завдяки виливу на неї явищ природи і суспільства, а й головним чином завдяки активній свідомій дії людини на природу, під час її практичної діяльності. Основу всього процесу пізнання становлять суспільно-виробнича, соціально-політична, науково-експериментальна, сімейно-побутова та інша практична діяльність людей. * Практика виконує у процесі пізнання винятково важливу роль: практика - основа наукового пізнання, вихідний пункт пізнавального процесу, рушійна сила розвитку пізнання, критерій його істинності і кінцева мета. * Відображення світу у свідомості людини на основі практики відбувається у двох формах: у чуттєвій формі і у раціональній, розумовій формі. Основними формами чуттєвого пізнання виступають: відчуття, сприймання, явлення. Процес абстрактного, логічного мислення здійснюється також у трьох основних формах: у поняттях, судженнях і умовиводах. * Інтуїція - це здатність осягнення істини шляхом прямого її вбачання без доказового обгрунтування. Інтуїції притаманні раптовість і неусвідомленість. * Об'єктивність істини означає, що зміст істинного знання не залежить ні від людини, ні від людства. Конкретність істини виявляється у тому, що істинне знання має своїм змістом певний, конкретний об'єкт, фрагмент об'єктивної реальності. * Термін «логіка» використовується як для позначення сукупності правил, яким підкоряється процес мислення, що відображує дійсність, так і для позначення науки про правила міркування і тих форм, в яких воно здійснюється. Формальна логіка - наука про закони та форми правильного мислення. * Поняття - форма абстрактного мислення, в котрій відображуються суттєві ознаки одноелементного класу або класу однорідних предметів. Відносини між поняттями зображують за допомогою колових схем (коло Ейлера), де кожне коло позначає об'єм поняття. Типи суміщення понять: рівнозначні (тотожні), перехрещувадьні, підпорядкування (субординації). Типи несумісності понять: співпідпорядкування (координація), протилежності (контрарності), протиріччя (контрадикторності). * Судження - це форма мислення, у якій щось стверджується або заперечується про існування предметів, зв'язки між предметами та їх властивості або відносини між предметами. Кожному судженню притаманні якісна і кількісна характеристики. Тому в логіці застосовується об'єднана класифікація суджень за кількістю та якістю, на основі якої виділяються наступні чотири типи суджень. А -загальпостверджувальне судження, І - частково-стверджувальне судження, Е - загальнозаперечувальне судження, О - частково-заперечувальне судження. * Основні закони логічного мислення: закон тотожності, акон непротиріччя, закон виключеного третього, закон достатніх засад. * Висновок - це форма мислення, в якій з одного або кількох суджень на основі певних правил виведення можна отримати нове судження, що з необхідністю або певним ступенем імовірності випливає з них. Висновки поділяються на дедуктивні, індуктивні та висновки за аналогією.
|
||||||||
|