Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семестр

План

Тема: Безкомпромісність і непов­торність — творчості Ліни Костенко – 2 год.

Самостійна робота 4

План

Тема: Інтимна лірика В.Симоненка — від романтичного захоплення до гіркого розчарування – 1 год.

1. Проблематика «Казки про Дурила» В. Си­моненка — фольклорний жанр казки-притчі.

2. Ідейно-художній аналіз поезії В. Симоненка «Розвели нас дороги похмурі...» Лексика і тропи цього вірша.

3. Жанр творів В. Симоненка «Бюрократові», «Брехунові», «Плазунові», «Заздрісникові».

 

Завдання для студентів

Проаналізуйте особливості віршування — вид стопи, строфи, рими, спосіб римування — у поезії В. Си­моненка «З вікна».

 

Питання для самоконтролю

1. Який вірш В. Симоненка з'явився після відвідання Биківні — одного з місць поховання жертв сталінських репресій?

2. Хто з композиторів поклав на музику вірш В. Симоненка «Лебеді материнства»?

Рекомендована література

1. Українська література, 11кл.:Підручник для серед. загальноосвіт. шк./ Р.В.Мовчан, Ю.І. Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан. — Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2000.—496с.

2.Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11кл. загальноосвіт. навч. закл .—Част. ІІ. / Упоряд. Г.Ф.Семенюк, М.П.Ткачук, А.Б.Гуляк.—2-ге вид.—К.: Освіта, 2006.—576с.

3. Семенюк Григорій. Українська література: Підруч. для 11кл. загальноосв. навч. закл./ Г.Ф.Семенюк, М.П. Ткачук, О.Г. Ковальчук; За заг. ред. Г.Ф.Семенюка.—3-тє вид.—К.: Освіта, 2006.—512с.

4. Сверстюк Є. Василь Симоненко прилетів на білому коні// Сучасність.—1995.—№1.

 

1. Біографічні моменти життя Тараса Шевченка відображено в поезії Ліни Костенко «Княжа гора».

2. Використання художніх прийомів у поезіях Ліни Костенко.

3. Жанрові форми Ліни Костенко у таких творах: «Пастораль XX сторіччя», «Пелюстки старовинного романсу», «Коректна ода ворогам», «Псалом 16».

 

Завдання для студентів

Визначте основний мотив поезії Ліни Костенко «Шипшина важко віддає плоди». Які художні засоби допомагають поетесі реалізувати його?

 

Питання для самоконтролю

1. Коли вийшла перша книга Ліни Костенко «Про­міння землі»?

2. Який визначальний пафос вірша Ліни Костенко «Пастораль XX сторіччя»?

3. Яка поетична фігура виділена у рядках з поезії Ліни Костенко «І засміялась провесінь...»? Яка важка у вічності хода! — за Чорним Шляхом, за Великим Лугом. Така свавільна, вільна, молода — невже і я іду вже, як за плугом?!

4. Яку поетичну фігуру використала Ліна Костенко в наведених рядках?

Осінній день березами почавсь. Різьбить печаль свої дереворити.

Я думаю про тебе весь мій час. Але про це не треба говорити.

Ти прийдеш знов. Ми будемо на «ви».

Чи ж неповторне можна повторити?

В моїх очах свій сум перепливи.

Але про це не треба говорити.

5. У якому році опубліковано історичний роман Лі­ни Костенко «Берестечко»?

 

Рекомендована література

1. Українська література, 11кл.:Підручник для серед. загальноосвіт. шк./ Р.В.Мовчан, Ю.І. Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан. — Київ; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2000.—496с.

2.Срібний птах: Хрестоматія з української літератури для 11кл. загальноосвіт. навч. закл .—Част. ІІ. / Упоряд. Г.Ф.Семенюк, М.П.Ткачук, А.Б.Гуляк.—2-ге вид.—К.: Освіта, 2006.—576с.

3. Семенюк Григорій. Українська література: Підруч. для 11кл. загальноосв. навч. закл./ Г.Ф.Семенюк, М.П. Ткачук, О.Г. Ковальчук; За заг. ред. Г.Ф.Семенюка.—3-тє вид.—К.: Освіта, 2006.—512с.

4. Забужко Н. Вивчення роману Ліни Костенко „Маруся Чурай”// Укр. мова і літ. в шк..—К., 1989.--№11—12.

5. Косарська Г. Творчість Ліни Костенко з погляду поетики експресивності.—К., 1994.

 


Читайте також:

  1. Залік в 9 семестрі
  2. І семестр
  3. Курс 6 семестр
  4. НА І СЕМЕСТР 2013– 2014 н.р.
  5. ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ ЗА І СЕМЕСТР
  6. ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ ЗА ІІІ СЕМЕСТР
  7. РОЗПОДІЛ ГОДИН ЗА СЕМЕСТРАМИ
  8. Семестр
  9. Семестр
  10. Семестр 2012/2013 навчального року




Переглядів: 997

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота 3 | Самостійна робота 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.