У процесі навчання математики задачі відіграють велику й багатопланову роль. Розв’язування задач добре служить досягненню тих цілей, які ставляться перед навчанням математики в середній школі. Саме тому більше половини уроків математики відводиться розв’язуванню задач та виконанню вправ. Розв’язуючи задачі, учні засвоюють найважливіші математичні поняття, оволодівають математичною символікою, навчаються виконувати доведення тощо. Крім того, математичні задачі можуть готувати до засвоєння нових теоретичних питань, допомагати закріпленню здобутих знань, ілюструвати практичні застосування вивченого матеріалу. Правильна методика навчання розв’язаванню математичних задач відіграє істотну роль у формуванні високого рівня математичних знань, умінь і навичок учнів.
Найважливішим завданням навчання математики в школі є навчання учнів математичних методів, зокрема методів доведення теорем і методів і способів роз’язування задач.
Даний курс є продовженням курсу ”Вступ до фаху”, його засвоюють студенти першого курсу фізико-математичного факультету спеціальностей ”Математика та основи інформатики”, ”Математика та основи економіки”.
Головна мета курсу – систематизувати знання студентів про методи і способи розв’язування певних видів задач шкільного курсу математики, показати універсальність окремих методів під час розв’язування алгебраїчних та геометричних задач, навчити застосовувати різноманітні методи і способи розв’язування задач на практиці.
Зміст курсу ”Практикум розв’язування математичних задач” реалізовано у таких розділах програми: