МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||
Визначення навантаження на осі автомобіляВизначаємо повну вагу автомобіля: Ga=ma×g, Н. mа - повна маса автомобіля, кг; g =9,81 м/с2 - прискорення вільного падіння. Опираючись на конструкцію автомобіля-прототипа вибираємо компонувальну схему проектованого автомобіля. При розробці компонувальної схеми вантажного автомобіля виходять із взаємного розташування кабіни й двигуна (рис. 1, 2). При цьому враховують, що в автомобілях з колісними формулами 4x4, 6x6, 8x8 усі колеса одинарні.
Рисунок 1 - Компонувальні схеми двовісних автомобілів: а) з кабіною за двигуном; б) з кабіною над двигуном.
Рисунок 2 - Компонувальні схеми тривісних автомобілів: а) з кабіною за двигуном; б) з кабіною над двигуном.
Після вибору компонувальної схеми автомобіля визначають навантаження на осі, виходячи з того, що: G2=(0,70...0,75) Ga - для рис. 1, а також рис. 2, а, б при подвійних колесах задніх осей; G2=(0,65...0,70) Ga - для рис. 1, б при подвійних колесах задньої осі; G2+G3 =(0,75...0,78) Ga - для рис. 2, а, б; G2+G3 =(0,68...0,74) Ga - для автомобілів з колісною формулою 6x6; G2=(0,50...0,56) Gа - для легкових автомобілів із задніми ведучими колесами; Gl =(0,51...0,56) Ga - для передньопривідних легкових автомобілів; G2 - навантаження на задню вісь у двовісного автомобіля й на середню вісь у тривісного; G3 - навантаження на задню вісь у тривісного автомобіля; Для балансирної підвіски середнього й заднього мостів приймають G2=G3; Навантаження на передню вісь, G1, Н визначається з виразу: де Ga - повна вага автомобіля, Н; L - база автомобіля, мм – приймається за автомобілем прототипом; a - координата центру ваги, мм. Координати центру мас від бази знаходять із виразів a = G2L/Ga ; b = L - a ; Висоту центру мас h приймають 0,7...0,8 м для легкових автомобілів і 0,9...1,1 м для вантажних. Після розрахунків слід порівняти отримані навантаження на осі із припустимими навантаженнями, які обумовлені якістю дорожніх покриттів (табл. 1). Якщо навантаження на осі автомобілів знаходяться в межах допустимих, приймаємо отримані результати як остаточні. Якщо результати розрахунків виходять за межі допустимих, приймається рішення про призначення додаткової осі автомобіля та виконання повторного розрахунку навантаження на осі.
Таблиця 1 – Допустимі навантаження на осі автомобілів
Після виконання розрахунків навантажень на осі в пояснювальній записці проекту виконується компонувальна схема автомобіля із зазначення координата центра мас. Приклад компонувальної схеми приведено на рис. 3.
Рисунок 3 - Приклад позначення координат центру ваги на кресленні загального виду автомобіля
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|