Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 2.6

МІКРОГЕТЕРОГЕННІ І ГРУБОДИСПЕРСНІ СИСТЕМИ

ПЛАН

1. Загальні відомості

2. Суспензії, їх стабілізація.

3. Емульсії та їх одержання.

4. Піни, їх будова і стійкість.

5. Аерозолі та їх властивості.

6. Порошки.

 

ВИВЧИВШИ ТЕМУ, ВИ ПОВИННІ:

Знати:

P Характеристику мікрогетерогенних систем: емульсій, пін, суспензій, аерозолів, порошків;

P властивості, стабілізацію, способи руйнування даних систем;

P промислове значення мікрогетерогенних систем.

Вміти:

P одержувати й руйнувати мікрогетерогенні системи.

 




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КРИВІ ТЕЧІЇ | ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.