![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НА І СЕМЕСТР 2013– 2014 н.р.ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НА ІІ СЕМЕСТР 2013– 2014 н.р. ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НА І СЕМЕСТР 2013– 2014 н.р. ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
Керівник курсу, завідувач кафедри _______________ _доц._Ославський М.І. Затверджено на засіданні кафедри конституційного, міжнародного та адміністративного права протокол № 2 від 30 серпня 2013р.
КУРСУ «АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО УКРАЇНИ»
Керівник курсу, завідувач кафедри _______________ _доц._Ославський М.І.
Затверджено на засіданні кафедри конституційного, міжнародного та адміністративного права протокол № 2 від 30 серпня 2013р.
КУРСУ «АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО УКРАЇНИ»
Керівник курсу, завідувач кафедри _______________ _доц._Ославський М.І. Затверджено на засіданні кафедри конституційного, міжнародного та адміністративного права протокол № 2 від 30 серпня 2013р.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|