МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СЕМІНАР № 14 Особливості моральної свідомості та спілкуванняЦілі та завдання заняття: визначення предмета етики, виявлення її функціонального покликання, з'ясування особливостей функціонування моралі в суспільстві, розкриття сутності моральних понять в контексті загальнолюдського морального досвіду, визначення основних категорій етики та їх потенціалу для удосконалення стосунків людини з іншими людьми та навколишнім середовищем, засвоєння основних принципів етики ділового спілкування. Основні поняття та категорії теми: автаркія, альтруїзм, благо, вада, евтаназія, егоїзм, егоцентризм, етика, діловий етикет, добра воля, добро, доброчесність, доброчинність, досконалість, зло, інфантилізм, конформізм, користь, милосердя, мораль, моральний вимір, моральний досвід, насолода, норма етикету, обов'язок, порок, справедливість, совість, сумління, утилітаризм, щастя. ПЛАН 1.Предмет та основні функції етики. 2. Історія етичних вчень, їх моральний потенціал. 3. Основні категорії етики. 4. Моральний досвід: основні категорії та тенденції розвитку. 5. Моральні принципи ділового спілкування. Проблемно-пошукові питання: 1.Як співвідносяться поняття «мораль» і «етика»? 2. Чому моральність неможлива без свободи волі? 3. Якими основними проблемами людського буття обумовлене практичне існування моралі? 4. У чому сутність ідеї Л. Толстого «про непротивлення злу насильством»? 5. Виділіть загальні риси, що притаманні різним версіям моралі 6. Якими основними категоріями презентується зміст моралі? 7. У чому полягає функціональна взаємообумовленість добра і зла? 8. Назвіть основні принципи прийняття етичних рішень. 9. Обгрунтуйте безумовну альтернативність моральних цінностей. Чим вона обумовлюється? 10. Проаналізуйте в історичній динаміці ставлення до смертної кари. Обгрунтуйте свою власну позицію стосовно страти. 11. За яких умов ви вважаєте припустимою евтаназію? 12. Проаналізуйте основні моделі ділового спілкування. 13. Дайте оцінку основних підходів до протікання дискусій-суперечок. 14. Проаналізуйте структуру ділової бесіди, виявіть можливості підвищення її результативності. 15. Сформулюйте основні вимоги етики ділових стосунків. Теми доповідей та рефератів 1.Ненасильство як категорична моральна заборона. 2. Парадокси моральної оцінки та моральної поведінки. 3. Важливіші моральні та етичні вчення. 4. Добро та зло, обов'язок та совість, доброчинність та порок. 5. Смертна кара: етичні аргументи «проти». 6. «За» та «проти» евтаназії.
|
||||||||
|