МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи педагогіки86. Освіта і виховання в історії України. 87. Система освіти в сучасній Україні і напрямки її вдосконалення. Державна національна програма “Освіта” (Україна XXI століття). 88. Сучасна українська педагогіка як продовження і розвиток ідей видат-них вітчизняних педагогів минулого (Г. Сковорода, М. Пирогов, О. Духнович, К. Ушинський, М. Пирогов, М. Корф, М. Драгоманов, С. Русова, С. Черкасенко, І. Огієнко, Г. Ващенко, А. Макаренко, В. Су-хомлинський). (За вашим вибором). 89. Розвиток української та світової педагогіки XX століття. (Дж. Дьюї, М. Монтессорі, А. Адлер, Я. Корчак, С. Френе, Р. Штайнер, В. Сухо-млинський, Ш. Амонашвілі, Є. Ільїн, С. Лисенкова, В. Шаталов). (За вашим вибором). 90. Традиційні та нові технології навчання. 91. Активні методи навчання. (Охарактеризувати один з нижченаведених методів: “конкретних ситуацій”, тренування чуттєвості, метод інциденту, “мозкова атака”, ділові ігри, метод “занурення”, програмоване навчання, проблемне навчання). (За вашим вибором). 92. Сутність, умови, прийоми самоосвіти та самовиховання як педагогічна та психологічна проблеми. 93. Сутність вимог до освіти в Україні в контексті приєднання до Болонського процесу. 94. Психологія і педагогіка в епоху Античності. 95. Психологія і педагогіка Середньовіччя та Відродження. 96. Проблема формування особистості в працях Я. А. Коменського, Дж. Локка, Ж.-Ж. Руссо. 97. Ідея гуманізму у педагогічних поглядах Й. Г. Песталоцці, Й. Ф. Гербарта, В. А. Фребеля, Р. Оуена, А. В. Дістервега. 98. Шляхи та методи оптимізації процесу навчання. 99. Педагогічна етика. 100. Виховання: сутність, зміст, організація. Виховання та перевиховання. 101. Принципи та засоби виховання трудового колективу. 102. Розвиток мотивації самовдосконалення людини у процесі життєдіяльності. 103. Психологічні особливості навчання. Стратегії формування нових вмінь та навичок. 104. Сутність педагогічної діяльності. 105. Особливості педагогічного спілкування. 106. Навчання, принципи, методи, форми, засоби. 107. Дидактика. Основні засади дидактики. 108. Охарактеризуйте один з напрямків виховання. 109. Соціалізація особистості: фактори, механізми, канали, засоби. 110. Психолого-педагогічні засади діяльності основних інститутів виховання. Читайте також:
|
||||||||
|