Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок написання індивідуальної роботи,

Зміст

Вступ.. 3

1. Порядок написання індивідуальної роботи, 4

вимоги до змісту та оформлення.. 4

2. Теоретичні відомості та методичні вказівки до виконання розділів роботи 6

I розділ. Маркетингова характеристика товару. 6

ІI розділ. Загальна характеристика ринку обраного товару (послуги) 10

IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства. 10

IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту. 13

V розділ. Товарна політика підприємства. 22

VI розділ. Маркетингова цінова політика. 28

VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару. 36

VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій. 39

3. Оцінювання індивідуальних завдань. 47

Оцінка. 47

Критерії 47

Література.. 49

Додаток 1. 52

 


Вступ

Застосування маркетингу на підприємствах означає якісно новий підхід до їх управління. Сучасна концепція маркетингу полягає в тому, що вся діяльність підприємства заснована на знанні споживацького попиту та його змін як у найближчій, так і у віддаленій перспективі. Більш того, одна з цілей маркетингу полягає у виявленні незадоволених запитів споживачів з тим, щоб орієнтувати виробництво на задоволення цих запитів. Такий підхід до управління потребує якісно нових знань фахівців у сфері господарських зв’язків. Головне полягає в тому, щоб майбутній фахівець оволодів сумою знань про маркетинг: принципи, функції, зміст, особливості застосування в залежності від характеру товару або його призначення, організацію маркетингової діяльності. Цілі і задачі маркетингу реалізуються через систему товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик підприємства. Обов’язковим елементом цих процесів є також вивчення маркетингового середовища фірми.

Індивідуальні контрольні завдання з маркетингу є важливою ланкою у набутті студентами навичок самостійного вивчення даної дисципліни, у глибокому освоєнні економічних положень, висновків, законів, придбанні досвіду самостійного отримання та накопичення знань з курсу. Виконання індивідуальної роботи дозволить зосередитися на ключових моментах дисципліни «Маркетинг» з метою більш ефективного засвоєння теоретичного матеріалу.

Метою виконання індивідуальної роботи є закріплення, систематизація і поглиблення теоретичних та практичних знань студентів з маркетингу, а також набуття навичок аналізу маркетингових змінних просування товару (послуги) на ринок. Індивідуальна робота повинна виявити і висвітлити набуті студентом знання та навички, містити його точку зору, спостереження, дослідження та висновки щодо порушуваної проблеми.


Порядок написання індивідуальної роботи,


Читайте також:

  1. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  2. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. IV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ ОПРОБОВАНИЯ ТОРМОЗОВ
  4. The peace – порядок
  5. V. Порядок подання роботи на рецензiю i захист роботи
  6. V. Порядок подання скарги
  7. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  8. V. Порядок прийому заяв та документів для участі у конкурсному відборі до НАУ
  9. VIII. Порядок розгляду скарг
  10. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  11. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  12. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата




Переглядів: 421

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вимоги до змісту та оформлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.