Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Список рекомендованої та використаної літератури 62

_______________________________________________Передмова

У процесі навчання математики задачі відіграють велику й багатопланову роль. Розв’язування задач добре служить досягненню тих цілей, які ставляться перед навчанням математики в середній школі. Саме тому більше половини уроків математики відводиться розв’язуванню задач та виконанню вправ. Розв’язуючи задачі, учні засвоюють найважливіші математичні поняття, оволодівають математичною символікою, навчаються виконувати доведення тощо. Крім того, математичні задачі можуть готувати до засвоєння нових теоретичних питань, допомагати закріпленню здобутих знань, ілюструвати практичні застосування вивченого матеріалу. Правильна методика навчання розв’язаванню математичних задач відіграє істотну роль у формуванні високого рівня математичних знань, умінь і навичок учнів.

Найважливішим завданням навчання математики в школі є навчання учнів математичних методів, зокрема методів доведення теорем і методів і способів роз’язування задач.

Даний курс є продовженням курсу ”Вступ до фаху”, його засвоюють студенти першого курсу фізико-математичного факультету спеціальностей ”Математика та основи інформатики”, ”Математика та основи економіки”.

Головна мета курсу – систематизувати знання студентів про методи і способи розв’язування певних видів задач шкільного курсу математики, показати універсальність окремих методів під час розв’язування алгебраїчних та геометричних задач, навчити застосовувати різноманітні методи і способи розв’язування задач на практиці.

Зміст курсу ”Практикум розв’язування математичних задач” реалізовано у таких розділах програми:


Читайте також:

  1. IV. Список використаних джерел
  2. IV. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ЗАКОНОДАВСТВА.
  3. V. Список вопросов и требования к экзамену
  4. V.СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
  5. VІ. СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
  6. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  7. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  8. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  9. Библиографический список
  10. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
  11. Библиографический список
  12. БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 24. ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ 2 57 | I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.