До п а р а м е т р і в , що характеризують техніко-економічні показники візків, відносять:
1) власна маса візка;
2) база візка ( це відстань між центрами крайніх осей у 2-х; та 3-х осних візків та між серединами ресорних комплектів зчленованих візків для 4-х вісних);
3) тип та параметри ресорного підвішування;
4) відстань від рівня головок рейок до опірного вузла візка;
5) ресорна база;
6) тип гальма;
7) конструктивна швидкість
Важливе значення з точки зору придатності вагона для експлуатації мають його ходові властивості, котрі вираховуються конструкцією візка та параметрами ресорного підвішування.
Ходові властивості вагона характеризуються стійкістю його проти сходу з рейок, плавністю вписування в криві ділянки шляху, величиною вертикальних та горизонтальних динамічних сил та прискорень, а також показником плавності ходу.
Візки вантажних вагонів
Під кузов вантажних вагонів підкочують 2-х; 3-х та 4-х вісні візки.
Основний тип 2-х вісного візка вантажних вагонів – візок моделі 18-100. Цей візок підкочується під усі вантажні 4-х вісні вагони, крім ізотермічних, з осьовим навантаженням до 230 кН (23.5 тс) та швидкістю руху до 120 км/год.
Ізотермічні вагони випускають з візками типу КВЗ –2.
В експлуатації зустрічаються 6-ти вісні вагони з візками моделі 18-102 (УВЗ -9М), а вагони промислового транспорту будуються з візками типу УВЗ-11А. Характеристика візків вантажних вагонів приведена в табл.1.