МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Пункти навантаження вугілля (руди) із шахт
Длянавантаження у вагони вугілля і руди, що відвантажуються в місцях їхнього видобутку, застосовують два способи навантаження: бункерний і безбункерний. При бункерному способі вантаж попередньо накопичується в бункерах, ємність яких звичайно складає 40-50% добового навантаження; крім того, улаштовується запасний склад, куди направляють вантаж при заповненні бункерів і затримках у подачі вагонів. При безбункерному способі корисні копалини вантажаться під час роботи шахти безпосередньо у вагони з транспортуючих пристроїв безупинним потоком за допомогою навантажувального конвеєра і системи навантажувальних жолобів. При цьому способі відпадає потреба в бункерах, зменшується трудомісткість робіт з навантаження і можна обійтися без запасних складів, якщо чітко забезпечувати своєчасну подачу порожніх вагонів. Спосіб навантаження вибирають на основі техніко-економічних розрахунків у залежності від обсягу добового навантаження. На багатьох шахтах передбачають застосування обохспособів навантаження: бункерного і безбункерного. Кількість навантажувальних колій залежить від добової продуктивності шахти, кількості вагонів, одночасно подаваних під навантаження, і числа подач. У більшості випадків на пунктах навантаження є 1…2, рідко 3 колії. У схемі, наведеній на рис. 12.7, крім двох навантажувальних колій (3 і 4), є: головна колія I, яка використовується для пропуску передаточних поїздів до інших шахт (якщо пункт прохідний) і обгону локомотивів, шлях 2 - для прийому передаточних поїздів, накопичення і відправлення передаточних поїздів і тупикова колія 5 - для вивантаження прибуваючого кріпильного лісу. При невеликому обсязі роботи операції, виконувані на коліях I і 2, можуть сполучатися на одній колії. Пунктиром на схемі показана можливість укладання додаткової колії для навантаження вугілля з запасного складу. Перестановка вагонів з однієї колії на іншу здійснюється по головній колії, а при несприятливому профілі і плані головної колії на підході до пункту навантаження укладається витяжна колія, показана пунктиром. Вагони на навантажувальних коліях переміщаються маневровими лебідками.
Тема 13. ПОРТОВІ ТА ПОРОМНІ СТАНЦІЇ
Читайте також:
|
|||||||||
|