Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета управлінської інформації полягає в тому, щоб забезпечити інтегровану систему звітності, котра б надавала кожному керівнику необхідну інформацію в потрібний час.

У практичній діяльності керівників часто проблемою є не брак, а надлишок інформації. Саме тому виникає потреба у її фільтрації. Цьому процесу сприяє поділ її на види:

· релевантна – це вся інформація, що стосується питання, яке розглядається;

· плутаюча – це інформація, яку менеджер взяв до уваги, але яка не стосується завдання;

· бюрократична – це весь набір зайвої інформації який циркулює в організації.

Економічну інформацію класифікують наступним чином:

За місцем виникнення і напрямом руху:

а) вхідна;

б) вихідна.

кожна з них поділяється на:

а) внутрішню;

б) зовнішню.

За стадіями утворення:

а) первинна – виникає безпосередньо в процесі діяльності.

б) вторинна утворюється в результаті обробки первинної інформації:

в) проміжна – містить проміжні результати для наступних розрахунків;

г) результативна – кінцева інформація, використовується для прийняття управлінських рішень.

За відношенням до процесу обробки:

а) оброблювана;

б) необроблювана.

За способом відображення даних:

а) друкована;

б) усна.

За функціями управління:

а) планова;

б) нормативна;

в) бухгалтерська;

г) статистична;

д) оперативно-технічна.

За стабільністю:

а) змінна (поточна) – відображає фактичні кількісні і якісні характеристики діяльності.

б) умовно-постійна (постійна) – залишається незмінною протягом тривалого відрізку часу. Вона поділяється на:

· довідкову;

· нормативно-розціночну;

· планову;

· табличну.

Класифікація інформації сприяє її подальшому використанню та обробці.

 

2. Поняття і характеристика комунікацій

 

Комунікація є формою зв’язку між передавачем (відправником) і приймачем (одержувачем), яка містить повідомлення. Майже всі сфери людських відносин ґрунтуються на комунікації за допомогою мови, символіки (писемнос­ті), рухів (жестів), спонтанних виявів (міміки, голосу), засобом якої є повідомлення або сигнали.

Комунікація в менеджменті – обмін інформацією, внаслідок якого керівник одержує необхідну для прийняття рішень інформацію і доводить їх до підлег­лих теж у формі інформації.

В процесі комунікацій її учасники використовують комунікаційну мережу. Комунікаційна мережа – сукупність індивідуумів, які постійно взаємодіють між собою на основі створених та функціонуючих інформаційних каналів.

Незадовільно налагоджені комунікації породжують по­милкові рішення, нерозуміння підлеглими вимог керівницт­ва, погіршення відносин між людьми. Ефективність комуні­кацій зумовлює якість рішень і ефективність їх реалізації.

В основному комунікація між людьми розгортається у площині змісту й площині зв’язків (стосунків).

Площина змісту – це послання, яке містить відомос­ті про стан речей чи про події. До площини змісту належить також і метакомунікація – прихова­ний зміст, який прочитується між рядками прямої інформації, часто є істинним і корисним.

Площина зв'язків (стосунків) – емоційна складова процесу комунікації, яка характеризується сприйняттям чи відхиленням, симпатією чи антипатією, ненавистю чи любов’ю. Часто стосунки не декларуються, і люди нада­ють перевагу площині змісту, тоді послання має завуа­льований характер.

Під час переговорів, конференцій потрібно використо­вувати змістову площину, уникаючи впливу симпатій і антипатій, оскільки часто голосують не за певну пропози­цію, а за того, хто її вносить, що спричиняє похибки в комунікації, оскільки реалізуються різні підходи.

 

3. Перешкоди в комунікаціях. Зворотній зв’язок

 

Деформація комунікацій, викликана різними причинами може призводити до неадекватних дій адресата. В окремих випадках комунікації розриваються.


Читайте також:

  1. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  2. Автономну, незалежну від будь1якої іншої, систему фінансування.
  3. Алгоритм надання провізором належної інформації про безрецептурний ЛП під час здійснення фармацевтичної опіки при симптоматичному лікуванні уражень шкіри
  4. Алгоритми захисту цифрової просторової інформації
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Аналіз зовнішньої інформації
  7. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  8. Аналіз та інтерпретація інформації
  9. Аналіз та компонування інформації для проекту
  10. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  11. Аналіз якості виробничої інформації
  12. Аналітико-синтетична переробка інформації




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІНСТРУМЕНТИ ТА ТЕХНОЛОГІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ | Комунікаційні перешкоди – це спотворення інформації, яке ускладнює сприйняття, спричиняє повну чи часткову втрату змісту комунікацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.