Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Сонячна система".

2. Відповіді на запитання.

— Що таке зірка? Чим зорі різняться між собою?

— Чому зорі здаються нам дуже маленькими?

— Земля — зірка чи планета? Чому Сонце називають зорею?

— Чому Сонце постійно випромінює світло і тепло?

— Що таке Сонячна система?

— Що називають орбітою планети?

3. Робота в групах. Складання міркувань.

Учитель ставить кожній групі запитання, на яке учні складають міркування.

1 група. Чому Сонце здається нам найбільшою з усіх зірок?

2 група. Чим планети відрізняються від зірок?

3 група. Планети не випромінюють власного світла. Чому ми їх бачимо?

4 група. Яке значення для Землі має Сонце?

4. Робота в зошиті з друкованою основою

5. Розгадування кросворда.

1) Загадковий сяє Марс. Може, хтось живе там? Понесе до Марса вас, мов стріла, ... (ракета). 2) Все від нього навкруги набирається снаги. Тільки ранок настає, виглянь у віконце! Всім життя воно дає — променисте ...(сонце). 3) Роздивитися мікроб допоможе мікроскоп. А вивчати зорі щоб, треба мати ... (телескоп) 4) Океани й континенти, гори й ліс, міста й поля, — це, малюк, твоя планета, називається ...(Земля). 5) В небі куля вогняна, має довгий хвіст вона. То не зірка, не планета. Здогадалися? (Комета). 6) — Ті-ті-ті. Його сигнали в морі судно наздогнали. Капітан повинен знати, звідки шторм йому чекати, де цунамі може бути, а пильнує це ... (супутник).

 

 

 

1.              
  2.          
             
4.              
  5.              
  6.            

— Яке слово утворилося в результаті? Пригадайте, що таке Космос. (Це увесь зоряний простір, що існує за межами планети Земля.)

6. Гра-вікторина (у вигляді тестування).

1) Сонце — це ...

а) планета;

б) зірка.

2) Сонце — це ...

а) найбільша з усіх зірок;

б) найменша з усіх зірок;

в) зірка середньої величини.

3) Сонце ...

а) обертається навколо своєї осі;

б) не обертається.

4) Планети — це небесні тіла, які світяться ...

а) власним світлом;

б) світлом, відбитим від Сонця.

5) У сонячну систему входять — ...

а) 9 планет;

б) 11 планет;

в) 3 планети.

6) Найдальша планета ...

а) Меркурій;

б) Плутон;

в) Земля.

7) У кожної планети є ...

а) однакова кількість супутників;

б) різна кількість супутників.

8) Сонячна система у Космосі ...

а) єдина;

б) є багато зоряних систем.

9) Наша Земля знаходиться на ...

а) другому місці від Сонця;

б) третьому місці від Сонця.

Відповіді: 1) б, 2) в, 3) а, 4) б, 5) а, 6) б, 7) б, 8) б, 9) б.

VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Про що ви дізналися на уроці?

— Що вам сподобалося найбільше? Які виникли запитання?


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 465

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | VIII. Домашнє завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.