Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ семестр

Зміст уроку С. Дата
1. Звук [ з] , [ з’] буква«зе».Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Опрацювання тексту за букварем. Звукове моделювання .   19.01
2. Письмо елементів та малої і великої букви «зе». СМС «Про тварин. Заєць»   19.01
3. Звук [ з] , [ з’] буква «зе». Зіставлення звуків [ з] -[с], [ з’] -[ с’] за вимовою і звучанням. Опрацювання тексту за букварем.   20.01
Особливе поєднання букви «зе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, речень. Переведення друкованих речень в писані.   20.01
5. Вивчення мирилок, лічилок, скоромовок. Ознайомлення з жанровою специфікою. Робота з дитячою книжкою.   21.01
6. Буква «м’який знак»(ь). Практичне ознайомлення з правилом позначення м’якості приголосних у кінці слів, складів перед голосним [ о]. Читання слів з м’яким знаком перед [ о].   23.01
7. Письмо букви «м’який знак» окремо та в поєднанні з іншими .СМС «Про тварин. Кінь»   23.01
8. Буква «м’який знак»(ь). Розвиток уміння здійснювати звукові і звуко-буквені зіставлення. Читання тексту за букварем.   26.01
9. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень в писані.   26.01
Звук [ б],буква «бе». Зіставлення звуків[ б] -[п] за вимовою та звучанням. Дзвінка вимова звука [ б] в кінці складів перед глухими. Читання тексту за букварем. Звукове моделювання.   27.01
11. Письмо елементів та малої і великої літери «бе». СМС «Про тварин. Білка»   27.01
12. Побудова зв’язного висловлювання на основі прослуханого тексту. Поділ зв’язного вословлювання на речення. Велика буква у першому слові речення, розділові знаки в кінці.   28.01
13. Звук [ б], буква «бе». Вправи з розвитку мовлення. Робота над скоромовкою. Текст за букварем. Добір правильних відповідей на поставленні запитання.   30.01
14. Середнє поєднання букви «бе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.   30.01
15. Звук [ г], буква «ге». Читання слів з літерою «ге». Велика літера у власних назвах. Звукове моделювання.   02.02
16. Письмо елементів та малої і великої літери «ге». СМС «Про тварин. Гуска»   02.02
17. Звук [ г], буква «ге». Читання тексту за букварем.   03.02
18. Особливе поєднання букви «ге» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Велика буква в іменах людей.   03.02
19. Збагачення словникового запасу словами - назвами предметів, ознак, дій.. Відпрацювання навички читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою.   04.02
20. Звук [ ґ], буква «ґе». Читання слів з літерою «ґе». Робота над скоромовкою. Звукове моделювання.   06.02
21. Письмо малої та великої літери «ґе». СМС «Про птахів. Ґава.»   06.02
22. Звук [ ґ], буква «ґе». Читання тексту за букварем.     09.02
23. Нижнє поєднання літери «ґе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   09.02
24. Звук [ ч], буква «че». Словникова робота над новою лексикою. Відпрацювання навички літературної вимови звука [ ч] у складах і словах. Робота над скоромовкою.   10.02
25. Письмо елементів та малої і великої літери «че». СМС «Про тварин. Черепаха.»   10.02
26. Закріплення вивчених звуків і букв. Вправи на зіставлення парних глухих і дзвінких. Робота над усвідомленням учнями лексичного значення слова. Списування з друкованого та рукописного тексту.. Диктант складів. Робота у звичайному зошиті.   11.02
27. Звук [ ч], буква «че». Читання тексту за букварем. Заучування вірша (за бажанням).   13.02
28. Особливе поєднання букви «че» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень у писані. Велика літера у назвах міст.   13.02
Звук [ й], буква «йот». Розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Вживання «йот» перед «о». Відпрацювання вміння читати слова з буквосполученням йо.Робота з текстом у букварі.   14.02
30. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «йот». СМС «Про тварин. Йорж.»   14.02
Звуко - буквений аналіз слів, відпрацювання читання слова з буквосполученням йо , текстів діалогічного характеру.   16.02
32. Верхнє поєднання букви «йот» з іншими літерами. Письмо з’єднань, слів. Речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   16.02
33. Звук [ х], буква «ха». Зіставлення звуків [ х] -[г], за вимовою і звучанням. Складання розповіді за малюнком. Інтонування речень.   17.02
34. Письмо елементів та малої і великої літери «ха». СМС «Про тварин. Хом’як.»   17.02
35. Усвідомлене читання доступних текстів. Робота з дитячою книжкою.   18.02
Звук [ х], буква «ха». Інтонування окличних і питальних речень у діалогічному тексті. Виразне читання тексту за букварем.   20.02
37. Особливе поєднання букви «ха» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень в писані.   20.02
38. Літера ядля позначення звука [ а] і м’якості попереднього приголосного звука та позначення двох звуків [ йа]. Звуко – буквений аналіз слів.   23.02
39. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «я». СМС «Про тварин. Ягня.»   23.02
40. Формування уміння чути в словах злиття [ йа] і позначати його літерою «я». Опрацювання тексту за букварем.   24.02
41. . Нижнє поєднання букви «я» з іншими буквами. Звукове моделювання слів. Письмо з’єднань, слів, речень.   24.02
42. Закріплення звукових значень вивчених букв. Поширення речень іншими словами за змістом. Розташування речень за змістом у деформованому тексті.Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту   25.02
43. Звук [ ж], буква «же». Вправляння у чіткій вимові звука [ ж] у словах і складах. Заучування скоромовок.   27.03
44. Письмо елементів та малої і великої літери «же». СМС «Про тварин. Журавель.»   27.02
45. Звук [ ж], буква «же». Вправи на розвиток усного мовлення. Інтонаційне читання за букварем.   02.03
46. Особливе поєднання букви «же» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.   02.03
47. Звук [ ш], буква «ша». Звуко - буквений аналіз слів. Зіставлення звуків [ ш] -[с], за вимовою і звучанням. Читання тексту за букварем.   03.03
48. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «ша». СМС «Про птахів. Шпак.»   03.03
49. Усвідомлене читання доступних текстів. Робота з дитячою книжкою.   04.03
50. Звук [ ш], буква «ша». Зіставлення звуків [ ш] -[ж], за вимовою і звучанням. Читання тексту за букварем. Звукове моделювання слів.     06.03
51. Верхнє поєднання букви «ша» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   06.03
52. Літера їдля позначення звукосполучення [ йі]. Читання літери їу складах і словах. Звуко – буквений аналіз слів. Звукове моделювання..   10.03
53. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «ї». СМС «Про тварин. Їжак.»   10.03
54. Побудова зв’язного висловлювання на основі випадку з життя. Робота над усвідомленням учнями лексичного значення слова   11.03
55. Буква їдля позначення звукосполучення [ йі]. Розвиток мовлення за прочитаним текстом з букваря.   13.03
56. Написання назв сіл і річок з великої букви. Верхнє поєднання букви «ї» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.   13.03
57. Звук [ ц] , [ ц’] буква «це». Читання складів і слів зі звуками [ ц] , [ ц’]. Звукове моделювання.   16.03
58. Письмо елементів та малої і великої літери «це». СМС «Про тварин. Цап.»   16.03
59. Звук [ ц] , [ ц’] буква «це». Розвиток мовлення за текстом з букваря. Поведінка у громадському транспорті..   17.03
60. Верхнє поєднання букви «це» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   17.03
61. Читання текстів поданих рукописним шрифтом. Ознайомлення з багатозначністю слів. Робота з дитячою книжкою   18.03
62. Літера юдля позначення звука [у] і м’якості попереднього приголосного звука та позначення двох звуків [ йу]. Звуко – буквений аналіз слів. Звукове моделювання. Робота над виразністю читання. Читання в особах.   20.03
63. Письмо великої і малої «ю». СМС «Про птахів. Юрок»   20.03
64. Звуко – буквений аналіз слів. Читання тексту за букварем. Інтонування речень.   30.03
65. Верхнє поєднання букви «ю» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   30.03
66. Літера єдля позначення звука [е] і м’якості попереднього приголосного звука. Звукове моделювання. Виразне читання тексту за букварем.   31.03
67. Письмо великої і малої «є». СМС «Про тварин. Єнот»   31.03
68. Письмо слів з вивченими буквами. Робота у звичайному зошиті. Списування із друкованого тексту літер, складів, речень. Письмо під диктовку.   01.04
69. Літера єдля позначення двох звуків [ йе]. Виразне читання тексту за букварем.   03.04
70. Середнє поєднання букви «є» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   03.04
71. Закріплення звукового значення букв я,ю ,є, ї. Звукове моделювання.   06.04
72. Письмо сів з вивченими буквами. Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту літер, слів, речень. Письмо під диктовку.   06.04
73. Літера щта позначення нею звукосполучення [ шч]. Звуко – буквений аналіз слів. Виразне читання тексту за букварем..   07.04
74. Письмо елементів та малої і великої літери «ща». СМС «Про риб.Щука.»   07.04
75. Читання текстів. Послідовна розповідь прочитаного. Читання рукописного тексту. Робота з дитячою книжкою   08.04
76. Літера щта позначення нею звукосполучення [ шч]. Заучування напам’ять віршів (на вибір).   10.04
77. Верхнє поєднання букви «ща» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   10.04
78. Звук [ ф], буква «еф». Виразне читання слів зі звуком [ ф].     14.04
79. Письмо елементів та малої і великої літери «еф». СМС «Про птахів. Фламінго.»   14.04
80. Закріплення звукового значення вивчених букв. Письмо вивчених букв. Письмо під диктовку.   15.04
81. Звук [ ф], буква «еф». Виразне читання слів зі звуком [ ф]. Бесіда про професії людей.   17.04
82. Середнє поєднання букви «еф» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   17.04
83. Звук [ дз] , [ дз’], позначення їх буквосполученням «ДЗ». Відпрацювання злитої вимови звуків.     20.04
84. Звукове моделювання. Письмо буквосполучення «дз» та слів з ними. СМС «Про комах. Ґедзь .»   20.04
85. Звук [ дж] , позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звуків. Звуко – буквений аналіз слів.   21.04
  86. Звуко – буквений аналіз слів. Письмо буквосполучень «дз» та «дж», слів з ними.   21.04
87.   Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів. Робота з дитячою книжкою.   22.04
88. Апостроф. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання складів та слів з апострофом.   24.04
89. Письмо слів з апострофом. Роздільне поєднання. СМС «Про птахів. Солов’ї »   24.04
90. Закріплення вмінь і навиків читати слова з апострофом. Виразне читання тексту за букварем.   27.04
91. Письмо слів з апострофом. Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту літер, слів, речень. Письмо під диктовку   27.04
92.. Звукове моделювання слів. Робота над вдосконаленням читацької навички. Ознайомлення з алфавітом.   28.04
Робота у звичайному зошиті. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   28.04
Робота з текстом за букварем. Робота з дитячою книжкою. Списування з друкованого тексту.   29.04
    Післябукварний період. Мова . мовлення. Рідна мова. Речення. Слова – предмети. Бесіда: «Казка. Казки про тварин» Стислий переказ відомих казок. Робота над вдосконаленням читацької навички.   05.05
96.   Ознайомленням із зошитом № 3 , його структурою. Закріплення написання букв в основі яких лежить коротка пряма похила із заокругленням внизу праворуч. Робота з рукописним текстом.   05.05
97. Слова – ознаки. Речення. (самостійно записати одне речення). Закріплення написання букв в основі яких подовжена пряма похила лінія із заокругленням внизу праворуч і ліворуч. Списування віршика.   06.04
98. Текст. Абзац. Бесіда: «Гніздо - скарб». Скоромовки: вивчити, розказувати. Робота над вдосконаленням читацької навички.   08.04
99. Закріплення написання букв в основі яких коротка та довга пряма похила лінія із заокругленням угорі – ліворуч, внизу – праворуч. Списування з друкованого тексту.   08.04
Слова – дії. Питальні речення . Бесіда - узагальнення «Риби». Акровірші.   12.05
Закріплення написання букв в основі яких лежить довга пряма похила лінія із заокругленням угорі – ліворуч, внизу – праворуч. Списування віршика.   12.05
Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів. Робота з дитячою книжкою.   13.05
Текст- розповідь. Структура тексту. Робота з деформованим текстом. Бесіда – узагальнення: «Морські звірі. Тварини - велети».     15.05
Закріплення верхнього поєднання . Списування з друкованого тексту. Побудова схем речень.   15.05
105. Клички тварин. Правила великої букви. Бесіда – узагальнення: «Свійські тварини.»Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів.   18.05
Закріплення написання букв в основі яких лежить передній плановий елемент із заокругленням ліворуч. Творче списування.   18.05
Текст – міркування. Структура тексту. Бесіда – узагальнення : «Дикі звірі.» Інтонація питального речення. Діалог. Робота з текстом.   19.05
Закріплення нижнього поєднання букв. Робота з рукописним текстом. Побудова речень. Наголос. Письмо за початком.   19.05
Перевірна робота. Списування з друкованого тексту   20.05
Значення слів . Синоніми. Бесіда- узагальнення: «Плазуни. Слоняча черепаха -тварина -велетень» Робота над вдосконаленням читацької навички.   22.05
Закріплення написання букв в яких в основі лежить великий та малий лівий і правий півовали. Списування частин друкованого тексту.   22.05
Звукове моделювання слів. Пряме і переносне значення слів. Омоніми. Бесіда – узагальнення «Птахи» Продовження тексту.   25.05
Закріплення особливого верхнього поєднання букв. Вибіркове списування тексту. Звукове моделювання.   25.05
Споріднені слова. Поділ слів на склади. Бесіда – узагальнення: «Що сказало б оленятко?» (тваринка-малятко). Робота над вдосконаленням читацької навички..   26.05
Закріплення середнього поєднання. Робота з деформованим текстом. Списування. Поняття «один-багато»   26.05
Свято Букваря.   27.05
Робота над вдосконаленням читацької навички. Робота з текстом. Робота з дитячою книжкою   29.05
Підсумковий урок за рік.   29.05

 

 


Читайте також:

  1. I-КУРС 2 СЕМЕСТР
  2. II-КУРС 3 СЕМЕСТР
  3. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  4. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
  5. Денної форми навчання (1 курс, 1 семестр)
  6. Залік в 9 семестрі
  7. Заочної форми навчання (1 курс, 1 семестр)
  8. І семестр
  9. ІІ Семестр
  10. ІІ семестр
  11. ІІІ семестр




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Производные основных элементарных функций

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.