Умовою допуску до складання іспиту з дисципліни «Маркетинг» є написання і захист студентами індивідуального завдання з курсу.
Виконання індивідуальної контрольної роботи дає можливість студенту навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, глибше вивчати основні питання курсу маркетингу, на практичному прикладі опановувати елементи маркетингової політики підприємства і на підставі цього робити самостійні теоретичні і практичні висновки.
Мета індивідуальної роботи: здійснити аналіз ринку обраного товару (послуги), маркетингового середовища фірми, що виготовляє або реалізує товар (послугу); за результатами здійсненого аналізу розробити план стратегічних та тактичних маркетингових рішень щодо просування обраного товару (послуги) на ринок.
Першим етапом виконання студентом індивідуального завдання є вибір товару (послуги), розробці маркетингової стратегії просування якого буде присвячена робота.
Товар (послугу) обирають за рекомендацією викладача чи за власним вибором, узгодивши його з викладачем.
Індивідуальна робота повинна містити наступні структурні елементи:
I. Маркетингова характеристика товару
II. Загальна характеристика ринку обраного товару (послуги).
III. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства: демографічні і географічні умови підприємницької діяльності, економічні і науково-технічні, політико-правові, соціальні і культурні особливості, а також характер відносин і специфічні риси діяльності фірм-конкурентів, посередників, постачальників, контактних аудиторій (засобів масової інформації, державних відомств, банків і кредитних установ, громадських організацій).
IV. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту.
V. Товарна політика підприємства.
VI. Маркетингова цінова політика.
VII. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару.