Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до змісту та оформлення

 

Умовою допуску до складання іспиту з дисципліни «Маркетинг» є написання і захист студентами індивідуального завдання з курсу.

Виконання індивідуальної контрольної роботи дає можливість студенту навчитися самостійно працювати з різними інформаційними джерелами, глибше вивчати основні питання курсу маркетингу, на практичному прикладі опановувати елементи маркетингової політики підприємства і на підставі цього робити самостійні теоретичні і практичні висновки.

Мета індивідуальної роботи: здійснити аналіз ринку обраного товару (послуги), маркетингового середовища фірми, що виготовляє або реалізує товар (послугу); за результатами здійсненого аналізу розробити план стратегічних та тактичних маркетингових рішень щодо просування обраного товару (послуги) на ринок.

Першим етапом виконання студентом індивідуального завдання є вибір товару (послуги), розробці маркетингової стратегії просування якого буде присвячена робота.

Товар (послугу) обирають за рекомендацією викладача чи за власним вибором, узгодивши його з викладачем.

Індивідуальна робота повинна містити наступні структурні елементи:

I. Маркетингова характеристика товару

II. Загальна характеристика ринку обраного товару (послуги).

III. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства: демографічні і географічні умови підприємницької діяльності, економічні і науково-технічні, політико-правові, соціальні і культурні особливості, а також характер відносин і специфічні риси діяльності фірм-конкурентів, посередників, постачальників, контактних аудиторій (засобів масової інформації, державних відомств, банків і кредитних установ, громадських організацій).

IV. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту.

V. Товарна політика підприємства.

VI. Маркетингова цінова політика.

VII. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок написання індивідуальної роботи, | VIII. Маркетингова політика комунікацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.