Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Змістовий модуль 12 ОСОБИСТІСТЬ У СИСТЕМІ СУСПІЛЬНИХ ЗВ'ЯЗКІВ

* Людина, індивід, особистість.

* Діяльність як доцільна активність суб'єкта.

* Соціальна роль особистості в контексті її індивідуалізації.

* Специфіка ціннісного ставлення до світу.

* Екзистенційні категорії людського буття.

Теоретична наповненість даного модуля розкриває сутність людини як біопсихосоціальної істоти; виявляє основні риси, що характеризують людину, індивіда, особу, особистість, індивіду­альність. Позначені поняття, вбираючи в себе емпіричні та тео­ретичні, ціннісні й нормативні, раціональні та підсвідомі уяв­лення, допомагають обгрунтувати екзистенційний характер категорій людського буття, значущість «власності», «свободи», «відповідальності» для реалізації людиною сенсу свого життя, усвідомити всебічні зв'язки людей з інститутами влади та поміж собою з приводу участі в управлінні суспільством та державою, а також гармонізації міжособистісних стосунків.

У цьому модулі автори намагаються з'ясувати пояснюваль­ний потенціал категорій «діяльність» та «активність», охарак­теризувати їх основні типи та форми, визначивши відмінності та ціннісну спрямованість; осмислити умови успішного опану­вання соціальних ролей, зв'язок «соціальної ролі» з «соціаліза­цією» та «індивідуалізацією».

ТЕМА 12 ФІЛОСОФІЯ ОСОБИСТОСТІ




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАР №11 Суспільство: сутність та специфіка пізнання | Людина, індивід, особистість

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.