МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
AN-70 Medium Wide-Body STOL Transport AircraftThe AN-70 is intended to transport a wide range of general and outsize cargoes of 35-47 t weight over distances up to 3,000-5,100 km when operating from surfaced runways of 1,700 m length. With a longer range of 6,600 km then 20 t of cargo can be carried. In the STOL mode when operating from 700 m runways the AN-70 is capable of transporting 20-30 t of cargo over a distance of up to 3,000 km. The digital integrated avionics system provides comfortable working conditions for the crew as well as ensuring all-weather operations around the clock, all the year round and at all latitudes. The aircraft systems and components as well as the on board cranes with lifting capacity of 12 t permit self-sufficient operations from unprepared airfields for up to 30 days away from base. AN-140 and AN-140-100 New Generation Regional Aircraft The An-140 new regional aircraft is intended for passenger and mixed cargo/passenger transportation. An-140 is the substitute for the An-24 aircraft that has been operated already for about forty years. The An-140 aircraft has a high wing arrangement, standard tail configuration and two wing-mounted TB3-117VMA-SBM1 turboprop engines. The AИ9-3Б auxiliary power unit installed at the rear part of the fuselage provides the independent aircraft operation from the unpaved airfields. AN-38 – Light Multi-Purpose Aircraft The AN-38 is a regional aircraft for passengers, mail and cargo transportation on the local air routes. The AN-38-100 aircraft is intended to airlift 27 passengers at a maximum speed of 405 km/h over a distance of 900 km. Its maximum cargo capacity is 2,500 kg. The aircraft is suited for operation over a wide range of temperatures: from -50˚C up to +45˚C using rather small airfields, including unpaved and those covered with ice and snow. The passenger seats and luggage racks can be folded up and fastened to the cabin walls in stowed position. A rear cargo hatch and on board cargo handling gear allow quick in-service conversion from passenger to cargo use. The An-148 Is the Regional Passenger Читайте також:
|
||||||||
|