МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 201.Вкажіть на волюнтаристське судження: а) народ є творцем своєї історії; б) хід історії не залежить ні від дій особистості, ні від в) історію створює світовий розум; г) творцями історії є видатні особистості. 2. Яке визначення соціальної групи є більш повним: а) колектив, у якому людина формує свою поведінку; б) група людей, де кожний індивід оцінює себе і всіх; в) сукупність індивідів, які мають загальні інтереси і г) група, у якій загальним є кровне споріднення і побут? 3. Яке з наведених понять характеризує політичний ре а) республіка; б) монархія; в) демократія;
Тести до розділу V г) диктатура; д) унітарність; є) конфедералізм; ж) тоталітаризм; 4. Яке поняття стосується демократії: а) визнання волі більшості; б) визнання волі всього народу; в) виборність основних органів влади; г) дотримання прав і волі громадян; д) рівноправність громадян; є) урахування думки меншості; є) безумовне підпорядкування меншості більшості; ж) референдум; з) ігнорування інтересів окремої особистості; 5. Найбільшою мірою визначає суспільний прогрес: а) рівень волі і демократії у суспільстві; б) рівень розвитку продуктивних сил; в) рівень інтелектуального розвитку суспільства; г) рівень життєвого благополуччя у суспільстві. 6. Суспільна практика — це: а) рефлексивна діяльність; б) перетворююча діяльність; в) адаптаційна діяльність; г) фідеїзм. 7. Народ — це: а) все населення певної країни; б) працюючі класи; в) ті класи і соціальні групи, які сприяють суспільному г) всі ті, що створюють матеріальні цінності. 8. Історична особистість — це: а) особистість, діяльність якої сприяла прогресу су б) особистість, яка вплинула на розвиток суспільства в) особистість, яка була керівником держави. Тести до розділу V 9. Надмірне звеличення особистості виражає: а) авторитет; б) деспотизм; в) культ особистості. 10. Які логічні наслідки випливають із твердження про те, а) історичний процес закономірний; б) наукове пізнання суспільства неможливе; в) у суспільного немає об'єктивних законів розвитку; г) наукове пізнання і передбачення історичних подій д) хід історії визначений заздалегідь; є) розвиток суспільства — випадковий процес? 11. Рушійною силою розвитку суспільства є: а) потреби та інтереси людей; б) народ; в) соціальні суб'єкти; г) творча еліта. 12. Цивілізація — це: а) сукупність людей, об'єднаних єдиною релігією; б) синонім культури суспільства; в) смерть культури; г) матеріальна культура суспільства; д) ступінь розвитку людства після періодів дикості і є) цілісність життя суспільства у певних просторових і часових межах.
|
||||||||
|