Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VIII. Домашнє завдання.

Прочитати статтю у підручнику "Сонячна система", вміти її переказувати.

Творче завдання: підготувати повідомлення про одну із планет Сонячної системи за допомогою додаткової літератури.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Земля — планета Сонячної системи.

Мета. Сформувати уявлення про форму Землі, дати елементарне поняття про глобус як зменшену модель Землі, ознайомити з екватором, Північним та Південним полюсами, півкулями; виховувати бережне ставлення до природи, любов до рідної України; розвивати спостережливість, логічне мислення, акуратність.

Обладнання. Фотографії Землі з космосу, глобус, яблуко, тонка металева спиця, лінійка, стрічка.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

— Який зараз місяць?

— Який день? Число?

— Який стан неба?

— Чи світить сонце?

— На вулиці тепло чи холодно?

— Чи є на вулиці вітер? Визначте його напрям.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальне письмове завдання (на аркушах).

1) Чим відрізняється зірка від планети? Написати відмінності.

2) Які космічні тіла складають Сонячну систему?

3) Вставити пропущені літери і записати назви планет:

Н....н, Ю...р, В...а, М...с, М...й, П...н, З...я, У...н, С...н.

— Що називається орбітою планети?

2. Усне фронтальне опитування.

— Що таке Космос? У якій системі перебуває наша планета?

— Яке значення має Сонце для Землі?

— Покажіть на малюнку планет Сонячної системи орбіту Землі.

— Які планети Сонячної системи є сусідами Землі?

— Яка планета проходить найбільшу відстань навколо Сонця?

— Яка з планет має найкоротшу орбіту?

3. Усне індивідуальне опитування.

Розповіді учнів про зорі, Сонце. Заслухати підготовлену дітьми додаткову інформацію про планети Сонячної системи.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. V. Домашнє завдання
  12. V. Домашнє завдання




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | III. Актуалізація опорних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.