Мета. Сформувати уявлення про форму Землі, дати елементарне поняття про глобус як зменшену модель Землі, ознайомити з екватором, Північним та Південним полюсами, півкулями; виховувати бережне ставлення до природи, любов до рідної України; розвивати спостережливість, логічне мислення, акуратність.
Обладнання. Фотографії Землі з космосу, глобус, яблуко, тонка металева спиця, лінійка, стрічка.
Хід уроку
I. Підсумок фенологічних спостережень.
— Який зараз місяць?
— Який день? Число?
— Який стан неба?
— Чи світить сонце?
— На вулиці тепло чи холодно?
— Чи є на вулиці вітер? Визначте його напрям.
II. Перевірка домашнього завдання.
1. Індивідуальне письмове завдання (на аркушах).
1) Чим відрізняється зірка від планети? Написати відмінності.
2) Які космічні тіла складають Сонячну систему?
3) Вставити пропущені літери і записати назви планет: