МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підсумкові завдання до модуля III1.Проблема пізнаваності світу у філософії. 2. Гносеологічні корені агностицизму. 3. Основні принципи і засади теорії пізнання. 4. Єдність чуттєвого та раціонального у пізнанні. 5. Практика - основа і мета пізнання, критерій істини. Види практики. 6. Об'єктивний характер істини. 7. Діалектика абсолютної та відносної істини. Догматизм і релятивізм. 8. Інтуїція: умови виникнення та основні етапи. 9. Мислення як предмет вивчення логіки. 10. Логіка і мова. 11.Предмет та функціональне призначення логіки. 12. Поняття. Види понять. 13. Об'єм та зміст поняття. 14. Судження, його структура. 15. Складне судження та його види. 16. Відношення між судженнями за значеннями істинності. 17. Загальне поняття про висновки. 18. Дедуктивні висновки. 19. Простий категоричний силогізм. 20. Висновки: індукція, дедукція, аналогія. 21. Основні закони правильного мислення. 22. Індуктивні висновки та їх види. 23. Висновки за аналогією та їх види. 24. Правила доказу. Логічні помилки під час доведення і спростування. 25. Еволюція філософських уявлень про пізнання та закономірності його розвитку. 26. Основні принципи пізнавальної діяльності. 27. Проблема рівнів пізнання в сучасній методології науки. 28. Поняття методу та методології наукового дослідження. 29. Класифікація методів наукового пізнання. 30. Форми пізнання. Модуль IV СУСПІЛЬСТВО І ОСОБИСТІСТЬ У ВИМІРАХ ФІЛОСОФСЬКОГО АНАЛІЗУ Змістовий модуль 11 СУСПІЛЬСТВО: СУТНІСТЬ І СПЕЦИФІКА ПІЗНАННЯ * Суспільство як система і життєдіяльність людини. * Природа як об'єкт філософської рефлексії. * Суспільство як процес. Проблема сенсу історії. * Історична генеза соціальних спільнот. * Форми суспільної свідомості - типи відображення соціального буття. У змістовому модулі розглядаються категорії, що дозволяють осмислити суспільство як систему у сукупності його основних сфер, взаємозв'язку форм суспільної свідомості; суспільство тлумачиться також як процес поступального розвитку; у межах світоглядних, аксіологічних та етнокультурних парадигм виявляються основні риси, що характеризують громадянське суспільство, соціальні інститути, на які воно спирається та основні перспективи його формування в Україні. В рамках цього модуля автори намагаються з'ясувати пояснювальний, методологічний потенціал категорії «нація» як політичного, а не етнічного утворення; з метою всебічного осмислення філософії історії аналізуються методологічні можливості формаційного та цивілізаційного підходів до аналізу історії суспільства. ТЕМА 11 СУСПІЛЬСТВО ЯК СИСТЕМА ТА ПРОЦЕС
|
||||||||
|