Консультанти по проекту (роботі), із зазначенням розділів проекту, що стосуються їх
Розділ
| Консультант
| Підпис, дата
| Завдання видав
| Завдання прийняв
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата видачі завдання «___» __________ 20ХХ р.
КерівникІніціали, прізвище
(підпис)
Завдання прийняв до виконанняІніціали, прізвище
(підпис)
К А Л Е Н Д А Р Н И Й П Л А Н
№ з/п
| Назва етапів дипломного проекту (роботи)
| Термін виконання етапів проекту (роботи)
| Примітка
| 1.
| Вибір теми і підприємства для дослідження, розробка завдання і графіка робіт
|
|
| 2.
| Вибір і опрацювання літературних джерел. Теоретичний розділ роботи
|
|
| 3.
| Аналіз виробничо-економічної і управлінської діяльності підприємства та підготовка аналітичного розділу роботи
|
|
| 4.
| Розрахунок та підготовка проектно-рекомендаційного розділу роботи
|
|
| 5.
| Підготовка розділу «Охорона праці»
|
|
| 6.
| Написання висновків та пропозицій
|
|
| 7.
| Оформлення та здача дипломної роботи
|
|
| 8.
| Підготовка доповіді та ілюстративного матеріалу до захисту роботи
|
|
|
Студент-дипломникІніціали, прізвище
(підпис)
Керівник роботи Ініціали, прізвище
(підпис)
Додаток В
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ
ФАКУЛЬТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ І МАРКЕТИНГУ
Кафедра менеджменту і права
«Допустити до захисту»
Завідувач кафедри,
науковий ступінь, вчене звання
___________ініціали, прізвище
«___» _____________ 20ХХ р.
Читайте також: - Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
- V. Робоче проектування та авторський нагляд.
- VII. Етап проектування
- VII. Етап проектування
- Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
- Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
- Актуальність проекту
- Актуальність проекту
- Актуальність проекту
- Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
- Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
- Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|