МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
БакалаврМІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПСИХОЛОГІЇ КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧЕ ПРАВО»
Для підготовки фахівців Освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» За напрямом 6.030401 «Правознавство» галузь знань 0304 ,,Право”
Автор: Корчинський В.О.,професор кафедри кримінально-правових дисциплін ННІПП НАВС, кандидат юридичних наук, доцент
Схвалено на засіданні кафедри кримінально-правових дисциплін ННІПП НАВС 18.12.2014 року, протокол № 10
Київ 2015 ЗМІСТ Витяг з освітньо-кваліфікаційної характеристики Витяг з освітньо-професійної програми Анотація навчальної дисципліни зі структурно-логічною схемою (міждисциплінарними зв'язками) Пояснювальна записка Навчальна програма Тематичний план Робоча навчальна програма Плани-конспекти лекційних занять Плани семінарських занять Плани практичних занять Завдання для самостійної підготовки Індивідуальні навчально-дослідн завдання Методичні вказівки для викладачів і студентів Навчально-методичні матеріали для поточного, проміжного контролю та перелік питань підсумкового контролю Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення Методичні, наочні, мультимедійні матеріали для лекцій Рекомендована література
Витяг з освітньо-кваліфікаційної характеристики Освітньо-кваліфікаційна характеристика Бакалавр Бакалавр права підготовлений до роботи по таким видам діяльності: 84 Державне управління й оборона; обов'язкове соціальне страхування 84.2 Надання державних послуг суспільству в цілому 84.23 Діяльність у сфері юстиції та правосуддя
Фахівець освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр у відповідності з даною підготовкою може виконувати такі види професійної діяльності: правозастосовчу(застосування норм матеріального і процесуального права); наглядову(контроль за дотриманням законності); установчу (реєстрація юридичних станів, прав і фактів; провадження з відпрацюванням нормативних актів); правотворчу(локальна правотворчість); надання правових послуг(надання послуг у сфері забезпечення прав та законних інтересів громадян, юридичних осіб, держави); організаційну (забезпечення професійної діяльності). Фахівець повинен: - мати громадянську зрілість і високу суспільну активність; - володіти професійною етикою, правовою та психологічною культурою; - усвідомлювати глибоку повагу до закону і дбайливе ставлення до соціальних цінностей правової держави; - шанобливо ставитися до честі й гідності громадянина України; - виховувати в собі високу моральну свідомість, гуманність, твердість моральних переконань, відповідальність за долі людей і доручену справу; - бути принциповим і незалежним при забезпеченні прав, свобод і законних інтересів особи, її охорони й соціального захисту; - бути непримиренним до будь-якого порушення закону у власній професійній діяльності; - розуміти сутність і соціальну значимість своєї професії; - чітко уявляти зміст, характер і взаємодію правових явищ; - знати основні проблеми дисциплін, що визначають конкретну сферу його діяльності; - бачити їх взаємозв'язок у цілісній системі знань і значення для реалізації права в професійній діяльності. Предметом діяльності фахівця є вирішення завдань у галузях: - тлумачення й застосування норм матеріального та процесуального права; - надання правових послуг, забезпечення дотримання вимог і стандартів щодо організації праці, галузевих нормативних актів. Фахівці, які пройшли повний курс підготовки, повинні забезпечити: - реалізацію Конституції та законів України у випадку посягань на права і свободи, честь і гідність громадян, права держави, права юридичних осіб, об’єднань громадян, фізичних осіб тощо; - правильне тлумачення і застосування норм матеріального та процесуального права; - складання проектів локальних нормативних актів відповідно до визначених засад регулювання; - забезпечення дотримання вимог і стандартів щодо організації праці, галузевих нормативних актів; - упровадження в професійну діяльність нових методик і науково-технічних досягнень; - використання комп’ютерних технологій та спеціальної техніки; - формування інформаційно-пошукових, реєстраційних та статистичних документів.
Виробничі функції, типові задачі діяльності та уміння, якими повинен володіти випускник вищого навчального закладу освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр”, що формуються засвоєнням змісту навчальної дисципліни “Кримінально-виконавче право”
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|