Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 20

1.Вкажіть на волюнтаристське судження:

а) народ є творцем своєї історії;

б) хід історії не залежить ні від дій особистості, ні від
дій народу;

в) історію створює світовий розум;

г) творцями історії є видатні особистості.

2. Яке визначення соціальної групи є більш повним:

а) колектив, у якому людина формує свою поведінку;

б) група людей, де кожний індивід оцінює себе і всіх;

в) сукупність індивідів, які мають загальні інтереси і
справи;

г) група, у якій загальним є кровне споріднення і побут?

3. Яке з наведених понять характеризує політичний ре­
жим:

а) республіка;

б) монархія;

в) демократія;


 





Тести до розділу V

г) диктатура;

д) унітарність;
є) федералізм;

є) конфедералізм;

ж) тоталітаризм;
з) авторитаризм?

4. Яке поняття стосується демократії:

а) визнання волі більшості;

б) визнання волі всього народу;

в) виборність основних органів влади;

г) дотримання прав і волі громадян;

д) рівноправність громадян;

є) урахування думки меншості; є) безумовне підпорядкування меншості більшості; ж) референдум;

з) ігнорування інтересів окремої особистості;
і) багатопартійність?

5. Найбільшою мірою визначає суспільний прогрес:

а) рівень волі і демократії у суспільстві;

б) рівень розвитку продуктивних сил;

в) рівень інтелектуального розвитку суспільства;

г) рівень життєвого благополуччя у суспільстві.

6. Суспільна практика — це:

а) рефлексивна діяльність;

б) перетворююча діяльність;

в) адаптаційна діяльність;

г) фідеїзм.

7. Народ — це:

а) все населення певної країни;

б) працюючі класи;

в) ті класи і соціальні групи, які сприяють суспільному
прогресу;

г) всі ті, що створюють матеріальні цінності.

8. Історична особистість — це:

а) особистість, діяльність якої сприяла прогресу су­
спільства;

б) особистість, яка вплинула на розвиток суспільства
своїми індивідуальними якостями;

в) особистість, яка була керівником держави.


Тести до розділу V

9. Надмірне звеличення особистості виражає:

а) авторитет;

б) деспотизм;

в) культ особистості.

10. Які логічні наслідки випливають із твердження про те,
що суспільний розвиток цілком визначається свідомою волею
великих людей:

а) історичний процес закономірний;

б) наукове пізнання суспільства неможливе;

в) у суспільного немає об'єктивних законів розвитку;

г) наукове пізнання і передбачення історичних подій
можливе;

д) хід історії визначений заздалегідь;
є) суспільство не розвивається;

є) розвиток суспільства — випадковий процес?

11. Рушійною силою розвитку суспільства є:

а) потреби та інтереси людей;

б) народ;

в) соціальні суб'єкти;

г) творча еліта.

12. Цивілізація — це:

а) сукупність людей, об'єднаних єдиною релігією;

б) синонім культури суспільства;

в) смерть культури;

г) матеріальна культура суспільства;

д) ступінь розвитку людства після періодів дикості і
варварства;

є) цілісність життя суспільства у певних просторових і часових межах.




Переглядів: 338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 18 | Тема 21

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.