МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 181.Категоріями суспільного буття є: а) виробничі відносини; б) мораль; в) географічне середовище; г) політичні відносини; д) продуктивні сили; є) релігія; ж) політична ідеологія; з) демографічні показники суспільства; і) соціальна психологія. 2. Поняття "історичний тип суспільства", що ґрунтується а) цивілізації; б) політичної надбудови; в) суспільно-економічної формації; г) держави. 3. Суспільно-економічна формація — це: а) історичний тип держави; б) об'єднання народів за ознакою належності до певної в) історичний тип суспільства зі своїм способом вироб г) держава, яка зазнала поразки у війні. 4. Елементами системи "спосіб виробництва" є: а) продуктивні сили; б) національні відносини; в) виробничі відносини; г) демографічні відносини; д) технології матеріального виробництва. 5. Елементами системи "продуктивні сили" є: а) засоби праці; б) надбудова; в) предмети праці; г) засоби виробництва;
Тести до розділу V д) самосвідомість; є) люди з досвідом та навичками праці. 6. Елементами системи "виробничі відносини" є: а) форми власності; б) форми одягу; в) форми розподілу продукту, що виробляється; г) форми обміну; д) форми віршування; 7. Поняття "суспільно-економічна формація" введене в на а) Л. Фейєрбахом; б) Г. Гегелем; в) К. Марксом; г) М. Вебером; д) П. Сорокіним. 8. Які відносини К. Маркс вважав визначальними у вироб а) відносини розподілу; б) відносини власності; в) відносини споживання; г) відносини обміну? 9. Що швидше змінюється у процесі суспільного виробни а) продуктивні сили; б) спосіб виробництва; в) виробничі відносини; г) технології? 10. У чому полягає причина поділу суспільства на класи: а) спадщина, що переходить з покоління в покоління; б) власність на засоби виробництва; в) відмінності між людьми у здібностях; г) працьовитість одних людей і лінощі інших? 11. До надбудови суспільства мають стосунок: а) родина; б) мова; в) мистецтво; г) наука; Тести до розділу V д) ідеологія; є) культура; є) техніка; ж) мораль; з) екологічні відносини; і) право; к) суд. 12. Що не змінює основи суспільства: а) еволюція; б) революція; в) реформа; г) державний переворот? 13. Які якості визначають сутність особистості: а) соціальні; б) біологічні; в) фізичні; г) психологічні? Тема 19 1. Поняття "людина" і "особистість" розрізняються: а) за сутністю; б) змістом; в) формою; г) поведінкою. 2. Оберіть правильне судження: а) життя людини визначається біологічними законами; б) людина — свідома істота, біологічні фактори на неї в) поведінка людини визначається її інстинктами; г) людина насамперед свідома істота, але на її поведін д) поведінка людини цілком визначена її генотипом. 3. Оберіть правильне судження: а) поняття "людина" і "особистість" тотожні; б) людина — істота антропологічна, особистість — со
Тести до розділу V в) людина стає особистістю, коли оволодіває культурою г) особистість — суспільно розвинена людина. 4. До якого поняття можна віднести твердження "...суб'єкт а) людина; б) громадянин; в) особистість? 5. Яке з понять визначає людину як індивідуальний фено а) особистість; б) індивід; в) людина? 6. Встановіть відповідність "суспільні відносини — харак а) виробничі; 1) соціальні; б) технологічні; 2) матеріальні; в) політичні; 3) ідеологічні. г) релігійні; д) національні; є) правові; ж) моральні; 7. Історична необхідність — це: а) ідеали людства; б) послідовність етапів розвитку суспільства; в) розвиток людства на основі об'єктивних законів; г) Боже провидіння. 8. Поняття "людина" і "особистість" розрізняються: а) за змістом; б) сутністю; в) формою; г) поведінкою. 9. Зміст особистості визначає: а) належність до будь-якої нації; б) сукупність суспільних відносин; в) власні численні властивості; г) належність до будь-якої верстви населення. Тести до розділу V 10. Духовність особистості — це: а) Божий дар людини; б) свідомість людини; в) матеріальна складова людини; г) результат перетворення абсолютної ідеї. 11. Сутність свободи людини — це: а) незалежність людини від суспільства; б) знання природної необхідності і дії на його основі; в) знання історичної необхідності і дії на його основі; г) анархічна поведінка людини; д) випадковий вибір поведінки. 12. Сенс поняття "природна необхідність" полягає у розу а) природа не залежить від людей; б) природа залежить від людей; в) існування людей залежить від об'єктивних законів і г) у природі немає жодних законів.
|
||||||||
|