МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Сонячна система". 2. Відповіді на запитання. — Що таке зірка? Чим зорі різняться між собою? — Чому зорі здаються нам дуже маленькими? — Земля — зірка чи планета? Чому Сонце називають зорею? — Чому Сонце постійно випромінює світло і тепло? — Що таке Сонячна система? — Що називають орбітою планети? 3. Робота в групах. Складання міркувань. Учитель ставить кожній групі запитання, на яке учні складають міркування. 1 група. Чому Сонце здається нам найбільшою з усіх зірок? 2 група. Чим планети відрізняються від зірок? 3 група. Планети не випромінюють власного світла. Чому ми їх бачимо? 4 група. Яке значення для Землі має Сонце? 4. Робота в зошиті з друкованою основою 5. Розгадування кросворда.
— Яке слово утворилося в результаті? Пригадайте, що таке Космос. (Це увесь зоряний простір, що існує за межами планети Земля.) 6. Гра-вікторина (у вигляді тестування). 1) Сонце — це ... а) планета; б) зірка. 2) Сонце — це ... а) найбільша з усіх зірок; б) найменша з усіх зірок; в) зірка середньої величини. 3) Сонце ... а) обертається навколо своєї осі; б) не обертається. 4) Планети — це небесні тіла, які світяться ... а) власним світлом; б) світлом, відбитим від Сонця. 5) У сонячну систему входять — ... а) 9 планет; б) 11 планет; в) 3 планети. 6) Найдальша планета ... а) Меркурій; б) Плутон; в) Земля. 7) У кожної планети є ... а) однакова кількість супутників; б) різна кількість супутників. 8) Сонячна система у Космосі ... а) єдина; б) є багато зоряних систем. 9) Наша Земля знаходиться на ... а) другому місці від Сонця; б) третьому місці від Сонця. Відповіді: 1) б, 2) в, 3) а, 4) б, 5) а, 6) б, 7) б, 8) б, 9) б. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів. — Про що ви дізналися на уроці? — Що вам сподобалося найбільше? Які виникли запитання? Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|