МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II-КУРС 3 СЕМЕСТР
ҰСЫНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ: Негізгі: Орыс тілінде: 1. Сапин М.Р., Никитюк Д.Б., Швецов Э.В« Атлас нормальной анатомии человека, 2-х томах. М.: «МЕДПресс-информ», 2006. 2. Сапин М.Р. Анатомия человека, в 2-х томах М.: "Медицина", 2003 3. Сергиенко В.И., Петросян Э.А., Фраучи И.В. Топографическая анатомия и оперативная хирургия, в 2-х томах. ML: «ГЭОТАР -МЕД», 2001. 4. Синельников Р.Д. Атлас анатомии человека -1, II, III, IV тома, М: «Медицина», 1996. 5. Привес М.Г., Лысенков Н.К., Бушкович В.И Анатомия человека, Л.: «Медицина», 1985. 6. Сапин М.Р. Анатомия человека в 2-х томах. М.: «Медицина», 1986. 7. Островерхов Г.Е.. Лубоцкий Д.Н., Бомаш Ю.М. Курс оперативной хирургии и топографической анатомии. Курск, 1998. 8. Гайворонский И.В. Нормальная анатомия человека, в 2-х томах. СПб.: «СпецЛит», 2004, Қазақ тілінде: 1. Ракышев А.Р. Адам анатомиясы 1,11 том 2004 2. Ракышев А.Р. Адам анатомиясынын атласы, 1, II том. Алматы: «Кітап», 2006. 3. Жумабаев У., Әубәкіров Э.Б, Досаев Т.М. ж.т.б. Адам анатомиясы, атлас. 1,11,III, IV том. Астана: «Фолиант», 2005. Ағылшын тілінде: 1. D.Chaurasia's Human Anatomy. Regional and Applied, Dissection and Clinical. Fourth Edition, 2004. 2. Frank H. Netter, M.D. Atlas of Human Anatomy. Fourth Edition, 2004, Қосымша: Орыс тілінде: 1. Сергиенко В.И., Петросян Э.А., Сухинин А.А. Учебно-методическое пособие к практическим замятиям по оперативной хирургии и топографической анатомии для студентов лечебного факультета. М: «ГЭОТАР--МЕД»,2002. 2. Нурмухамбетова Б.Н. Функциональная анатомия лимфатической системы. Учебное пособие. Алматы, 2000. 3. Гайворонский И.В. Анатомия и физиология человека: Учебник для мед. ВУЗов., СПб.: «СпецЛит», 2004. Қазақ тілінде: 1. Тебенов М.Е. Адам анатомиясы (ас қорыту және тыныс алу жүйесі). Оқу құралы. Қараганды, 1993. 2. Нурмухамбетова Б.Н. Лимфа жуйесінің функционалды анатомиясы. Оқу құралы. Алматы, 2007. Ағылшын тілінде: 1. Chummy S. Sinnatamby. Last's Anatomy. Regional and Applied. Tenth Edition. 2. Kent M.Van De Graaff/ Stuart Ira Fox. Concepts of Human Anatomy and Physiology. Second Edition. 3. Johannes W. Rohen, Chihiro Yokochi, Elke Lutjen-Drecoll. Color Atlas of Anatomy. Fourth Edition. A Photographic Study of the Human Body.
БІЛІМ БЕРУ МЕН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ · Дәрістер: қайта байланысты қолданып жалпы, проблемді дәрістерді оқу. · Практикалық сабақтар: анатомиялық препараттармен жұмыс, муляж және планшеттерді қолдана отырып тәжрибелік сабақтарды өткізу. · қайта байланысты қолданып кіші топпен жұмыс, · басқа пәндермен бірге 1-2 клиникалық жағдайды талдау; · Студенттің анатомиялық препараттармен, мәйітпен өздік жұмысы:
Студенттердің білімін бағалау ережелері. · Ағымдық және\немесе рубеждік бақылау: тест тапсырмаларын шешу, ауызша жауап, жазбаша жұмыс, эссе, реферативтік · рубеждік бақылау:тест, практикалық дағдыларды · Қорытынды бақылау:емтихан және практикалық дағдыларды (ОСПЕ) тапсыру
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|