Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 18

1.Категоріями суспільного буття є:

а) виробничі відносини;

б) мораль;

в) географічне середовище;

г) політичні відносини;

д) продуктивні сили;
є) техніка;

є) релігія;

ж) політична ідеологія; з) демографічні показники суспільства; і) соціальна психологія.

2. Поняття "історичний тип суспільства", що ґрунтується
на певному способі виробництва, має стосунок до:

а) цивілізації;

б) політичної надбудови;

в) суспільно-економічної формації;

г) держави.

3. Суспільно-економічна формація — це:

а) історичний тип держави;

б) об'єднання народів за ознакою належності до певної
релігії;

в) історичний тип суспільства зі своїм способом вироб­
ництва;

г) держава, яка зазнала поразки у війні.

4. Елементами системи "спосіб виробництва" є:

а) продуктивні сили;

б) національні відносини;

в) виробничі відносини;

г) демографічні відносини;

д) технології матеріального виробництва.

5. Елементами системи "продуктивні сили" є:

а) засоби праці;

б) надбудова;

в) предмети праці;

г) засоби виробництва;


 




Тести до розділу V

д) самосвідомість;

є) люди з досвідом та навичками праці.

6. Елементами системи "виробничі відносини" є:

а) форми власності;

б) форми одягу;

в) форми розподілу продукту, що виробляється;

г) форми обміну;

д) форми віршування;
є) форми спояшвання.

7. Поняття "суспільно-економічна формація" введене в на­
укове використання:

а) Л. Фейєрбахом;

б) Г. Гегелем;

в) К. Марксом;

г) М. Вебером;

д) П. Сорокіним.

8. Які відносини К. Маркс вважав визначальними у вироб­
ництві:

а) відносини розподілу;

б) відносини власності;

в) відносини споживання;

г) відносини обміну?

9. Що швидше змінюється у процесі суспільного виробни­
цтва:

а) продуктивні сили;

б) спосіб виробництва;

в) виробничі відносини;

г) технології?

10. У чому полягає причина поділу суспільства на класи:

а) спадщина, що переходить з покоління в покоління;

б) власність на засоби виробництва;

в) відмінності між людьми у здібностях;

г) працьовитість одних людей і лінощі інших?

11. До надбудови суспільства мають стосунок:

а) родина;

б) мова;

в) мистецтво;

г) наука;


Тести до розділу V

д) ідеологія; є) культура; є) техніка; ж) мораль;

з) екологічні відносини; і) право; к) суд.

12. Що не змінює основи суспільства:

а) еволюція;

б) революція;

в) реформа;

г) державний переворот?

13. Які якості визначають сутність особистості:

а) соціальні;

б) біологічні;

в) фізичні;

г) психологічні?

Тема 19

1. Поняття "людина" і "особистість" розрізняються:

а) за сутністю;

б) змістом;

в) формою;

г) поведінкою.

2. Оберіть правильне судження:

а) життя людини визначається біологічними законами;

б) людина — свідома істота, біологічні фактори на неї
не впливають;

в) поведінка людини визначається її інстинктами;

г) людина насамперед свідома істота, але на її поведін­
ку впливають і біологічні фактори;

д) поведінка людини цілком визначена її генотипом.

3. Оберіть правильне судження:

а) поняття "людина" і "особистість" тотожні;

б) людина — істота антропологічна, особистість — со­
ціальна;


 




Тести до розділу V

в) людина стає особистістю, коли оволодіває культурою
і мораллю;

г) особистість — суспільно розвинена людина.

4. До якого поняття можна віднести твердження "...суб'єкт
із властивими йому індивідуальними якостями, який є про­
дуктом певного соціального середовища":

а) людина;

б) громадянин;

в) особистість?

5. Яке з понять визначає людину як індивідуальний фено­
мен із соціальною сутністю:

а) особистість;

б) індивід;

в) людина?

6. Встановіть відповідність "суспільні відносини — харак­
терна ознака, за якою суспільні відносини класифікуються":

а) виробничі; 1) соціальні;

б) технологічні; 2) матеріальні;

в) політичні; 3) ідеологічні.

г) релігійні;

д) національні;
є) сімейні;

є) правові; ж) моральні;

7. Історична необхідність — це:

а) ідеали людства;

б) послідовність етапів розвитку суспільства;

в) розвиток людства на основі об'єктивних законів;

г) Боже провидіння.

8. Поняття "людина" і "особистість" розрізняються:

а) за змістом;

б) сутністю;

в) формою;

г) поведінкою.

9. Зміст особистості визначає:

а) належність до будь-якої нації;

б) сукупність суспільних відносин;

в) власні численні властивості;

г) належність до будь-якої верстви населення.


Тести до розділу V

10. Духовність особистості — це:

а) Божий дар людини;

б) свідомість людини;

в) матеріальна складова людини;

г) результат перетворення абсолютної ідеї.

11. Сутність свободи людини — це:

а) незалежність людини від суспільства;

б) знання природної необхідності і дії на його основі;

в) знання історичної необхідності і дії на його основі;

г) анархічна поведінка людини;

д) випадковий вибір поведінки.

12. Сенс поняття "природна необхідність" полягає у розу­
мінні людиною того, що:

а) природа не залежить від людей;

б) природа залежить від людей;

в) існування людей залежить від об'єктивних законів і
подій у природі;

г) у природі немає жодних законів.




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ібн-Сіна 11 страница | Тема 20

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.