Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Комунікаційні перешкоди – це спотворення інформації, яке ускладнює сприйняття, спричиняє повну чи часткову втрату змісту комунікацій.

До комунікаційних бар’єрів відносять:

· конкуренція між повідомленнями – вона виникає у ситуації, коли на одержувача одночасно діє декілька джерел інформації.

· сприйняття повідомлення адресатом – визначається поглядом індивідуума на реальність.

· мова, логіка, абстракція – відправник повинен використовувати мову зрозумілу для отримувача; по завершенні комунікаційного процесу кожен одержувач робить якийсь логічний висновок, який не завжди співпадає із тим, який йому хотів передати відправник; в ситуаціях, коли повідомлення не розкривається повністю – одержувач використовує абстрактне мислення і придумує те, що йому було незрозуміло.

· соціальний статус – сукупність ознак, які рангують і співвідносять людей.

· опір змінам – більшість людей прагнуть стабільності, і часто перешкоджають комунікаціям, які можуть містити загрозу такій стабільності.

Обмін інформацією є ефективним, якщо одержувач про­демонстрував неспотворене розуміння ідеї, здійснивши дії, яких очікував від нього відправник. За таких обставин виявляє себе зворотний зв'язок – повідомлення-відповідь групи або партнера на чиїсь дії чи поведінку.

За зворотного зв’язку відправник і одержувач міняються комунікативними ролями.

Формами зворотного зв’язку можуть бути:

· відповідь;

· підтвердження чи заперечення;

· перепитування;

· чітке вираження нерозуміння;

· адекватні дії.

Ефективність зворотного зв’язку залежить від врахування інформаційних можливостей учасників комунікаційної мережі а також конкретності повідомлення.

 

4. Комунікаційний процес, елементи та етапи процесу


Читайте також:

  1. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  2. Більш повну практику ціноутворення в сучасних умовах у розвинутих країнах світу допоможе з’ясувати короткий виклад розвитку теорії ціни.
  3. Буфер обміну — це тимчасове місце зберігання інформації, яку було скопійовано або переміщено з одного місця з метою використання в іншому.
  4. ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ ТА ПЕРЕШКОДИ НА ШЛЯХУ ДО НЬОГО
  5. Види і форми комунікацій.
  6. Види тлумачення норм права за обсягом їх змісту
  7. Виклад основного змісту курсової роботи
  8. Викладання змісту теми
  9. Викладення змісту дипломної роботи
  10. Вимоги до змісту звіту
  11. Вимоги до змісту звіту
  12. Вимоги до змісту контрольної роботи




Переглядів: 1194

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета управлінської інформації полягає в тому, щоб забезпечити інтегровану систему звітності, котра б надавала кожному керівнику необхідну інформацію в потрібний час. | Комунікаційний процес – обмін інформацією між індивідами або їх групами, метою якого є передача та усвідомлення повідомлення, що містить певну інформацію.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.