Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення навантаження на осі автомобіля

Визначаємо повну вагу автомобіля: Ga=ma×g, Н.

mа - повна маса автомобіля, кг; g =9,81 м/с2 - прискорення вільного падіння.

Опираючись на конструкцію автомобіля-прототипа вибираємо компонувальну схему проектованого автомобіля.

При розробці компонувальної схеми вантажного автомобіля виходять із взаємного розташування кабіни й двигуна (рис. 1, 2). При цьому враховують, що в автомобілях з колісними формулами 4x4, 6x6, 8x8 усі колеса одинарні.

 

Рисунок 1 - Компонувальні схеми двовісних автомобілів: а) з кабіною за двигуном; б) з кабіною над двигуном.

 

Рисунок 2 - Компонувальні схеми тривісних автомобілів: а) з кабіною за двигуном; б) з кабіною над двигуном.

 

Після вибору компонувальної схеми автомобіля визначають навантаження на осі, виходячи з того, що:

G2=(0,70...0,75) Ga - для рис. 1, а також рис. 2, а, б при подвійних колесах задніх осей;

G2=(0,65...0,70) Ga - для рис. 1, б при подвійних колесах задньої осі;

G2+G3 =(0,75...0,78) Ga - для рис. 2, а, б;

G2+G3 =(0,68...0,74) Ga - для автомобілів з колісною формулою 6x6;

G2=(0,50...0,56) Gа - для легкових автомобілів із задніми ведучими колесами;

Gl =(0,51...0,56) Ga - для передньопривідних легкових автомобілів;

G2 - навантаження на задню вісь у двовісного автомобіля й на середню вісь у тривісного;

G3 - навантаження на задню вісь у тривісного автомобіля;

Для балансирної підвіски середнього й заднього мостів приймають G2=G3;

Навантаження на передню вісь, G1, Н визначається з виразу:

де Ga - повна вага автомобіля, Н;

L - база автомобіля, мм – приймається за автомобілем прототипом;

a - координата центру ваги, мм.

Координати центру мас від бази знаходять із виразів a = G2L/Ga ; b = L - a ;

Висоту центру мас h приймають 0,7...0,8 м для легкових автомобілів і 0,9...1,1 м для вантажних.

Після розрахунків слід порівняти отримані навантаження на осі із припустимими навантаженнями, які обумовлені якістю дорожніх покриттів (табл. 1).

Якщо навантаження на осі автомобілів знаходяться в межах допустимих, приймаємо отримані результати як остаточні. Якщо результати розрахунків виходять за межі допустимих, приймається рішення про призначення додаткової осі автомобіля та виконання повторного розрахунку навантаження на осі.

 

Таблиця 1 – Допустимі навантаження на осі автомобілів

Тип осі Категорія дороги
І і ІІ категорія Без удосконаленого покриття
Одинарна вісь
Візок задніх коліс двоосний при відстані між осями: 1,0…1,3 1,3…1,8 більше 1,8        
Візок задніх коліс тривісний при відстані між осями 1,0…1,3 1,3…1,8         - -

 

Після виконання розрахунків навантажень на осі в пояснювальній записці проекту виконується компонувальна схема автомобіля із зазначення координата центра мас. Приклад компонувальної схеми приведено на рис. 3.

 

Рисунок 3 - Приклад позначення координат центру ваги на кресленні загального виду автомобіля

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  8. Аварія автомобіля
  9. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  10. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання




Переглядів: 6225

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги | Вибір шин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.