Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ семестр

Зміст уроку С. Дата
1. Звук [ з] , [ з’] буква«зе».Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Опрацювання тексту за букварем. Звукове моделювання .   19.01
2. Письмо елементів та малої і великої букви «зе». СМС «Про тварин. Заєць»   19.01
3. Звук [ з] , [ з’] буква «зе». Зіставлення звуків [ з] -[с], [ з’] -[ с’] за вимовою і звучанням. Опрацювання тексту за букварем.   20.01
Особливе поєднання букви «зе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, речень. Переведення друкованих речень в писані.   20.01
5. Вивчення мирилок, лічилок, скоромовок. Ознайомлення з жанровою специфікою. Робота з дитячою книжкою.   21.01
6. Буква «м’який знак»(ь). Практичне ознайомлення з правилом позначення м’якості приголосних у кінці слів, складів перед голосним [ о]. Читання слів з м’яким знаком перед [ о].   23.01
7. Письмо букви «м’який знак» окремо та в поєднанні з іншими .СМС «Про тварин. Кінь»   23.01
8. Буква «м’який знак»(ь). Розвиток уміння здійснювати звукові і звуко-буквені зіставлення. Читання тексту за букварем.   26.01
9. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень в писані.   26.01
Звук [ б],буква «бе». Зіставлення звуків[ б] -[п] за вимовою та звучанням. Дзвінка вимова звука [ б] в кінці складів перед глухими. Читання тексту за букварем. Звукове моделювання.   27.01
11. Письмо елементів та малої і великої літери «бе». СМС «Про тварин. Білка»   27.01
12. Побудова зв’язного висловлювання на основі прослуханого тексту. Поділ зв’язного вословлювання на речення. Велика буква у першому слові речення, розділові знаки в кінці.   28.01
13. Звук [ б], буква «бе». Вправи з розвитку мовлення. Робота над скоромовкою. Текст за букварем. Добір правильних відповідей на поставленні запитання.   30.01
14. Середнє поєднання букви «бе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.   30.01
15. Звук [ г], буква «ге». Читання слів з літерою «ге». Велика літера у власних назвах. Звукове моделювання.   02.02
16. Письмо елементів та малої і великої літери «ге». СМС «Про тварин. Гуска»   02.02
17. Звук [ г], буква «ге». Читання тексту за букварем.   03.02
18. Особливе поєднання букви «ге» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Велика буква в іменах людей.   03.02
19. Збагачення словникового запасу словами - назвами предметів, ознак, дій.. Відпрацювання навички читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою.   04.02
20. Звук [ ґ], буква «ґе». Читання слів з літерою «ґе». Робота над скоромовкою. Звукове моделювання.   06.02
21. Письмо малої та великої літери «ґе». СМС «Про птахів. Ґава.»   06.02
22. Звук [ ґ], буква «ґе». Читання тексту за букварем.     09.02
23. Нижнє поєднання літери «ґе» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   09.02
24. Звук [ ч], буква «че». Словникова робота над новою лексикою. Відпрацювання навички літературної вимови звука [ ч] у складах і словах. Робота над скоромовкою.   10.02
25. Письмо елементів та малої і великої літери «че». СМС «Про тварин. Черепаха.»   10.02
26. Закріплення вивчених звуків і букв. Вправи на зіставлення парних глухих і дзвінких. Робота над усвідомленням учнями лексичного значення слова. Списування з друкованого та рукописного тексту.. Диктант складів. Робота у звичайному зошиті.   11.02
27. Звук [ ч], буква «че». Читання тексту за букварем. Заучування вірша (за бажанням).   13.02
28. Особливе поєднання букви «че» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень у писані. Велика літера у назвах міст.   13.02
Звук [ й], буква «йот». Розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. Вживання «йот» перед «о». Відпрацювання вміння читати слова з буквосполученням йо.Робота з текстом у букварі.   14.02
30. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «йот». СМС «Про тварин. Йорж.»   14.02
Звуко - буквений аналіз слів, відпрацювання читання слова з буквосполученням йо , текстів діалогічного характеру.   16.02
32. Верхнє поєднання букви «йот» з іншими літерами. Письмо з’єднань, слів. Речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   16.02
33. Звук [ х], буква «ха». Зіставлення звуків [ х] -[г], за вимовою і звучанням. Складання розповіді за малюнком. Інтонування речень.   17.02
34. Письмо елементів та малої і великої літери «ха». СМС «Про тварин. Хом’як.»   17.02
35. Усвідомлене читання доступних текстів. Робота з дитячою книжкою.   18.02
Звук [ х], буква «ха». Інтонування окличних і питальних речень у діалогічному тексті. Виразне читання тексту за букварем.   20.02
37. Особливе поєднання букви «ха» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Переведення друкованих речень в писані.   20.02
38. Літера ядля позначення звука [ а] і м’якості попереднього приголосного звука та позначення двох звуків [ йа]. Звуко – буквений аналіз слів.   23.02
39. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «я». СМС «Про тварин. Ягня.»   23.02
40. Формування уміння чути в словах злиття [ йа] і позначати його літерою «я». Опрацювання тексту за букварем.   24.02
41. . Нижнє поєднання букви «я» з іншими буквами. Звукове моделювання слів. Письмо з’єднань, слів, речень.   24.02
42. Закріплення звукових значень вивчених букв. Поширення речень іншими словами за змістом. Розташування речень за змістом у деформованому тексті.Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту   25.02
43. Звук [ ж], буква «же». Вправляння у чіткій вимові звука [ ж] у словах і складах. Заучування скоромовок.   27.03
44. Письмо елементів та малої і великої літери «же». СМС «Про тварин. Журавель.»   27.02
45. Звук [ ж], буква «же». Вправи на розвиток усного мовлення. Інтонаційне читання за букварем.   02.03
46. Особливе поєднання букви «же» з іншими. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.   02.03
47. Звук [ ш], буква «ша». Звуко - буквений аналіз слів. Зіставлення звуків [ ш] -[с], за вимовою і звучанням. Читання тексту за букварем.   03.03
48. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «ша». СМС «Про птахів. Шпак.»   03.03
49. Усвідомлене читання доступних текстів. Робота з дитячою книжкою.   04.03
50. Звук [ ш], буква «ша». Зіставлення звуків [ ш] -[ж], за вимовою і звучанням. Читання тексту за букварем. Звукове моделювання слів.     06.03
51. Верхнє поєднання букви «ша» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   06.03
52. Літера їдля позначення звукосполучення [ йі]. Читання літери їу складах і словах. Звуко – буквений аналіз слів. Звукове моделювання..   10.03
53. Звукове моделювання слів. Письмо елементів та малої і великої літери «ї». СМС «Про тварин. Їжак.»   10.03
54. Побудова зв’язного висловлювання на основі випадку з життя. Робота над усвідомленням учнями лексичного значення слова   11.03
55. Буква їдля позначення звукосполучення [ йі]. Розвиток мовлення за прочитаним текстом з букваря.   13.03
56. Написання назв сіл і річок з великої букви. Верхнє поєднання букви «ї» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань.   13.03
57. Звук [ ц] , [ ц’] буква «це». Читання складів і слів зі звуками [ ц] , [ ц’]. Звукове моделювання.   16.03
58. Письмо елементів та малої і великої літери «це». СМС «Про тварин. Цап.»   16.03
59. Звук [ ц] , [ ц’] буква «це». Розвиток мовлення за текстом з букваря. Поведінка у громадському транспорті..   17.03
60. Верхнє поєднання букви «це» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   17.03
61. Читання текстів поданих рукописним шрифтом. Ознайомлення з багатозначністю слів. Робота з дитячою книжкою   18.03
62. Літера юдля позначення звука [у] і м’якості попереднього приголосного звука та позначення двох звуків [ йу]. Звуко – буквений аналіз слів. Звукове моделювання. Робота над виразністю читання. Читання в особах.   20.03
63. Письмо великої і малої «ю». СМС «Про птахів. Юрок»   20.03
64. Звуко – буквений аналіз слів. Читання тексту за букварем. Інтонування речень.   30.03
65. Верхнє поєднання букви «ю» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   30.03
66. Літера єдля позначення звука [е] і м’якості попереднього приголосного звука. Звукове моделювання. Виразне читання тексту за букварем.   31.03
67. Письмо великої і малої «є». СМС «Про тварин. Єнот»   31.03
68. Письмо слів з вивченими буквами. Робота у звичайному зошиті. Списування із друкованого тексту літер, складів, речень. Письмо під диктовку.   01.04
69. Літера єдля позначення двох звуків [ йе]. Виразне читання тексту за букварем.   03.04
70. Середнє поєднання букви «є» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   03.04
71. Закріплення звукового значення букв я,ю ,є, ї. Звукове моделювання.   06.04
72. Письмо сів з вивченими буквами. Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту літер, слів, речень. Письмо під диктовку.   06.04
73. Літера щта позначення нею звукосполучення [ шч]. Звуко – буквений аналіз слів. Виразне читання тексту за букварем..   07.04
74. Письмо елементів та малої і великої літери «ща». СМС «Про риб.Щука.»   07.04
75. Читання текстів. Послідовна розповідь прочитаного. Читання рукописного тексту. Робота з дитячою книжкою   08.04
76. Літера щта позначення нею звукосполучення [ шч]. Заучування напам’ять віршів (на вибір).   10.04
77. Верхнє поєднання букви «ща» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   10.04
78. Звук [ ф], буква «еф». Виразне читання слів зі звуком [ ф].     14.04
79. Письмо елементів та малої і великої літери «еф». СМС «Про птахів. Фламінго.»   14.04
80. Закріплення звукового значення вивчених букв. Письмо вивчених букв. Письмо під диктовку.   15.04
81. Звук [ ф], буква «еф». Виразне читання слів зі звуком [ ф]. Бесіда про професії людей.   17.04
82. Середнє поєднання букви «еф» з іншими буквами. Письмо з’єднань, слів, речень. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   17.04
83. Звук [ дз] , [ дз’], позначення їх буквосполученням «ДЗ». Відпрацювання злитої вимови звуків.     20.04
84. Звукове моделювання. Письмо буквосполучення «дз» та слів з ними. СМС «Про комах. Ґедзь .»   20.04
85. Звук [ дж] , позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звуків. Звуко – буквений аналіз слів.   21.04
  86. Звуко – буквений аналіз слів. Письмо буквосполучень «дз» та «дж», слів з ними.   21.04
87.   Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів. Робота з дитячою книжкою.   22.04
88. Апостроф. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання складів та слів з апострофом.   24.04
89. Письмо слів з апострофом. Роздільне поєднання. СМС «Про птахів. Солов’ї »   24.04
90. Закріплення вмінь і навиків читати слова з апострофом. Виразне читання тексту за букварем.   27.04
91. Письмо слів з апострофом. Робота у звичайному зошиті. Списування з друкованого тексту літер, слів, речень. Письмо під диктовку   27.04
92.. Звукове моделювання слів. Робота над вдосконаленням читацької навички. Ознайомлення з алфавітом.   28.04
Робота у звичайному зошиті. Закріплення знань. Переведення друкованих речень в писані.   28.04
Робота з текстом за букварем. Робота з дитячою книжкою. Списування з друкованого тексту.   29.04
    Післябукварний період. Мова . мовлення. Рідна мова. Речення. Слова – предмети. Бесіда: «Казка. Казки про тварин» Стислий переказ відомих казок. Робота над вдосконаленням читацької навички.   05.05
96.   Ознайомленням із зошитом № 3 , його структурою. Закріплення написання букв в основі яких лежить коротка пряма похила із заокругленням внизу праворуч. Робота з рукописним текстом.   05.05
97. Слова – ознаки. Речення. (самостійно записати одне речення). Закріплення написання букв в основі яких подовжена пряма похила лінія із заокругленням внизу праворуч і ліворуч. Списування віршика.   06.04
98. Текст. Абзац. Бесіда: «Гніздо - скарб». Скоромовки: вивчити, розказувати. Робота над вдосконаленням читацької навички.   08.04
99. Закріплення написання букв в основі яких коротка та довга пряма похила лінія із заокругленням угорі – ліворуч, внизу – праворуч. Списування з друкованого тексту.   08.04
Слова – дії. Питальні речення . Бесіда - узагальнення «Риби». Акровірші.   12.05
Закріплення написання букв в основі яких лежить довга пряма похила лінія із заокругленням угорі – ліворуч, внизу – праворуч. Списування віршика.   12.05
Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів. Робота з дитячою книжкою.   13.05
Текст- розповідь. Структура тексту. Робота з деформованим текстом. Бесіда – узагальнення: «Морські звірі. Тварини - велети».     15.05
Закріплення верхнього поєднання . Списування з друкованого тексту. Побудова схем речень.   15.05
105. Клички тварин. Правила великої букви. Бесіда – узагальнення: «Свійські тварини.»Робота над вдосконаленням читацької навички. Звукове моделювання слів.   18.05
Закріплення написання букв в основі яких лежить передній плановий елемент із заокругленням ліворуч. Творче списування.   18.05
Текст – міркування. Структура тексту. Бесіда – узагальнення : «Дикі звірі.» Інтонація питального речення. Діалог. Робота з текстом.   19.05
Закріплення нижнього поєднання букв. Робота з рукописним текстом. Побудова речень. Наголос. Письмо за початком.   19.05
Перевірна робота. Списування з друкованого тексту   20.05
Значення слів . Синоніми. Бесіда- узагальнення: «Плазуни. Слоняча черепаха -тварина -велетень» Робота над вдосконаленням читацької навички.   22.05
Закріплення написання букв в яких в основі лежить великий та малий лівий і правий півовали. Списування частин друкованого тексту.   22.05
Звукове моделювання слів. Пряме і переносне значення слів. Омоніми. Бесіда – узагальнення «Птахи» Продовження тексту.   25.05
Закріплення особливого верхнього поєднання букв. Вибіркове списування тексту. Звукове моделювання.   25.05
Споріднені слова. Поділ слів на склади. Бесіда – узагальнення: «Що сказало б оленятко?» (тваринка-малятко). Робота над вдосконаленням читацької навички..   26.05
Закріплення середнього поєднання. Робота з деформованим текстом. Списування. Поняття «один-багато»   26.05
Свято Букваря.   27.05
Робота над вдосконаленням читацької навички. Робота з текстом. Робота з дитячою книжкою   29.05
Підсумковий урок за рік.   29.05

 

 


Читайте також:

  1. I-КУРС 2 СЕМЕСТР
  2. II-КУРС 3 СЕМЕСТР
  3. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  4. ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)
  5. Денної форми навчання (1 курс, 1 семестр)
  6. Залік в 9 семестрі
  7. Заочної форми навчання (1 курс, 1 семестр)
  8. І семестр
  9. ІІ Семестр
  10. ІІ семестр
  11. ІІІ семестр




Переглядів: 933

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Производные основных элементарных функций

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.063 сек.