Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VIII. Маркетингова політика комунікацій.

Розкриття змісту основних розділів повинно здійснюватися логічно, послідовно, лаконічно, з репрезентативним поданням інформації, наданням аргументованих та вичерпних висновків. В роботі також повинен простежуватися логічний зв'язок між розділами, а також елемент творчості.

Приступаючи до написання тексту індивідуальної роботи, слід пам’ятати, що загальна оцінка роботи залежить не тільки від її змісту, але й від оформлення. Робота повинна бути стилістично, орфографічно та технічно грамотно виконана. У готовому (чистовому) тексті не дозволяється робити правки, закреслення, вставки, а також скорочувати слова та використовувати абревіатури (крім загальноприйнятих).

Індивідуальну роботу слід оформлювати за допомогою комп’ютера (машинописним способом) на папері формату А4, шрифт Times New Roman, розмір 14 pt, міжрядковий інтервал 1,5.

Бажано викладення основного матеріалу роботи ілюструвати практичними прикладами, малюнками. Титульний аркуш оформлюють відповідно додатку 1. Наприкінці роботи слід обов’язково навести перелік використаної літератури (5-10 джерел). Загальний обсяг індивідуальної роботи не повинен перевищувати 20 сторінок.

Скорочений приклад виконання індивідуального завдання наведений у додатку 2.

 

 



Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Accommodations
  6. VIII. Ask the questions to have the following answers.
  7. VIII. Construct other sentences in this pattern (compound adjectives)
  8. VIII. EXITIUM MARCI CURTII
  9. VIII. Read and learn words.
  10. VIII. Right /Wrong
  11. VIII. Use the words from the previous exercise to fill in the blanks in the sentences below
  12. VIII. Домашнє завдання.




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до змісту та оформлення | Теоретичні відомості та методичні вказівки до виконання розділів роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.