МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список рекомендованої літератури1. Безпалько О. В. Соціальна педагогіка: в схемах і таблицях: навч. посібник / О. В. Безпалько. – К. : Центр навч. літератури, 2003. – 137 с. 2. Бондар В. І. Дидактика: підручник / В. І. Бондар. – К. : Либідь, 2005. – 264 с. 3. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи: метод. посібник / С. С. Вітвицька. – К. : Центр навч. літератури, 2003.– 316 с. 4. Власова О. І. Педагогічна психологія: навч. посібник / О. І. Власова. – К. : Либідь, 2005. – 400 с. 5. Вознюк Н. М. Етико-педагогічні основи формування особистості: навч. посібник / Н. М. Вознюк. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 196 с. 6. Волкова Н. П. Педагогіка: навч. посібник / Н. П. Волкова. – К. : Академія, 2003. – 576 с. 7. Галузяк В. М. Педагогіка: навч. посібник / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. – Вінниця : РВВ ВАТ “Віноблдрукарня”, 2001. – 200 с. 8. Гура О. І. Вступ до спеціальності “Педагогіка вищої школи”: навч. посібник / О. І. Гура. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 224 с. 9. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання: навч. посібник / С. Г. Карпенчук. – К. : Вища школа, 2005. – 180 с. 10. Кузьмінський А. І. Педагогіка: підручник / А. І. Кузьмінський, В. А. Омельяненко. – К. : Знання-прес, 2003. – 418 с. 11. Кутішенко В. П. Вікова та педагогічна психологія (курс лекцій): навч. посібник / В. П. Кутішенко. – К. : Центр навч. літератури, 2005. – 128 c. 12. Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: навч. посібник / В. С. Лозниця. – К. : ЕксОб, 1999. – 303 с. 13. Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: навч. посібник / Н. Є. Мойсею. – К. : Граніна, 2001. – 608 с. 14. Ольшанский Д. В. Психология мас / Д. В. Ольшанский. – СПб. : Питер, 2002. – 363 c. 15. Кондрашова Л. В. Педагогіка в запитаннях і відповідях: навч. посібник / Л. В. Кондрашова, О. А. Пермяков та ін. – К. : Знання, 2006. – 252 с. 16. Педагогіка: хрестоматія / Уклад.: А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К. : Знання-Прес, 2006. – 700 с. 17. Педагогічний словник / За ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с. 18. Семенова А. В. Основи психології і педагогіки: навч. посібник / А. В. Семенова, Р. С. Гурін, Т. Ю. Осипова. – К. : Знання, 2006. – 319 с. 19. Степанов О. М. Основи психології і педагогіки: навч. посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. – К. : Академвидав, 2005. – 520 с. 20. Столяренко А. М. Психология и педагогика: учеб. пособие / А. М. Столяренко. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 423 с. 21. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 c. 22. Фіцула М. М. Педагогіка: навч. посібник / М. М. Фіцула. – Тернопіль: Навчальна книга, 1997. – 192 с.
Інтернет-ресурси з психології та педагогіки: www.psi.webzone.ru – психологічний словник www.ppsy.ru – сайт Інституту психології та педагогіки (м. Москва) www.elib.org.ua – цифрова бібліотека України www.psylib.kiev.ua – психологічна бібліотека Київського фонду сприяння розвитку психологічної культури www.ncuxo.org.ua – електронна енциклопедія психології www.osvita.org.ua – освітній сайт www.portalus.ru – всеросійська віртуальна енциклопедія www.psy.rin.ru – психологія на сайті російської інформаційної мережі www.humanities.edu.ru – російська освіта: система федеральних освітніх порталів www.allbest.ru/union – союз освітніх сайтів http://chitalka.info – студентська електронна бібліотека http://ru.wikipedia.org – Вікіпедія: вільна електронна енциклопедія (російська) http://uk.wikipedia.org – Вікіпедія: вільна електронна енциклопедія (українська) www.ukrbook.net – сайт Книжкової палати України www.lib.com.ua - електронна бібліотека www.otrok.ru – електронна педагогічна енциклопедія www.nbuv.gov.ua – Національна бібліотека України ім. Вернадського
Питання до заліку 1. Значення педагогічних і психологічних знань в майбутній професійній діяльності, предмет психології. Різниця наукового та побутового підходів. 2. Структура психологічної науки. Коротка характеристика основних галузей психологічної науки. 3. Предмет педагогіки. Побутова та наукова педагогіка. 4. Основні методи педагогіки і психології. Охарактеризуйте коротко основні методи педагогічного чи психологічного дослідження. 5. Людина, індивід, індивідуальність, особистість – необхідність розрізнення понять і відмінність їх змісту. 6. Свідоме і неусвідомлене в людині. Вияви неусвідомленого. 7. Поняття діяльності в педагогіці та психології. 8. Загальна характеристика та взаємозв’язок пізнавальних і емоційно-вольових процесів. 9. Значення і вияви пізнавальних та емоційно-вольових процесів в педагогічних і психологічних відносинах. 10. Відчуття, види відчуттів. 11. Пам’ять, види пам’яті. Значення пам’яті в навчанні. 12. Увага, види уваги, властивості уваги. Значення уваги для навчання і виховання. Методи вдосконалення уваги. 13. Мислення, види мислення. Засоби дослідження і вдосконалення мислення. Значення мислення в педагогіці та психології. 14. Психічні стани, їх вияви в поведінці, навчанні, вихованні. 15. Стрес як негативний психологічний стан. Засоби подолання стресу. 16. Психологічні властивості як підґрунтя формування особистості. 17. Задатки і здібності, їх дослідження та розвиток задатків і здібностей як передумова формування особистості. 18. Визначення темпераменту, види темпераменту. Особливості нейрофізіологічних процесів, що обумовлюють кожний з чотирьох типів темпераменту. 19. Характеристика кожного з типів темпераменту: особливості нейрофізіологічних процесів, що їх визначають; вияви темпераментів в майбутній професійній діяльності, навчанні, вихованні, в сім'ї, дружньому спілкуванні. 20. Характер, класифікація рис характеру. Формування характеру; самовиховання характеру. 21. Воля, функції волі. Значення волі в педагогіці та психології. Виховання та самовиховання волі. 22. Емоції і почуття в психологічній та педагогічній сферах. Формування навичок регулювання та саморегулювання емоційних процесів. 23. Спостереження як метод педагогіки та психології, види спостереження, можливості застосування і обмеженості цього методу наукового дослідження. 24. Педагогічний і психологічний експерименти; можливості та обмеження цього методу дослідження. 25. Опитування в педагогіці та психології, можливості й умови його застосування. Види опитування. 26. Психологічні тести, їх види. Тести як науковий метод дослідження особистості на відміну від непрофесійного тестування. 27. Структура педагогічної науки. 28. Уява, фантазія, їх значення у формуванні творчої особистості. 29. Мова, її значення в педагогічному і психологічному спілкуванні. Види, властивості, функції мови. Невербальні складові спілкування. 30. Структура особистості. Підходи до виділення складових структури особистості. 31. Психологічне визначення соціальної групи. Соціальні групи в педагогіці та соціальній психології. Відмінність групи від соціальної спільності. 32. Класифікація груп. Критерії класифікації та види груп. 33. Механізми та особливості взаємосприйняття і взаємодії в соціальних групах в педагогіці та психології. 34. Педагогіка та психологія спілкування; функції, види спілкування. 35. Проблема лідерства та керівництва в педагогіці та психології. 36. Види, стилі лідерства. Дослідження лідерства як практична педагогічна та психологічна проблема. 37. Конфлікти. Види, причини, засоби аналізу і регулювання. 38. Успадковане та соціально-обумовлене в формуванні особистості. 39. Самоосвіта та самовиховання. Значення та методи самоосвіти і самовиховання. 40. Освіта: сутність, функції. 41. Психологічні та педагогічні аспекти виховання. Види виховання. 42. Мета, функції, зміст виховання. 43. Основні методи виховання: переконання, приклад, вправи, змагання, заохочення, спонукання. 44. Педагогічна діяльність: суб’єкти та об’єкти педагогічного процесу, функції, компоненти педагогічної діяльності. 45. Соціалізація особистості: фактори, канали, механізми, засоби. 46. Навчання: принципи, методи, форми, засоби. 47. Значення, уміння, навички особистості як результат навчання. 48. Дидактика, основні принципи дидактики. 49. Методи навчання: усне викладання матеріалу, обговорення, показ (демонстрація), вправи (ігри), самостійна робота. 50. Функції, види, методи перевірки знань, навичок та вмінь.
3.3. Тестові завдання для самоконтролю Читайте також:
|
||||||||
|