Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Answer the questions.

1. What does ”attenuation” mean?

2. What is possible when a very intense area of precipitation is depicted on the radar display?

3. What would be displayed if a second weather cell exists outside of the first?

4. What is the most devastating phenomena that a pilot can encounter?

5. What can these massive systems do?

6. What will pilots do in such situations?

7. What could we suggest to build a hypothetical squall line?

8. What does this type of weather system look like on the radar?

9. Why are controllers very reluctant to accept the responsibility for vectoring aircraft through areas of precipitation?

10. What do controllers do when the pilots ask them to direct aircraft through areas of precipitation?


Читайте також:

  1. A) Choose the correct answer.
  2. A. Listen to James describing his family situation and answer the questions.
  3. A. Sarah and Ken are having an argument. Read what Sarah says and complete the dialogue with Ken’s answers from the box below. Then try to guess his last answer.
  4. A. Solve the quiz and check your answers.
  5. Add question-tags and give full answers to the questions.
  6. Answer apply be forget listen live lose make read try use
  7. Answer the following questions
  8. Answer the following questions about the text.
  9. Answer the following questions about yourself, your friends and your ideas about friendship.
  10. Answer the following questions.
  11. Answer the following questions.
  12. Answer the following questions.




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ATTENUATION | OTHER FEATURES

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.