Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III. Актуалізація опорних знань.

1. Розповідь учителя.

— Вам усім відомо, що ми живемо на планеті, ім'я якій — Земля. Вона має форму кулі. Але це побачити неможливо. Тому раніше люди думали, що Земля — це плоский або опуклий круг, який тримається на підпорах.

Одні думали, що Землю тримають чотири слони, які стоять на величезній черепасі (наочність). Інші вважали, що Землю тримають великі-превеликі три кити (наочність).

Формою Землі цікавились усі. Старовинні книги пишуть: Земля нерухома і знаходиться у центрі всього світу, тобто Всесвіту, а Сонце і зірки рухаються навколо неї. Інші вчені здогадалися, що Земля має форму кулі, і не Сонце рухається навколо Землі, а, навпаки, Земля рухається навколо Сонця. Уявлення людей про те, що Земля має форму кулі, складалися протягом довгого часу. Люди давно помітили: якщо опинитися на рівній місцевості (в степу, у полі), то поверхня цієї місцевості проглядається у вигляді круга. Те саме вони бачили, коли перебували на кораблі у відкритому морі. Як же це пояснити? Нарешті зрозуміли: так буває тому, що Земля має форму кулі.

2. Розгадування кросворда.

— Розв'яжіть кросворд і ви прочитаєте прізвище відомого мандрівника, який вперше здійснив кругосвітню подорож і довів, що Земля — куля.

        1          
  2                
        3            
        4            
        5            
        6            
7                    
          8          


1. Назва планети Сонячної системи. (Марс.)

2. Що вкриває більшу частину поверхні Землі? (Вода.)

3. Модель Землі. (Глобус.)

4. Планета, яка є другою за відстанню від Сонця. (Венера.)

5. Найвіддаленіша від Сонця планета. (Плутон.)

6. Меркурій, Венера, Земля, Марс тощо. Загальна назва. (Планета.)

7. Шлях, яким рухаються навколо Сонця всі планети. (Орбіта.)

8. Передостання планета Сонячної системи. (Нептун.) (Слово по вертикалі — Магеллан.)

IV. Повідомлення теми і мети уроку.

— Яка ж все-таки форма Землі? Які докази того, що наша планета має форму кулі? Чи велика наша Земля?

— Що таке глобус? Що таке екватор?

— Які подорожі здійснювали вчені протягом багатьох років?

Про все це ви дізнаєтеся на сьогоднішньому уроці. Тема уроку — "Земля — планета Сонячної системи".


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VIII. Домашнє завдання. | V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.