№
| Зміст уроку
| С.
| Дата
|
1.
| Звук [ з] , [ з’] буква«зе».Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Опрацювання тексту за букварем. Звукове моделювання .
|
| 19.01
|
2.
| Письмо елементів та малої і великої букви «зе».
СМС «Про тварин. Заєць»
|
| 19.01
|
3.
| Звук [ з] , [ з’] буква «зе».
Зіставлення звуків [ з] -[с], [ з’] -[ с’] за вимовою і звучанням. Опрацювання тексту за букварем.
|
| 20.01
|
| Особливе поєднання букви «зе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, речень. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 20.01
|
5.
| Вивчення мирилок, лічилок, скоромовок. Ознайомлення з жанровою специфікою. Робота з дитячою книжкою.
|
| 21.01
|
6.
| Буква «м’який знак»(ь). Практичне ознайомлення з правилом позначення м’якості приголосних у кінці слів, складів перед голосним [ о]. Читання слів з м’яким знаком перед [ о].
|
|
23.01
|
7.
| Письмо букви «м’який знак» окремо та в поєднанні з іншими .СМС «Про тварин. Кінь»
|
| 23.01
|
8.
| Буква «м’який знак»(ь). Розвиток уміння здійснювати звукові і звуко-буквені зіставлення. Читання тексту за букварем.
|
| 26.01
|
9.
| Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 26.01
|
| Звук [ б],буква «бе». Зіставлення звуків[ б] -[п] за вимовою та звучанням. Дзвінка вимова звука [ б] в кінці складів перед глухими. Читання тексту за букварем. Звукове моделювання.
|
| 27.01
|
11.
| Письмо елементів та малої і великої літери «бе».
СМС «Про тварин. Білка»
|
| 27.01
|
12.
| Побудова зв’язного висловлювання на основі прослуханого тексту. Поділ зв’язного вословлювання на речення. Велика буква у першому слові речення, розділові знаки в кінці.
|
| 28.01
|
13.
| Звук [ б], буква «бе». Вправи з розвитку мовлення. Робота над скоромовкою. Текст за букварем. Добір правильних відповідей на поставленні запитання.
|
| 30.01
|
14.
| Середнє поєднання букви «бе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.
|
| 30.01
|
15.
| Звук [ г], буква «ге». Читання слів з літерою «ге».
Велика літера у власних назвах. Звукове моделювання.
|
| 02.02
|
16.
| Письмо елементів та малої і великої літери «ге».
СМС «Про тварин. Гуска»
|
| 02.02
|
17.
| Звук [ г], буква «ге». Читання тексту за букварем.
|
| 03.02
|
18.
| Особливе поєднання букви «ге» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Велика буква в іменах людей.
|
| 03.02
|
19.
| Збагачення словникового запасу словами - назвами предметів, ознак, дій.. Відпрацювання навички читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою.
|
| 04.02
|
20.
| Звук [ ґ], буква «ґе». Читання слів з літерою «ґе». Робота над скоромовкою. Звукове моделювання.
|
| 06.02
|
21.
| Письмо малої та великої літери «ґе». СМС «Про птахів. Ґава.»
|
| 06.02
|
22.
| Звук [ ґ], буква «ґе». Читання тексту за букварем.
|
| 09.02
|
23.
| Нижнє поєднання літери «ґе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 09.02
|
24.
| Звук [ ч], буква «че». Словникова робота над новою лексикою. Відпрацювання навички літературної вимови звука [ ч] у складах і словах. Робота над скоромовкою.
|
| 10.02
|
25.
| Письмо елементів та малої і великої літери «че». СМС «Про тварин. Черепаха.»
|
| 10.02
|
26.
| Закріплення вивчених звуків і букв. Вправи на зіставлення парних глухих і дзвінких. Робота над усвідомленням учнями лексичного значення слова. Списування з друкованого та рукописного тексту.. Диктант складів. Робота у звичайному зошиті.
|
| 11.02
|
27.
| Звук [ ч], буква «че». Читання тексту за букварем. Заучування вірша (за бажанням).
|
| 13.02
|
28.
| Особливе поєднання букви «че» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень у писані. Велика літера у назвах міст.
|
| 13.02
|
| Звук [ й], буква «йот». Розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Вживання «йот» перед «о». Відпрацювання вміння читати слова з буквосполученням йо.Робота з текстом у букварі.
|
| 14.02
|
30.
| Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «йот».
СМС «Про тварин. Йорж.»
|
| 14.02
|
| Звуко - буквений аналіз слів, відпрацювання читання слова з буквосполученням йо , текстів діалогічного характеру.
|
| 16.02
|
32.
| Верхнє поєднання букви «йот» з іншими літерами. Письмо з’єднань, слів. Речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 16.02
|
33.
| Звук [ х], буква «ха». Зіставлення звуків [ х] -[г], за вимовою і звучанням. Складання розповіді за малюнком. Інтонування речень.
|
| 17.02
|
34.
| Письмо елементів та малої і великої літери «ха».
СМС «Про тварин. Хом’як.»
|
| 17.02
|
35.
| Усвідомлене читання доступних текстів. Робота з дитячою книжкою.
|
| 18.02
|
| Звук [ х], буква «ха». Інтонування окличних і питальних речень у діалогічному тексті. Виразне читання тексту за букварем.
|
| 20.02
|
37.
| Особливе поєднання букви «ха» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 20.02
|
38.
| Літера ядля позначення звука [ а] і м’якості попереднього приголосного звука та позначення двох звуків [ йа]. Звуко – буквений аналіз слів.
|
| 23.02
|
39.
| Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «я».
СМС «Про тварин. Ягня.»
|
| 23.02
|
40.
| Формування уміння чути в словах злиття [ йа] і позначати його літерою «я». Опрацювання тексту за букварем.
|
| 24.02
|
41.
| . Нижнє поєднання букви «я» з іншими буквами. Звукове моделювання слів. Письмо з’єднань, слів, речень.
|
| 24.02
|
42.
| Закріплення звукових значень вивчених букв. Поширення речень іншими словами за змістом. Розташування речень за змістом у деформованому тексті.Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту
|
| 25.02
|
43.
| Звук [ ж], буква «же». Вправляння у чіткій вимові звука [ ж] у словах і складах. Заучування скоромовок.
|
| 27.03
|
44.
| Письмо елементів та малої і великої літери «же». СМС «Про тварин. Журавель.»
|
| 27.02
|
45.
| Звук [ ж], буква «же». Вправи на розвиток усного мовлення. Інтонаційне читання за букварем.
|
| 02.03
|
46.
| Особливе поєднання букви «же» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.
|
| 02.03
|
47.
| Звук [ ш], буква «ша». Звуко - буквений аналіз слів. Зіставлення звуків [ ш] -[с], за вимовою і звучанням. Читання тексту за букварем.
|
| 03.03
|
48.
| Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «ша».
СМС «Про птахів. Шпак.»
|
| 03.03
|
49.
| Усвідомлене читання доступних текстів. Робота з дитячою книжкою.
|
| 04.03
|
50.
| Звук [ ш], буква «ша». Зіставлення звуків [ ш] -[ж], за вимовою і звучанням. Читання тексту за букварем. Звукове моделювання слів.
|
| 06.03
|
51.
| Верхнє поєднання букви «ша» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 06.03
|
52.
| Літера їдля позначення звукосполучення [ йі]. Читання літери їу складах і словах. Звуко – буквений аналіз слів. Звукове моделювання..
|
| 10.03
|
53.
| Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «ї».
СМС «Про тварин. Їжак.»
|
| 10.03
|
54.
| Побудова зв’язного висловлювання на основі випадку з життя. Робота над усвідомленням учнями лексичного значення слова
|
| 11.03
|
55.
| Буква їдля позначення звукосполучення [ йі]. Розвиток мовлення за прочитаним текстом з букваря.
|
| 13.03
|
56.
| Написання назв сіл і річок з великої букви. Верхнє поєднання букви «ї» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.
|
| 13.03
|
57.
| Звук [ ц] , [ ц’] буква «це». Читання складів і слів зі звуками [ ц] , [ ц’]. Звукове моделювання.
|
| 16.03
|
58.
| Письмо елементів та малої і великої літери «це». СМС «Про тварин. Цап.»
|
| 16.03
|
59.
| Звук [ ц] , [ ц’] буква «це». Розвиток мовлення за текстом з букваря. Поведінка у громадському транспорті..
|
| 17.03
|
60.
| Верхнє поєднання букви «це» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 17.03
|
61.
| Читання текстів поданих рукописним шрифтом. Ознайомлення з багатозначністю слів. Робота з дитячою книжкою
|
| 18.03
|
62.
| Літера юдля позначення звука [у] і м’якості попереднього приголосного звука та позначення двох звуків [ йу]. Звуко – буквений аналіз слів. Звукове моделювання. Робота над виразністю читання. Читання в особах.
|
| 20.03
|
63.
| Письмо великої і малої «ю».
СМС «Про птахів. Юрок»
|
| 20.03
|
64.
| Звуко – буквений аналіз слів. Читання тексту за букварем. Інтонування речень.
|
| 30.03
|
65.
| Верхнє поєднання букви «ю» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 30.03
|
66.
| Літера єдля позначення звука [е] і м’якості попереднього приголосного звука. Звукове моделювання. Виразне читання тексту за букварем.
|
| 31.03
|
67.
| Письмо великої і малої «є».
СМС «Про тварин. Єнот»
|
| 31.03
|
68.
| Письмо слів з вивченими буквами. Робота у звичайному зошиті. Списування із друкованого тексту літер, складів, речень. Письмо під диктовку.
|
| 01.04
|
69.
| Літера єдля позначення двох звуків [ йе]. Виразне читання тексту за букварем.
|
| 03.04
|
70.
| Середнє поєднання букви «є» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 03.04
|
71.
| Закріплення звукового значення букв я,ю ,є, ї.
Звукове моделювання.
|
| 06.04
|
72.
| Письмо сів з вивченими буквами. Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту літер, слів, речень. Письмо під диктовку.
|
| 06.04
|
73.
| Літера щта позначення нею звукосполучення [ шч]. Звуко – буквений аналіз слів. Виразне читання тексту за букварем..
|
| 07.04
|
74.
| Письмо елементів та малої і великої літери «ща». СМС «Про риб.Щука.»
|
| 07.04
|
75.
| Читання текстів. Послідовна розповідь прочитаного. Читання рукописного тексту. Робота з дитячою книжкою
|
| 08.04
|
76.
| Літера щта позначення нею звукосполучення [ шч]. Заучування напам’ять віршів (на вибір).
|
| 10.04
|
77.
| Верхнє поєднання букви «ща» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 10.04
|
78.
| Звук [ ф], буква «еф». Виразне читання слів зі звуком [ ф].
|
| 14.04
|
79.
| Письмо елементів та малої і великої літери «еф». СМС «Про птахів. Фламінго.»
|
| 14.04
|
80.
| Закріплення звукового значення вивчених букв.
Письмо вивчених букв. Письмо під диктовку.
|
| 15.04
|
81.
| Звук [ ф], буква «еф». Виразне читання слів зі звуком [ ф]. Бесіда про професії людей.
|
| 17.04
|
82.
| Середнє поєднання букви «еф» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 17.04
|
83.
| Звук [ дз] , [ дз’], позначення їх буквосполученням «ДЗ». Відпрацювання злитої вимови звуків.
|
| 20.04
|
84.
| Звукове моделювання. Письмо буквосполучення «дз» та слів з ними. СМС «Про комах. Ґедзь .»
|
| 20.04
|
85.
| Звук [ дж] , позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звуків. Звуко – буквений аналіз слів.
|
| 21.04
|
86.
| Звуко – буквений аналіз слів. Письмо буквосполучень «дз» та «дж», слів з ними.
|
| 21.04
|
87.
| Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів.
Робота з дитячою книжкою.
|
| 22.04
|
88.
| Апостроф. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання складів та слів з апострофом.
|
| 24.04
|
89.
| Письмо слів з апострофом. Роздільне поєднання.
СМС «Про птахів. Солов’ї »
|
| 24.04
|
90.
| Закріплення вмінь і навиків читати слова з апострофом. Виразне читання тексту за букварем.
|
| 27.04
|
91.
| Письмо слів з апострофом. Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту літер, слів, речень. Письмо під диктовку
|
| 27.04
|
92..
| Звукове моделювання слів. Робота над вдосконаленням читацької навички. Ознайомлення з алфавітом.
|
| 28.04
|
| Робота у звичайному зошиті. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.
|
| 28.04
|
| Робота з текстом за букварем. Робота з дитячою книжкою. Списування з друкованого тексту.
|
| 29.04
|
| Післябукварний період.
Мова . мовлення. Рідна мова. Речення. Слова – предмети. Бесіда: «Казка. Казки про тварин» Стислий переказ відомих казок. Робота над вдосконаленням читацької навички.
|
| 05.05
|
96.
| Ознайомленням із зошитом № 3 , його структурою. Закріплення написання букв в основі яких лежить коротка пряма похила із заокругленням внизу праворуч. Робота з рукописним текстом.
|
| 05.05
|
97.
| Слова – ознаки. Речення. (самостійно записати одне речення). Закріплення написання букв в основі яких подовжена пряма похила лінія із заокругленням внизу праворуч і ліворуч. Списування віршика.
|
| 06.04
|
98.
| Текст. Абзац. Бесіда: «Гніздо - скарб». Скоромовки: вивчити, розказувати. Робота над вдосконаленням читацької навички.
|
| 08.04
|
99.
| Закріплення написання букв в основі яких коротка та довга пряма похила лінія із заокругленням угорі – ліворуч, внизу – праворуч. Списування з друкованого тексту.
|
| 08.04
|
| Слова – дії. Питальні речення . Бесіда - узагальнення «Риби». Акровірші.
|
| 12.05
|
| Закріплення написання букв в основі яких лежить довга пряма похила лінія із заокругленням угорі – ліворуч, внизу – праворуч. Списування віршика.
|
| 12.05
|
| Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів. Робота з дитячою книжкою.
|
| 13.05
|
| Текст- розповідь. Структура тексту. Робота з деформованим текстом. Бесіда – узагальнення: «Морські звірі. Тварини - велети».
|
| 15.05
|
| Закріплення верхнього поєднання . Списування з друкованого тексту. Побудова схем речень.
|
| 15.05
|
105.
| Клички тварин. Правила великої букви. Бесіда – узагальнення: «Свійські тварини.»Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів.
|
| 18.05
|
| Закріплення написання букв в основі яких лежить передній плановий елемент із заокругленням ліворуч. Творче списування.
|
| 18.05
|
| Текст – міркування. Структура тексту. Бесіда – узагальнення : «Дикі звірі.» Інтонація питального речення. Діалог. Робота з текстом.
|
| 19.05
|
| Закріплення нижнього поєднання букв. Робота з рукописним текстом. Побудова речень. Наголос. Письмо за початком.
|
| 19.05
|
| Перевірна робота. Списування з друкованого тексту
|
| 20.05
|
| Значення слів . Синоніми. Бесіда- узагальнення: «Плазуни. Слоняча черепаха -тварина -велетень»
Робота над вдосконаленням читацької навички.
|
| 22.05
|
| Закріплення написання букв в яких в основі лежить великий та малий лівий і правий півовали. Списування частин друкованого тексту.
|
| 22.05
|
| Звукове моделювання слів. Пряме і переносне значення слів. Омоніми. Бесіда – узагальнення «Птахи» Продовження тексту.
|
| 25.05
|
| Закріплення особливого верхнього поєднання букв. Вибіркове списування тексту. Звукове моделювання.
|
| 25.05
|
| Споріднені слова. Поділ слів на склади.
Бесіда – узагальнення: «Що сказало б оленятко?» (тваринка-малятко). Робота над вдосконаленням читацької навички..
|
| 26.05
|
| Закріплення середнього поєднання. Робота з деформованим текстом. Списування. Поняття «один-багато»
|
| 26.05
|
| Свято Букваря.
|
| 27.05
|
| Робота над вдосконаленням читацької навички. Робота з текстом. Робота з дитячою книжкою
|
| 29.05
|
| Підсумковий урок за рік.
|
| 29.05
|