Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗПОДІЛ ГОДИН ЗА СЕМЕСТРАМИ

 

Курс навчання Всього годин з дисципліни
Семестр
Повний обсяг часу на дисципліну /год/            
В тому числі аудиторних занять :            
З них: - лекції            
- практичні            
- семінарські            
- лабораторні              
Термін часу на самостійну роботу студента              
Вид індивідуальних завдань: курсовий проект                   3х26    
Консультації                
Підсумкові форми контролю           залік екз.    

 

 

Доповнення та зміни:

 

 

№ за-нять   Назва розділів, тем зміст занять Вид занять Обсяг навчальних
лекцій-них прак-тичних лабора-торних
  Вступ. Значення дисципліни, її зв'язок з іншими дисциплінами.        
Розділ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕМОНТУ ЕЛЕКТРОУСТАТКУВАННЯ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ І ЕНЕРГОСИСТЕМ
Види ремонтів. Системи планово-попереджу-вальних ремонтів електроустаткування. Ремонтні цикли. лекція №1    
Планування ремонту електроустаткування. Визначення об’ємів робіт при капітальному ремонті. лекція №2    
Підготовчі заходи. Документація для ремонту     лекція №3      
Типові технологічні карти на ремонт електрообладнання. Проекти виконання робіт. Організація ремонту. Спеціалізовані бригади і загальні положення про комплексну бригаду з ремонту електричних мереж. лекція №4    
  Централізована, децентралізована і змішана системи організації ремонту електрообладнання електростанцій.   Область застосування провідникових, конструкційних, електроізоляційних та інших матеріалів при ремонті. Майстерні для ремонту вузлів і деталей обладнання і ремонтні площадки.     лекція №5        
Загальні відомості про ремонтно-виробничі бази (РВБ) і ремонтно- експлуатаційні пункти (РЕП).   лекція №6    
Семінарське заняття семінар №1      
РОЗДІЛ 2 МЕХАНІЗМИ, УСТАНОВКИ, ПРИСПОСІБЛЕННЯ І ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РЕМОНТНИХ РОБІТ
Тема 2.1 Механізми і приспосіблення для підйомно-транспортних такелажних робіт. Спеціальні механізми і установки.
Класифікація засобів механізації і застосування канатів, вантажозахватних приспосіблень, блоків, поліспастів, лебідок, талей і домкратів. Стропи, їх вибір, розрахунок, маркування. Вибір поліспаста. лекція №7    

 

годин   Форма контролю Основні вимоги до знань і умінь з даної теми програми Література  
семі- нарських самос- тійних  
        Знати: - необхідність вивчення предмету і його зв'язок з іншими      
   
      Знати: - види ремонтів і необхідність їх проведення [1], § 1.8 с. 23-25    
      Знати: - як здійснюється планування ремонтів ел.обладнання по енергосистемі [1], §1.8 с.27-28 [2], с.54-58  
        Знати: - яка документація оформляється до ремонту. Вміти: складати приймально-здавальні акти   [2], с.54-58  
            Вміти: користуватися технологічними картами   техноло-гічні карти [8, 2.5]    
        Знати: способи та форми організації ППР, - необхідність післяремонтних випробувань та вимірювань; - потребу у використанні електроізоляційних, мастильних хімічних матеріалів, лаків, фарб, емалюй, розчинників. [1], § 1.9 с.28-29   [1] §1.10 с. 30  
      Знати: - призначення ремонтних майстерень, цехів та площадок на електростанціях, і РВБ і РЕП [8], §6.6 с.527-552    
           
     
   
    Знати: призначення та застосування такелажного обладнання, що викорис-товується при ремонтних роботах;     [8], §6.4 с. 507-523  
  № за-нять   Назва розділів, тем зміст занять Вид занять Обсяг навчальних
  лекцій-них прак-тичних лабора-торних
  Транспортні машини, вантажопідйомні крани, телескопічні вишки, гідропідйомники, їх типи і коротка характеристика. Бурильні і бурильно кранові машини і установки. Спеціальні машини і установки. Міри безпеки при роботі з вказаними механізмами, установками і т.п   лекція №8    
  Практична робота №1 Складання такелажних схем. Вибір стропів і вантажопідйомних механізмів.   практ. №1    
  Тема 2.2. Механізми, приспосіблення і інструменти загального призначення.
    Типи і характеристики пересувних компресорних установок, шинозгинів, трубозгинів. Обладнання і пристосування для зварювальних робіт; типи характеристики. Електрифікований, пневматич-ний, гідравлічний і піротехнічний інструменти, область їх застосування.        
  Інвентарні пересувні установки. Особистий і бригадний монтерський інструмент. Міри безпеки при роботі з вказаним обладнанням і інструмент-тами.   лекція №9    
  Тема 2.3 Зберігання і експлуатація засобів механізації.
    Комплектування, зберігання і облік роботи засобів механізації, їх технічне обслуговування і ремонт. Правила і норми проведення випробувань засобів механізації.        
  РОЗДІЛ 3 ТЕХНОЛОГІЯ РЕМОНТУ ЕЛЕКТРО- УСТАТКУВАННЯ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ І ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ
  Тема 3.1 Основні принципи і методи оцінки стану електрообладнання.  
  Загальні принципи, які визначають методи виявлення дефектів обладнання. лекція №10      
  Методи оцінки, вимірювання і випробування, які визначають стан електрообладнання і його елементів. Оцінка стану електрообладнання за результатами перевірок, вимірювань і випробувань.   лекція №11    
                   

 

годин   Форма контролю Основні вимоги до знань і умінь з даної теми програми Література
семі- нарських самос- тійних
        Знати: - призначення та застосування спеціальних машин та установок, що застосовуються при ремонті електричного обладнання електричних мереж. Міри безпеки при використанні такелажного обладнання і механізмів   [8], §6.2 с.470-491
      Вміти: складати такелажні схеми строповки вантажу, розраховувати і вибирати необхідні стропи та ванта-жопідйомні механізми.  
   
        Знати: - типи та характеристики стаціонарного обладнання, що розміщаються в майстернях для ремонту, а також електрифікованого, пневматичного інструменту, область їх застосування.   [8], §6.3 с.494-507 [7], §1-9 с. 65, 69-71
    Знати: - набори особистого та комплекти бригадного інструментів, - безпечні умови праці при використанні перечисленого обладнання та інструменту    
   
            Знати: - можливості зберігання та використання засобів механізації; - правила та норми їх випробувань.   [8], §6.2 с. 492-494  
 
   
              Знати -принципи і методи виявлення дефектів обладнання.       [8], §1.1 с.5-8
      Вміти: використовувати різні методи при проведенні дефектації обладнання і складанні дефектної відомості; - оцінити працездатність обладнання за результатами перевірок, вимі-рювань та випробувань.     [7]. §1.2; 1.3 1.3; 1.4; 1.5 с. 27-29  

 

  № за-нять   Назва розділів, тем зміст занять Вид занять Обсяг навчальних
  лекцій-них прак-тичних лабора-торних
  Семінарське заняття по темах 2.1; 2.2; 2.3; 3.1. практична робота №1 семінар №2      
  Тема 3.2 Ремонт електроустаткування розпо- дільчих пристроїв. Ремонт комплектних транс- фоматоних підстанцій та інших установок.
  Види та періодичність ремонтів. Ремонт вимикачів та їх приводів. лекція №12      
  Ремонт повітряних вимикачів лекція №13    
  Ремонт вимикачів навантаження, роз’єднувачів, відокремлювачів, короткозамикачів, заземлювачів та їх приводів. лекція №14    
  Ремонт вимірювальних трансфоматорів, конденсаторів зв’язку і розрядників. лекція №15    
  Ремонт ошиновки і ізоляції розподільчих пристроїв. Ремонт комплектних пристроїв, комплектних трансформаторних підстанцій (КТП), розподільчих пунктів, мачтових (стовпових) трансформаторних підстанцій. . лекція №16          
  Лабораторна робота №1 Регулювання роз’єднувача після ремонту.     лаб.роб №1     2/2
  Практична робота №2 Складання переліку робіт на ремонт електрообладнання розподільчих пристроїв з вказанням послідовності їх виконання.   практ. №2      
    Збільшення міжремонтного періоду. Після -ремонтні вимірювання і випробування електрообладнання розподільчих пристроїв, КТП та інших електроустановок. Матеріали, механізми, приспосіблення і інструменти, які застосовуються при ремонті. Міри безпеки при виконанні робіт.     лекція №17        
  Семінарське заняття по темі 3.2; лаб. роб №1,2; практ. роб.№2 семінар №3      
  Тема 3.3 Ремонт електричних машин.
  Типові об’єми поточних і капітальних ремонтів генераторів. Періодичність їх ремонтів.   лекція №18    
годин   Форма контролю Основні вимоги до знань і умінь з даної теми програми Література  
семі- нарських самос- тійних  
               
   
      Знати: - види та періодичність ремонтів комутаційних апаратів.   [8], § 4.3 с. 284-294 с. 296-299  
      Вміти: виявляти і усувати дефекти у вимикачах та їх приводах; [1], § 10.1, 10.2, 10.3  
      Вміти: виявляти та усувати дефекти роз’єднувачів, КЗ, ОД, та їх приводів. [8], § 4.3, с. 299, 301 [1], § 104  
        Знати: - пошкодження апаратів і вміти їх усувати    
      Знати: знати об’єми робіт при комплексному ремонті     [8], § 2.5 с.90-91      
            Знати і вміти : - виконувати регулювання контактної частини і приводу; - у роз’єднувачах після ремонту.      
          На основі технологічних карт вміти складати перелік ремонтних робіт електрообладнання РП.      
        Знати:- можливі дефекти, які виникають підчас експлуатації; - способи їх усунення; - застосування технічного оснащення; - безпечні умови праці Вміти: виявляти і усувати пошкодження та несправності на електрообладнанні РП       [8]  
           
     
        Знати: - періодичність ремонтів та об’єми робіт при ремонтах генераторів.     [1], § 5.1, 5.2 с. 98-106    
  № за-нять   Назва розділів, тем зміст занять Вид занять Обсяг навчальних
  лекцій-них прак-тичних лабора-торних
  Розбирання і збирання генераторів. лекція №19    
  Ремонт статора і ротора. Ремонт елементів системи охолодження . лекція №20    
  Ремонт масляних ущільнень та збудника. Вібрація генераторів і методи їх усунення. Випробування і вимірювання при ремонті генератора. Міри безпеки при виконанні робіт. Об’єми і періодич-ність ремонтів синхронних компенсаторів і електродвигунів. ремонтівніст робіт. ання при ремонті генератора. Міри безпеки лекція №21    
  Розбирання і збирання електродвигунів.   лекція №22    
  Дефекти статора і ротора, і їх усунення. Ремонт підшипників. Центрування електродвигунів з механізмами. Вібрація електродвигунів і методи їх усунення. Випробування і вимірювання при ремонті. лекція №23    
  Сушіння ізоляції електродвигунів. Матеріали, механізми, пристосування і інструменти, які застосовуються при ремонті електричних машин. Міри безпеки при виконанні робіт. лекція №24    
  Лабораторна робота №2 Після ремонтна перевірка електродвигуна. лаб.роб №2     2/2
  Семінарське заняття по темі 3.3; лаб. роб №,2; семінар №4      
  Тема 3.4 Ремонт трансформаторів, автотрансформаторів і масляних реакторів.
  Види і періодичність ремонтів трансформаторів, АТ, масляних реакторів. Умови розпечатування масляних трансформаторів. лекція №25    
  Об’єми робіт, які виконуються при поточному і капітальному ремонтах. Розбирання і складання дефектної відомості.   лекція №26    
  Ремонт обмоток, магнітопроводів, вводів, відводів, перемикаючих пристроїв, баків, термосифонних фільтрів та інших елементів. Збирання після ремонту.   лекція №27    
  Очищення і сушіння трансформаторного масла. Контрольне підсушування і сушіння. Після -ремонтні вимірювання і випробування трансформаторів. Матеріали, механізми, пристосування і інструменти, що застосовуються при ремонті. Міри безпеки при виконанні робіт. лекція №28    
годин   Форма контролю Основні вимоги до знань і умінь з даної теми програми Література  
семі- нарських самос- тійних  
          Знати: - способи розбирання і збирання генераторів. [1], §5.3,5.4, с. 106-113  
        Знати: - пошкодження вузлів та деталей і способи їх усунення. [1] §5.5;5.6,    
        Знати: причини виникнення вібрації і методи їх усунення. - ТБ при виконанні ремонтних робіт. Знати: - об’єми робіт при ремонтах СК, ел. двигунів;   [1], § 5.7 с. 113-120   [2'], с.174-176    
        Знати: - способи розбирання електричних двигунів. [10] § 34, с.217  
              Знати: -дефекти основних вузлів і способи їх усунення. Знати і вміти виконувати вимірювання і випробування;     [1], §6.6 с. 138  
        Знати: -основні вимоги ТБ при ремонті електричних машин.   [8] §26-28 с, 29-31    
          Вміти: виміряти опір між обмотками і між корпусом і обмотками.    
           
         
      Знати: -види та періодичність ремонтів трансформаторів, АТ, реакторів. [1], § 8.1, 8.2    
      Знати:- об’єми робіт при ППР; Вміти: складати дефектну відомість   [1], § 8.3    
            Знати: –пошкодження, що виникають у трансформаторах і як їх усувати; - основні вимоги ТБ і ППБ при проведенні ремонтних робіт.     [8], § 4.2 с. 253-262  
                Знати: –необхідність сушіння трансформаторів; - способи сушіння трансформаторів.       [8], § 4.2 с. 253-262      
                   

 

№ за-нять   Назва розділів, тем зміст занять Вид занять Обсяг навчальних
лекцій-них прак-тичних лабора-торних
Установки для обробки трансформаторного масла. Маслоочисні установки для очищення масла центрифугування.   лекція №29    
Фільтр-преси для очистки масла фільтруванням. Цеолітові установки. Відновлення цеолітів. Установки для дегазації, азотування масла. Міри безпеки при роботі з установками.   лекція №30      
Лабораторна робота №3 Післяремонтні випробування трансформатора.   лаб.роб №3     2/2
Практична робота №3 Складання технологічної карти на ремонт трансформатора.   практ №3    
Семінарське заняття по темі 3.4; лаб. роб №,3; практ. роб. №3 семінар №5      
Тема 3.5 Ремонт повітряних ліній електропередачі.
Основні дефекти елементів повітряних ліній: опор, фундаментів, проводів, тросів, лінійної арматури, ізоляції, заземляючих пристроїв та інших.   лекція №31    
Перелік робіт, які відносяться до технічного обслуговування і капітального ремонту П.Л. Періодичність капітальних ремонтів.   лекція №32   +2    
Технологія ремонту ПЛ: виправлення і підсилення опор, заміна опор і їх деталей, зароблення тріщин в залізобетонних опорах, заміна ізоляторів і деталей лінійної арматури, чистка ізоляторів, ремонт і заміна проводів і тросів, регулювання стріли провисання проводів і тросів, ремонт пристроїв заземлення, відновлення антикорозійного покриття і ін. Особливості ремонту ПЛ. без зняття напруги. Прийняття ПЛ. після ремонту.   лекція №33      
Документація з ремонту ПЛ. Матеріали, установки, механізми, пристосування і інструменти, які використовуються при ремонті ПЛ. Міри безпеки при виконанні робіт.   лекція №34    

 

 

годин   Форма контролю Основні вимоги до знань і умінь з даної теми програми Література
семі- нарських самос- тійних
        Знати: - типи та застосування різновидних установок для очистки та регенерації трансформаторного масла.   [8], §6.2 с.491-492
        Вміти: в залежності від стану масла вибрати спосіб його очищення.     [8], §6.2  
      Вміти: вимірювати опір ізоляції обмоток, магнітопроводу.  
        Знати: - технологічну карту на ремонт трансформатора з виконанням послідовності робіт.    
           
             
        Знати: - основні дефекти повітряних ліній; - перелік робіт при технологічному обслуговуванні і капітальному ремонті     [1], § 13.6  
          Знати: - технологію ремонту повітряних ліній; - особливості ремонту повітряних ліній під напругою.   [1], § 13.8
    8-2=6     Знати: -необхідність використання матеріалів, приспосіблень, механізмів і інвентаря для ремонтних обіт на ПЛ.; - проведення безпечних робіт при ремонті на висотних роботах, та під напругою.     [4' розділ 6]
                Вміти: - виявляти та усувати дефекти та пошкодження, які виникають на ПЛ.       [4' розділ 6]

 

 

№ за-нять   Назва розділів, тем зміст занять Вид занять Обсяг навчальних
лекцій-них прак-тичних лабора-торних
Практична робота №4 Визначення об’ємів робіт при капітальному ремонті повітряних ліній. практ. №4    
Тема 3.6 Ремонт силових кабельних ліній.  
Випробування кабельних ліній.     лекція №35    
Ремонт кабельних ліній і їх елементів.   лекція №36    
Матеріали, механізми, пристосування і інстру-менти, які застосовуються при ремонті.   лекція №37 +2    
Міри безпеки при виконанні робіт. лекція №38    
Лабораторна робота №4 Випробування кабельної лінії.   лаб.роб №4     2/2
Семінарське заняття по темі 3.5; 3.6; практ. роб. №4 Контрольна робота для виявлення залишкових знань студентів з даної дисципліни. семінар №6      
         
         
         
           
             
           
годин   Форма контролю Основні вимоги до знань і умінь з даної теми програми Література
семі- нарських самос- тійних
        Вміти: - по результатах оглядів і пере-вірок скласти об’єм робіт при капі-тальному ремонті повітряних ліній.  
 
      Знати: - види та необхідність високовольтних К.Л. - які пошкодження виникають на кабельних лініях, їх причини. [1], § 13.6    
        Знати: - технологію ремонту кабельних ліній     [1], § 13.8
  4-2=2       Знати:-необхідне технічне оснащення для ремонту К.Л.    
        Знати: - безпечні умови виконання ремонтних робіт.  
      Вміти: виявити пошкодження на кабельних лініях. - визначати характер пошкодження КЛ [8]
        Знати: - організацію і технологію ремонту електроустаткування електростанцій і енергосистем.  
               
             
             
             
             
           
                   

 

 

№ за-нять   Назва розділів, тем, зміст занять К-сть годин  
 
КУРСОВА РОБОТА  
  ТЕМА: РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ВИКОНАННЯ РОБІТ НА РЕМОНТ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ.    
Видача завдань. Вимоги до курсової роботи. Технічна характеристика обладнання, яке ремонтується.  
Організація ремонту. Підготовчі, такелажні, основні і заключні етапи роботи.  
Складання технологічної послідовності робіт при ремонті. Операційна карта на окремий вид робіт.  
Технічне оснащення. Матеріали, інструмент, запасні частини.  
Вибір стропів і вантажопідйомних механізмів. Складання схем строповки.  
Викреслювання ескізів обладнання, його вузлів та пристосувань.  
Охорона праці при виконанні ремонтних робіт.  
Складання переліку технічної документації, яка оформляється в процесі ремонту і після його закінчення  
Графічна частина. План розміщення обладнання на ремонтній площадці. Проекції обладнання, яке ремонтується та його вузлів.  
Перевірка курсової роботи і підготовка до захисту.  
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
     
       
     

Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Розподіл нервової системи
  3. V. Розподільний диктант.
  4. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  5. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  6. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  7. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  8. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом
  11. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  12. Аналіз ефективності використання каналів розподілу




Переглядів: 1082

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА | Тризначна система маркірування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.042 сек.