Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підсумкові завдання до модуля III

1.Проблема пізнаваності світу у філософії.

2. Гносеологічні корені агностицизму.

3. Основні принципи і засади теорії пізнання.

4. Єдність чуттєвого та раціонального у пізнанні.

5. Практика - основа і мета пізнання, критерій істини. Види практики.

6. Об'єктивний характер істини.

7. Діалектика абсолютної та відносної істини. Догматизм і релятивізм.

8. Інтуїція: умови виникнення та основні етапи.

9. Мислення як предмет вивчення логіки.

10. Логіка і мова.

11.Предмет та функціональне призначення логіки.

12. Поняття. Види понять.

13. Об'єм та зміст поняття.

14. Судження, його структура.

15. Складне судження та його види.

16. Відношення між судженнями за значеннями істинності.

17. Загальне поняття про висновки.

18. Дедуктивні висновки.

19. Простий категоричний силогізм.

20. Висновки: індукція, дедукція, аналогія.

21. Основні закони правильного мислення.

22. Індуктивні висновки та їх види.

23. Висновки за аналогією та їх види.

24. Правила доказу. Логічні помилки під час доведення і спростування.

25. Еволюція філософських уявлень про пізнання та закономірності його розвитку.

26. Основні принципи пізнавальної діяльності.

27. Проблема рівнів пізнання в сучасній методології науки.

28. Поняття методу та методології наукового дослідження.

29. Класифікація методів наукового пізнання.

30. Форми пізнання.


Модуль IV СУСПІЛЬСТВО І ОСОБИСТІСТЬ У ВИМІРАХ ФІЛОСОФСЬКОГО АНАЛІЗУ

Змістовий модуль 11 СУСПІЛЬСТВО: СУТНІСТЬ І СПЕЦИФІКА ПІЗНАННЯ

* Суспільство як система і життєдіяльність людини.

* Природа як об'єкт філософської рефлексії.

* Суспільство як процес. Проблема сенсу історії.

* Історична генеза соціальних спільнот.

* Форми суспільної свідомості - типи відображення соціального буття.

У змістовому модулі розглядаються категорії, що дозволя­ють осмислити суспільство як систему у сукупності його основ­них сфер, взаємозв'язку форм суспільної свідомості; суспіль­ство тлумачиться також як процес поступального розвитку; у межах світоглядних, аксіологічних та етнокультурних парадигм виявляються основні риси, що характеризують громадянське суспільство, соціальні інститути, на які воно спирається та ос­новні перспективи його формування в Україні.

В рамках цього модуля автори намагаються з'ясувати по­яснювальний, методологічний потенціал категорії «нація» як політичного, а не етнічного утворення; з метою всебічного ос­мислення філософії історії аналізуються методологічні можли­вості формаційного та цивілізаційного підходів до аналізу історії суспільства.

ТЕМА 11 СУСПІЛЬСТВО ЯК СИСТЕМА ТА ПРОЦЕС




Переглядів: 478

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИСНОВКИ ДО МОДУЛЯ III | Суспільство як система і життєдіяльність людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.